Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Medigan

Medigan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat lijkt me ook wel gaaf :thumbs:
    ik heb nu al een aantal singeplayer gewonnen, maar ik vond het wat lastiger dan verwacht. Ook moest het makkelijk zijn om snel veel geld teverdienen, nog niks van gemerkt eigelijk :'-(
    Ik heb nu pas 1 huis en maar 4 auto de snelste is de ferrari f430.
    Ik heb nu iets van 222.000 dollar en ik moet een huis of auto aanschaffen (licht aan de prijs :9 ).
    ik moet zowieso nu een auto uit de D klasse, Weet iemand de snelste/beste auto hiervan, of heeft iemand misschien een lijst met de snelste auto's uit iedere klasse?

2. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179

Ik heb met de Audi RS4 (niet getuned), veel races makkelijk gewonnen. Op een enkele na, die heb ik nu met de RUF RGT gedaan.

Dat snel geld verdienen komt nog wel. Daar zit ik nu ongeveer. Wel jammer, zo hoef ik eigelijk niet meer te 'sparen' voor een auto, en dus hecht ik er nauwelijk waarde aan. Heb gister bijvoorbeeld ff een Ford GT (gespoten in lichtblauw met oranje streep :thumbs: retro!!), Dodge Viper SRT-10 Coupe, Lamborghini Mucierlago, Spyker C8 Laviolette en die snelle Koenigsegg (stage 3 getuned, wat een kut auto |:- ) gekocht, want wist niet wat ik met het geld moest. O ja, en nog een mooi huis ergens aan de ooskant aan het strand. Mooie villa met pooltafel 8) en een garage voor 8 auto's.

Maar ik heb nog maar weinig gereden met bovenstaande auto's. Rij tog het liefst in m'n witte F430 met rode bekleding, of m'n trouwe blauwe RS4 of die snelle MV Agusta. En voor de moeilijke dingen gebruik ik de Enzo.

Heb trouwens bijna geen wagens getuned. Alleen de Koenigsegg voor de leuke topsnelheid en de Skyline (dat hoort tog bij die auto...). En ook nog een (zwarte) Kawasaki Ninja getuned, maar kheb ook nog een orginele in het groen. O ja, en ook nog een Mustang getuned, maar dat was alleen omdat ie dan een Saleen werd, maar had 'm meteen weer verkogt, want ik vond m maar lelijk en kut rijden (veel te korte versnellingen).

3. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Als D-Klasser zou ik de RUF RGT aanraden, en de Audi RS4 is ook goed. Beiden rijden uitstekend.:thumbs:

Ik vond die Saleen S281 juist fantastisch, rijdt heerlijk met een prachtig geluid, is ook heel erg mooi qua looks.:)

De Skyline is er inderdaad om getuned te worden. Misschien ga ik er binnenkort nog een kopen.:9

De Koenigsegg CCR heeft op level 3 getuned tijdens draften een top van 470 volgens mij, maar de McLaren F1 (gewone of de GT-zonder achtervleugel dus) haalt dan misschien wel 500, want die haalt standaard al 400.:b:

P.S.: Heb als huis nu de Honouliali Village (garage:8 car) in het zuidwesten van het eiland, erg mooi huis.:) Auto's zijn nu alleen de Jaguar XK Coupe (White Onyx, 20 inch Senta wielen, beige met eerste kleur hout interieur) en een Noble M400 (Noble One-Piece donkergrijze wielen, zilvergrijs(weet naam kleur effe niet meer, de lichtste kleur grijs in elk geval), felrood met zwart interieur). Allebei fijne karretjes. Leuk om die weg bij mijn huis af te scheuren met de Noble!:thumbs: Heb trouwens ook een Lambo Countach 25 Anniversary gereserveerd, maar is nog niet verkrijgbaar.:{

Edit: Huh wacht effe Pim, hoe krijg je die Ford GT dan in lichtblauw met oranje streep!?:confused:

Laatst bewerkt: 7 mrt 2007
  4. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Custom paintshop

5. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    En om die te unlocken moet je de "race around the crater" doen. Als je die wint, zeggen ze dat je "de meest coole" race uit tdu uitgespeeld hebt en de custom paint shop unlocked hebt.:+

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Beste D klasse: Zonder live: Aston martin DB9 Met live: RUF RGT

Ja dat spuiten van verschillende stukken bodykit kan bij die custum paint shop, maar die heb je denk ik al vrijgespeelt.

7. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een vw w12 coupe gekocht voor 4miljoen :+
    Als je een champion bent kan je op een speciaal eiland hoe kom je daar?

wat stel ik eigenlijk veel vragen. en wat weten jullie veel over dit spel.

8. M Leonhart

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kon ik die gratis ophalen? :eek:

Er is trouwens een patch uitgegeven vandaag, weet niet precies wat het fixt. :+

Enige speciale eiland wat ik met kan bedenken is Ford Island voor champion only (waar vroeger al die marieneschepen lagen (en sommige nog steeds verroest op de boden)). En op dat eiland kom je gewoon over de brug die ernaartoe gaat.

Verder is er wel een easteregg te vinden, een grote "E" waar je, als je er met 50 km/h doorheenrijdt, naar een eiland gebracht wordt waar je normaal niet zou kunnen komen. Je hoeft er trouwens geen champion voor te zijn.

Hoe? Klik!

9. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    ja die kan je gratis ophalen als je alle speed races doet maar die heb ik niet allemaal gedaan.

En nog wat ik had een keer een ford mustang(volgens mij maar niet de ford gt of de ford concept) en die kon ik tunen in een saleen. En er kwamen dingen op de auto zoals een spoiler en andere achterlichten. kan iemand vertellen hoe dat kan.

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Unlockables
    There are various unlockable things in this game, ranging from race tracks to cars to dealerships and tune-up shops.
    Unlockable How to Unlock
    Ford Shelby GR-1 Concept- Complete all Speed challenges with Golds.
    Ford Shelby Cobra Concept- Complete all Top Model driving missions.
    Ford Mustang GT-R Concept- Complee all Vehicle Transpot driving missions.
    Alfa Romeo 8c Competizione- Win the Tour of the Island race.
    Chrysler ME Four-Twelve- Complete all Race challenges with Golds.
    Chrysler Firepower Concept car - Complete all Courier driving missions.
    Volkswagen W12 Roadster -Complete all Hitch-Hiker driving missions.
    Volkswagen W12 Coupe -Complete all Time challenges with Golds.
    Oahu Raceway -Achieve Champion rank.
    Ford Island -Achieve Expert rank.
    Bike dealerships -Discover all car dealerships.
    Tuner shops -Achieve Amateur rank.
    All Challenges open - Achieve Champion rank.
    Walmaealamae Haven of Peace - Discover all roads on the island and you will be given this house.
    Custom paint shop -Get Gold on Around the Crater Race

Hier een linkje voor dat speciale eiland, waar je eigenlijk nietveel kunt doen. Maar het is toch wel eens leuk om er geweest te zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=xaMYUY_VTa0

@ Dat saleen gebeuren: dat is al bekent, en het kan met de Ford Mustan Coupe en convertible. Dus je hebt het al ontdekt zoals ik hoor.

11. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    oke dat eiland bedoelde ik.

12. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    alleen die 2 dus.

En nog wat over de motors van het spel volgens mij had ik ergens gelezen dat er 125 motoren waren maar ik heb er hoogstens 20 ofzoiets. Komen al die andere in download packs.

13. M Leonhart

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn in totaal 8 motoren te vinden in tdu, tot nu toe tenminste:). 4 merken

14. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    oh beetje verkeerd gegokt. :+

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    125 motoren bedoelen ze misschien ook de auto's erbij + motors. :9

Wel jammer dat er maar 8 motors in zitten, kan niet wachten op bike packs!

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    opzich leuk maar ik wil een Ferrrari F40 :D

17. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    paar pagina's terug schreef iemand dat een clan 750000 kost maar ik heb er 1 gezien van 500000.

18. M Leonhart

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan wélke je neemt, het is natuurlijk veel toffer om een duurdere te nemen 8).

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat was ik. ;)
    Hoe meer geld je uitgeeft aan je club des te luxer zal je club worden. Het is dus aan te raden om een wat duurdere te nemen. Geeft net dat beetje extra.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nieuwe Test Drive: Unlimited packs!
    Donderdag 08 maart 2007 - Zojuist is er weer nieuwe content op Xbox Live Marketplace verschenen voor de racegame Test Drive Unlimited. De content bestaat uit drie packs. De eerst pack is gratis en bevat alleen de auto Cadillac CTS-V. De tweede pack bevat meer auto's maar kost dan ook 350 MS points. Het laatste pack is een extra moeilijkheidsgraad genaamd "hardcore mode", welke te downloaden is voor 160 MS points.

Alleen weet ik niet of ik die ga kopen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina