[PC] Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 13 dec 2006.

  1. Victor

    Victor Guest

    Aardig toch? Heb het toch maar besteld, was maar 50 euro. :9

    NOD heeft de stealth bombers (ben de naam kwijt), shadow team, avatar warmech en een shitload aan stealthed units en stealth detectors. NOD is ook stukken mobieler.
     
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    Maar die Avatar Warmech kost zelf 4000, Fireunit wordt erin 'opgezogen' zegmaar, voor 1000 extra, nog eentje van 500 voor lasers ofzo, is dus 5500 voor een ding dat met wat 2 of 3 Rocket Infantry van GDI té snel kapot gaat.

    En dat is dus de sterkste van NOD.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2007
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee wanneer de X360 versie komt, in ieder geval later dan de PC versie....en die laatste komt op 30 maart uit.
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Misschien, maar ik heb net nog een potje gespeeld en NOD is toch wel stukken sneller met het produceren van units. Ze kunnen veel sneller een andere basis opzetten en kunnen zich ook beter 'verstoppen'.
     
  5. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    I'll take pure power above hiding any day ;) met de GDI heb je een veel grotere kans van winnen dan de NOD, omdat die maar weinig damage kunnen doen ... en dan kan je verstoppen wat je wilt , ooit word je gevonden
     
  6. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Na alleen maar op de Xbox 360 gespeelt te hebben, laat ik hem nu een tijd liggen. Ik ga dit weer non-stop spelen, net zoals TS ;) Op de 360 lijkt me hem niet echt handig, overzicht houden zonder hotkeys is erg moeilijk.

    Ik word natuurlijk Scrin of GDI, ik heb NOD in de demo gespeelt, maar volgens mij is ie gewoon waardeloos. GDI heeft betere turrets, die Devils Tongues kunnen niet meer ondergronds, en ik mis artilleries. Hun tanks zijn ook waardeloos, hoeveel je er ook hebt, met 20-30 van die 800 credits kostende tanks (lol naam vergeten) rushen red je het niet tegen een brutal.. Met GDI tegen een NOD op brutal red ik het nu makkelijk. Doe ik het nou gewoon niet goed of is de NOD waardeloos?

    PS: Ik vraag me af of je visceroids en groene stekel biggetjes krijgt bij de Scrin ;) Of als je met GDI, NOD ventjes over blauw tiberium gaat lopen en ze dood gaan, zouden die visceroids dan gelijk bij de Scrin horen?

    PS2: Mischien denken mensen nu van: hoe kan je nou weer de NOD gebruiken bij de demo, houd de eerste letter van het ras dat jij wilt ingedrukt in het skirmish menu, en kies je soort, Scrin zit helaas nog niet in de demo. (Waarschijnlijk weet iedereen dit al)
     
  7. Victor

    Victor Guest

    Ik hoop vooral dat in de missies NOD een duidelijk terreinvoordeel krijgt, want ze zijn idd niet zoveel soeps. Die GDI missile infantry zijn zwaar overpowered t.o.v de millitant rocket squad en de avatar warmech moet veel sterker zijn. Niet zozeer aanvallend, daar is hij prima, maar de health moet veel hoger. Ik hoop dat de Scrin een tegengewicht tegen de Mammoth kunnen brengen.
     
  8. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk spel misschien ooit nog eens kopen, maar ik ben gewoon te slecht in dit soort spellen.
     
  9. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    De NOD kan wel goed zijn, je moet er alleen mee om kunnen gaan.. Hij is nl heel tactisch en stiekem.
     
  10. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt dat iemand de moeite neemt,
    maar hij blijkt ''ergens'' in mei uit te komen, nog niet bekend wanneer
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT : Never mind
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  12. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vandaag het spel gepreordent. Helaas net 1 dag te laat voor de kane edition, Of weet iemand nog waar ik wel aan de kane edition kan komen?
     
  13. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, ik wou hem vandaag ook preorderen maar ik zie nergens een Kane Edition die ik kan preordereren :confused: Maar wie weet kan qG's sponsors er nog 1 bewaren.
     
  14. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    de actie duurde eigelijk tot 15 maart, alleen de verkoper waaraan ik het vroeg had zelf geen enkele info binnengekregen over de actie....
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Is deze te spelen met een Radeon 7500 8) Tsja, laptop van een paar jaar oud.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Denk het niet :9


    Speel op school nog vaak Zero Hour via lan, best cool :9
     
  17. Tr1F3c7a

    Tr1F3c7a Guest

    Gelukkig krijg ik die Limited Kane versie binnen op de release datum ;)
     
  18. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan niet wachten tot donderdag \o/ _O_

    Werkelijk 1 van de weinige games tot nu toe waar ik echt naar uit zit te kijken \o/ :thumbs:
     
  19. Shizzel

    Shizzel Guest

    KAN NIET WACHTEN TOT OVER 2 UUR!! omgogm omgomgomg OMGOMGOMGOMG WRFFF,mejknfawehqt80 h9 AGAHGGAHAHAHA/

    2 uurtjes, ole ole ole.
    Kane Edition, lalalalalala.
    Totally freaked out, lalaal COMMAND.

    The war begins in 2 hours.
     
  20. Victor

    Victor Guest

    2 uur? Vertel. :9 Ik heb hem anders nog niet binnen gekregen, besteld bij bol.com
     

Deel Deze Pagina