1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Sony Home

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 7 mrt 2007.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222


    [​IMG]

    Ontwikkelaar: SCE Studios London
    Uitgever: Sony Computer Entertainment (SCE)
    Releasedatum: Hersft 2007
    Prijs: Gratis

    Info:

    Eén grote gemeenschap

    Home biedt een gestroomlijnde en moderne omgeving die je kunt verkennen, boordevol features die de grenzen van het digitale entertainment verleggen. Naast de ruime gemeenschappelijke gedeeltes, kan iedere gebruiker ook een eigen appartement of huis ontwerpen en dit vervolgens met een heleboel verschillende items aankleden. Je kunt zelfs je eigen video's, afbeeldingen en andere digitale media die op de Harde Schijf van je PS3 zijn opgeslagen in je eigen ruimte onderbrengen voordat je anderen in je smaakvol ingerichte en weloverwogen omgeving uitnodigt.

    Hoe je je Home ook inricht, dankzij de vele mogelijkheden is communiceren met anderen heel gemakkelijk. Bovendien worden er ook gedeeltes aan specifieke games gewijd. Hier kunnen fans samenkomen en hun favoriete games bespreken of in een unieke gemeenschappelijke omgeving de nieuwste trailers bekijken. Kom nadat je je Home hebt ingericht bijeen en begin een multiplayer-sessie van je favoriete game.

    Home is een unieke sociale ervaring die door niets of niemand kan worden geëvenaard. Kom de komende maanden dus regelmatig terug voor updates over deze spannende nieuwe gemeenschap.

    Media:


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    GDC 07 Home Trailer HD

    Extra info:

    PS Officiële site NL

    PLAYSTATION®3 Home Information Thread
     
  2. Cybercon

    Cybercon Guest

  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, eindelijk iets van de PS 3 waar ik ECHT van onder de indruk ben \o/

    Nu hopen voor de PS 3 eigenaren dat dit ook echt gratis blijft.
     
  4. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow wat is dit ongelofelijk vet zeg! Ongelofelijk dat dit zolang verscholen is gebleven.

    Dit wordt echt heel heel gaaf!
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wow, ziet er echt super uit. :eek:
    Heel erg tof. Ben hier zwaar van onder de indruk, damn dit had ik echt niet verwacht.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  6. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet Ik nou DOEN !!!!! een xbox360 of PS3 erbij kopen ??
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    http://www.gametrailers.com/player.p...17559&type=wmv

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Trailer:
    http://www.insidegamer.nl/playstation3/home/videos/1957
    Holy crap!!!!! Dit ruled big time! Hier is Sony al een tijd mee bezig hoor! Phil wilde niets zeggen van tegenhangers van achievements(stilte voor de storm),... Maar dit is ownage!!!!!!! Dit is echt één van de vetste dingen die ik tot nu toe gezien heb, dit gaat een grote impact hebben, geloof me... hahaahah, shit, kan het nog steeds niet geloven. Altijd al willen hebben. Een volledig netwerk waar iedereen zijn huis heeft, je unlockt "achievements" en showed die in je huis, je nodigt vrienden uit, je geeft party's, hooaaoaoaaahaahoa :D
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep, lijkt natuurlijk wel op Second life en dat soort games maar dan met het mooie gladde Sony sausje (dit vind ik positief trouwens mensen. Een zeer coole feature waar je als gamer alleen maar van onder de indruk kunt zijn).

    Maar nogmaals, ik las net al dat voor kleding en meubels e.d. geld betaald moet gaan worden dus het kan een spel op zichzelf worden.
     
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    de gameverslavings afkickklinieken gaan binnenkort hoogtij dagen vieren :D

    maar dit wilt toch ook zeggen dat de algemene friendslist probleem meteen opgelost is?
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dit is een zeer uitgebreide friendlist. :)
     
  11. Cybercon

    Cybercon Guest

    Trouwens ik zie het al voor me, betalen voor een nieuwe bank :emo:

    Dit is een geweldige concept, maar hopelijk hoeven we niet voor alles te betalen :)
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar je zal misschien ook enorm veel zaken kunnen unlocken door games op hoge moeilijkheidsgraad uit te spelen, speciale dingen te doen, zoals met de achievements, maar dan volledig verwerkt in home. Iedereen dacht dat Phil Harrison zeverde als hij zei dat hij iets veels groters ging showen dan achievements, hij had niet gelogen. Ben benieuwd of hij over killzone 2,... de waarheid spreekt. Er komt naar het schijnt vandaag(ofzo) nog een soort demonstratie van killzone 2(iets met de tools,...), hier kan je alles volgen:
    http://www.gwn.com/news/story.php/id/11578/Phil_Harrisons_Keynote_Speech_Live_Updates.html
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Gaat sparen voor een ps3 ;)
     
  14. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ik mag het dan wel niet zo hebben op Harrison, maar dit is absoluut iets waar we ''verry happy'' van worden _O_
     
  15. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alleen het komt pas in Fall 2007 dus dat duurt nog even.

    Maar man de mogelijkheden hiermee zijn eindeloos, wat ongelofelijk knap in elkaar gezet zeg.
     
  16. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik geef het toe, dit is een zeer goede zet :D Als Halo 3 er niet was zou ik mijn 360 verkopen en meteen bij de PS community gaan 8)
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zie de VS thread voor eerste bevindingen van 1up en gamespot.com.

    Home ziet er inderdaad veel belovend uit. Eindelijk gaat Sony eens een keer wat positiever in het nieuws komen .
    Wat mij betreft is Home het eerste waar Sony me mee verrast :)
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  18. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is schitterend een eigen huis waar je vrienden kan uitnodigen. :thumbs: Als dit GRATIS is is dit geweldig en dikke ownage ja. Maar ow wat is dat vet je kan gewoon naar arcade kast lopen en een lekker spelletje spelen met wat vrienden, je hoeft toch geen extra games sonyhome is genoeg?
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees ook al verhalen over clubhuizen voor een clan met meubels en behang van een bepaalde game, de mogelijkheden zijn echt eindeloos.
     
  20. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes yes yes!
     

Deel Deze Pagina