Ik heb met de Audi RS4 (niet getuned), veel races makkelijk gewonnen. Op een enkele na, die heb ik nu met de RUF RGT gedaan.
Dat snel geld verdienen komt nog wel. Daar zit ik nu ongeveer. Wel jammer, zo hoef ik eigelijk niet meer te 'sparen' voor een auto, en dus hecht ik er nauwelijk waarde aan. Heb gister bijvoorbeeld ff een Ford GT (gespoten in lichtblauw met oranje streep
retro!!), Dodge Viper SRT-10 Coupe, Lamborghini Mucierlago, Spyker C8 Laviolette en die snelle Koenigsegg (stage 3 getuned, wat een kut auto
) gekocht, want wist niet wat ik met het geld moest. O ja, en nog een mooi huis ergens aan de ooskant aan het strand. Mooie villa met pooltafel
en een garage voor 8 auto's.
Maar ik heb nog maar weinig gereden met bovenstaande auto's. Rij tog het liefst in m'n witte F430 met rode bekleding, of m'n trouwe blauwe RS4 of die snelle MV Agusta. En voor de moeilijke dingen gebruik ik de Enzo.
Heb trouwens bijna geen wagens getuned. Alleen de Koenigsegg voor de leuke topsnelheid en de Skyline (dat hoort tog bij die auto...). En ook nog een (zwarte) Kawasaki Ninja getuned, maar kheb ook nog een orginele in het groen.
O ja, en ook nog een Mustang getuned, maar dat was alleen omdat ie dan een Saleen werd, maar had 'm meteen weer verkogt, want ik vond m maar lelijk en kut rijden (veel te korte versnellingen).
Klik om te vergroten...