1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik had ook een aantal vragen betreffende deze game game:

    1. Ik heb de vleermuis als in een zoete pinata veranderd. Nu wil ik weten hoe ik de andere zure pinata's kan veranderen in zoete en of ik daar nog een bepaald level voor moet halen?

    2. Ik heb die bedelaar Ivor een aantal keren klappen gegeven. Ik wil weten of dit ook gevolgen kan hebben betreffende het aanschaffen van producten wat ik heb gelezen op dit forum? Vanaf welk level kun je bij hem kopen? En wat kan je bij hem kopen voor wat voor prijzen?

    3. Die groen draak van mij is erg irritant en vecht iedere keer met andere pinata's. Kan ik hier iets tegen doen? Ophokken heeft geen zin, dat beest kan niet dood of ziek worden en kan nog vliegen ook.

    4. Mijn tuin is nu tussen de 60.000 en 70.000 euro waard. Als jullie nog tips hebben laat maar komen.

    5. Mochten jullie verder nog uitgebreide tips hebben en die met mij willen delen, alvast bedankt.

    Ik heb deze link van mevrouw Mirik gekregen. Aangezien deze mevrouw de eerste was die ik zag met 1000 ptn voor deze game, hoop ik dat ze ook even een reactie wil achterlaten. Alvast allemaal reuze bedankt mensen, en Mirik voor de link van deze topic. Waarschijnlijk wordt ik wel eerder geholpen.

    Ik zit nu btw op 27/50 achievements. Mijn gamertag is Yellow 13 NL. De naam Yellow 13 komt uit Ace Combat 4. Mocht dat jullie beledigen omdat het een Sony PS2 game is, dan alvast mijn nederige excuses. Ben al veel te lang niet meer op dit forum geweest. ;-)
     
  2. RTS

    RTS Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Als je een zure (sour) Pinata tegenkomt, ga erop staan en klik op de informatie. Daar kan je zien wat je nodig hebt om hem als bewoner te ontvangen (Resident Requirements). Zo is mijn zure (Shellybean) slak ook al in een gewone Shellybean veranderd, door hem 1 appelpit te laten eten. http://pinataisland.info/index.php?title=Shellybean

    2. Ivor moet je lekker laten lopen, geef hem 1000 coins en hij start een winkel, meer niet. http://pinataisland.info/index.php?title=Ivor
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel leuk om te weten dat rare updates voor viva piñata maakt :D.

    Vraag me af wat grotere tuin meer piñata's etc etc :).
     
  4. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo *)
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij0 die aarde die "rauw" is dus die je eerst moet platslaan zou alleen niet weten hoe je dat moet doen maar dat is een ander verhaal:+
     
  6. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    een beetje laten staan op het begin? :+
     
  7. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet op het begin niet al de "rauwe" grond zacht slaan, zodat je er later nog het ei op kan zetten.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    tsja lekker dan :9 ik sloeg lekker alles kapot
     
  9. born2Bwild

    born2Bwild XBL Hardcore gamer

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vragen :

    - Kan iemand mij 100.000 Coins Lenen? K wil die achievement maar kom maar niet aan de 100.000 :p
    - Als je de mijn hebt moet je werkers huren, Maar betaal je die 2420 Coins voor 1 keer of voor elke dag weer?

    Alvast bedankt :D Gamtertag : Dutchskill
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij voor 1 keertje en dan kan je hem blijer maken en sneller laten werken door soms geld te geven en 1ste vraag : sparen
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    vraag 1: peperzaadjes kopen en de pepers verkopen.. ben je alleen wel ff bezig ;)
     
  12. born2Bwild

    born2Bwild XBL Hardcore gamer

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Drolletje

    Oké Bedankt :D En ik spaar nu met steeds een taffly te kopen voor 600 en dan in vuur te zetten En blussen, En dan verkopen voor 2100 Maar dat duurt zolang tot de 100.000 Weet iemand een snellere manier ofzo?

    Alvast Bedankt

    Owjah, Kan iemand mij een newtgat sturen AUB K krijg hem naar niet in m`n tuin, Alvast Bedankt :D

    Edit:
    Laat maar k heb al newtgat :D
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  13. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa, koop Tulpenzaadjes,
    maak van tevoren gaaten in de grond,
    daar doe je tulpenzaadjes in.
    Gelijk na je ze erin hebt gedaan dus je over elke plant 3x PAARSE kunstmest.

    FF wachten en ze zijn 600 ps waard
     
  14. born2Bwild

    born2Bwild XBL Hardcore gamer

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Jasper

    Taffly`s inkopen voor 600 en dan in vuur zetten (dan veranderen ze in redhott`s dus zijn ze 2100 Waard) En dan verkopen lijkt mij toch wat Meer winst hebben, Toch?
     
  15. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ligt er natuurlijk aan hoeveel taffly's je in bepaalde tijd kan krijgen en die dan kan veranderen in redhott's. Het lijkt mij dat je veel meer tulpen of andere bloemen kan kweken in de tijd dat je 10 taffly's in redhott's hebt veranderd. Ik deed altijd zaadjes planten en dan volledig bemesten en als ik dan een taffly voorbij zag komen veranderde ik em in een redhott en verkocht hem. Dan doe je het beidde en komt het geld met bakken uit de hemel vallen._O_
     
  16. born2Bwild

    born2Bwild XBL Hardcore gamer

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Jasper

    Omg! Ik heb het geprobeerd en het maakt veel meer winst dan dat taffly gebeuren idd :D Chill.. ThnQ... :D

    P.S. Hoelang duurt het voordat de miner een Dragonache ei vind? En heb je daarna nog wat aan de mijn?
     
  17. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Redlijk lang, niet echt misschien nog wat gems enzo :9

    PS Je avatar werkt niet ik klikte maar kreeg niet de juiste pagina :+
     
  18. xbox360livespeler

    xbox360livespeler Just a game

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je ze dan in de brand zetten? maar moet je ze dan met de gieter blussen?
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    een fakkel aanzetten daarna als ie op grond is gelijk blussen : reddhott

    maar born2bewild : je moet gewoon fftjes tot de 50.000 doen en daarna ben je ook vaak wel een goed level en dan moet je gewoon wat bloemen doen en dan heb je hem zo die achievement
     
  20. born2Bwild

    born2Bwild XBL Hardcore gamer

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Bolster

    Lol :D

    @ xbox360livespeler

    Koop de Vuur kandelaar (in NL versie heet die geloof ik houten vuur ofzoiets) Moet je maar ff zoeken bij costalot (volgens mij) Laat daar de taffly`s doorheen vliegen en daarna moet je ze blussen met de gieter, Dan zijn ze in een Redhot veranderd en zijn ze inplaats van 300, 2100 Coins waard :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina