Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je dat dan ? :confused:

    en wel vreem dat jij er bij GRAW wel last van hebt, misschien ligt het eraan dat ik het niet zoveel speel.
     
  2. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt er wel een beetje op dat de BIZ en de mensen daar omheen Sony aanvallen, maar ja dat hebben ze er ook wel een beetje zelf naar gemaakt.

    Maar ik ben wel erg benieuwd naar de ps3 over een jaar ofzo (ben stiekum bang dat dat ding tegen die tijd de 360 omver blaast)
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Download alle gratis pakketen :)
    Als de host wel een betaalde content heeft, stel hij in dat iedereen in de zelfde auto gaat rijden (de BMW bijvoorbeeld), dan rij jij ook in een BMW :9
     
  4. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, dat is wel relaxed. dat ga ik morgen ook maar eens uitproberen dan :thumbs:
     
  5. Cybercon

    Cybercon Guest

    Klopt inderdaad, maar inmiddels mag je je mening heel rap bijstellen. Voila!
     
  6. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat ziet er erg mooi uit zeg......:thumbs:

    Iemand een Wii en een 360 kopen? :emo:
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bron

    SIXAXIS + rumble binnenkort?
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er inderdaad supper uit \o/

    Toch moet je wel blijven bedenken dat dit gespcripte onderdelen zijn waar je alleen soms op een paar knoppen kan drukken. Daar is ook wel wat meer in mogelijk dat in de echte gameplay. Maar idd, heavenly sword ziet er waarzinnig uit.
     
  9. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik vind het er niet waanzinnig uitzien hoor. Het is in ieder geval niet iets wat ik nog niet eerder heb gezien.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Egh?.. hahahahaha, maar het kon toch niet.. ging toch niet samen.. of het zou dan toch te duur worden? .. Of ieder ander excuus wat gegeven is voor het toch wel absurde ontbreken van rumble.....
    Maar goed, als dit bericht een voorbode is dat Sony toch over de brug komt en een sixaxis met rumble gaat leveren is dat natuurlijk een zeer goed teken.
    Wel iets om even in de gaten te houden, de aanschaf van een PS3 zit in de planning, geen launch weliswaar. Maar als dit bericht idd een staartje krijgt dan wacht ik misschien ook nog even af of die Rumble Sixaxis dan samen met de PS3 geleverd gaat worden.
     
  11. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony had een conflict met Immersion of hoe dat bedrijf ook heet, over de patent rechten. Sony heeft het bedrijf 120 miljoen betaald ofzo en nu is het voor Sony ook mogelijk om rumble (of zoals Sony het zelf zegt: Advanced Vibration Technology) in de SIXAXIS te verwerken
     
  12. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft denkt aan tilt-sensors en Sony denkt aan rumble. Als je het allebei hebt, dan ben je pas echt Nextgen. Of niet Nintendo?

    Het is wel een teken van zwakte van Microsoft en Sony. Ze zijn namelijk niet zo zeker over de controller van hun console. Sony en Microsoft zijn meer bang voor elkaar, dan voor Nintendo. Nintendo bespeelt een andere markt enz. enz.

    Het is wel duidelijk, dat consolemarkt wel bekend staat om het "ik ook" gebeuren. Wij hebben LIVE, ja maar wij krijgen ook PSN. Blu-ray antwoord HD-DVD. Als MS de controller verandert zal Sony dat ook doen. Andersom idem.

    Laten we hopen dat beide functies in beide controllers terecht komen.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Check home tread in het sony gedeelte, sorry, maar dit is ownage van Sony!
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen jammer dan Killzone 2 niet aan de verwachtingen voldoet....

    1up



    Gamespot.com
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zag er ook niet slecht uit he, in tegendeel zeggen ze. Maarja, het was naar het schijnt meer een demonstratie voor de tools ervan ofzo iets. Maarja, moet het zelf nog goed lezen allemaal. Straks eens tegoei doen :).
    Edit: maar dat het er slechter uit ziet dan gears of war is wel raar. Maarja, als 2 grote sites het zeggen... Maarja, ze hebben tijd :). Motorstorm trok met de 1ste echt presentatie ook op niet veel he:).

    Edit 2: Ik ben nu op verschillende sites aan het lezen, veel negatiefs wordt er ook niet gezegd hoor. Ook gamespot is niet zo negatief:
    Als je kogelgaten in de muur schiet en vervolgens valt het licht erdoor. Zo zit het boordevol details. Het zal natuurlijk niet zo mooi zijn als de fake trailer. Maar je moet er wel rekening mee houden dat men veel interactief wil maken. Er komt veel meer bij kijken dan de "op het eerste zicht" graphics. Als je kijkt naar gears of war, heel cool. Maar weinig interactie in de omgeving(niet veel zaken gaan stuk bijvoorbeeld).
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    je kon inderdaad alleen houten voorwerpen stukschieten/ zagen/meppen. wel vet dat je ook door een muur heen kan schieten en dat er dan licht doorheen valt.

    en hoe lang zijn ze eigenlijk al bezig met killzone 2?
     
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Killzone tech demo impressie van Kotaku:

    Let wel, sinds die beruchte E3 2005 video zijn er bijna alweer 2 jaar verstreken. Ik snap die hype sowieso niet echt. Killzone 1 was nou niet echt heel bijzonder ofzo, waarom zou men nu wel met een knaller komen?
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik ben mij daarvan bewust, gedeelte van mijn post was ook eerder sarcastisch bedoeld. Toen in het begin bekend werd dat er geen rumble in de controller zat zag ik het ene na het andere excuus langs komen vanuit Sony's kant inplaats van gewoon toe te geven dat ze te beroerd waren om ervoor te betalen.
    Maar goed, ik ben blij dat het opgelost is, Rumble is toch iets essentieels geworden in een controller, tenminste dat vind ik dan.

    Hm, kwestie van smaak danwel persoonlijke mening in dit geval. Ik vond Killzone juist wel geweldig. Ik vind het ook een beter spel dan Halo 2. Maar dat kan voortkomen uit het feit dat Halo 2 mij tegen viel na hoge verwachtingen en Killzone mij juist enorm verrastte na minder hoge verwachtingen.

    Ze mogen wel eens met de bezem door het Sony CEO hok. Na eerst die demo en recentelijk die europese CEO (ben even zijn naam kwijt) die loopt te bluffen dat Killzone 2 nu zelfs de demo overtreft kan het puntje bij paaltje toch niet waar gemaakt worden. Om maar niet te spreken over onze vrolijke vriend Ken..
    Ondanks de ietwat tegenvallende berichten over Killzone, laten we wel wezen next gen zou toch starten wanneer Sony dat zei? hoe kan Killzone dan momenteel toch (nog?) grafisch minder zijn als GoW.., is het nog steeds een titel waar ik benieuwd naar ben en één van de titels waarvoor ik een PS3 ga aanschaffen.
     
  19. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Necrid

    Necrid The Power

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    De SIXAXIS-controller van de PS3 krijgt dus alsnog rumble als ik het goed begrijp? Is dat niet ontzettend lullig voor degene die nu al een PS3 hebben of die binnen korte tijd gaan kopen? :x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina