Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, je haalt me de woorden uit de mond.

    Maar ja, je ziet wel weer wat een beetje hype en een mooie pre rendered video wel niet los kunnen maken ;)
     
  2. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Het totaal cijfer was niet zo hoog maar ik vond delen van het commentaar bij die videoreview wel zeer positief.

    En toen ik die gameplay en graphics zo zat te bekijken dacht ik persoonlijk wel van damn wat een vet spel.... deze wil ik spelen.
     
  3. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die kopen gewoon een extra controller en bewaren de oude voor als er vrienden langskomen.
     
  4. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    haha precies

    Ik heb ook 3 controllers voor mijn 360 en zou nog best wel een vierde willen hebben, want af en toe moet ik er toch 1tje gaan lenen als we 2vs2 gaan spelen met PES6 en ik de enige met een 360 ben. Maar met het kopen van die vierde controller wacht ik nog even totdat er een 360 controller met tiltfunctie in de winkel ligt :)
     
  5. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    hey macdennis, wat is jou mening over home?
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah boss idd.
    als er dan wel iets fantastisch uitziet dan zegt onze macdennis wel niet he.
    en de review van motorstorm op gametrailers, de mensen waren zeer positief over de game, enkel kwa mogelijkheden te zwak.
    maar ze zeggen zelf ook dat er in de toekomst meer stuff zal komen om te downloaden.
     
  8. Cybercon

    Cybercon Guest

    Boss kom op zeg, MacDennis laat alleen van zich horen als er wat bashvoer voor 'm is :b:
     
  9. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    beginnen we daar weer over ;)

    even over home:
    volgens mij heeft sony een hele sterke troef hier, er zullen heel veel mensen hier verslaafd aan raken. als ze het een beetje slim spelen kunnen ze er veel geld uit slaan. :thumbs:
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Kom op mannen, een pittige discussie voeren is leuk maar zo uitlokken laat wel zien dat jullie niet al te serieus genomen dienen te worden....

    Van de bovenste 2 mensen had ik iets meer takt verwacht....
     
  11. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van Metacritic staat Motorstorm momenteel maar mooi een gemiddelde score van 85%, gebaseerd op 18 reviews. En de lagere cijfers in de mindere reviews gaan bijna allemaal over het gebrek aan single player gamemodussen. De gameplay, phyisics en graphics worden vrijwel overal ijzersterk genoemd.

    Vergelijkbaar met pes6 op de 360 dat ook geen echte topscores kreeg omdat het veel minder mogelijkheden had dan in pes5 of pes6 op de current gen (minder competities, minder stadions, geen edit mode etc) maar qua gameplay blijft het briljant.
     
  12. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of je ook zelf kleding kan maken. Ik bedoel mods voor UT3 en dus ook voor Home? Het zou dan ook weer kunnen zijn, dat je voor de ene mod wel betaalt en de ander niet. De maker bepaalt of zijn content betaald wordt.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou je dus geld kunnen verdienen aan je ps3 :)
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dit voorlopig niet mogelijk gemaakt zou worden simpel omdat het voor Sony ook compleet nieuw is en ze eerst zelf willen kijken hoe ze er geld aan kunnen verdienen...
     
  15. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het PS3 home erg slim. Niet alleen zijn dit soort virtuele werelden momenteel erg in trek en zal dit zeker meer klanten opleveren voor Sony, het is ook een mooi systeem om een goede community op te bouwen. PS3 bezitters kunnen nu ook andere mensen leren kennen in deze wereld, om vervolgens met deze gasten online te spelen in Rainbow Six Vegas of Resistance etc.
    Je kunt zo nieuwe "vrienden" maken om mee te spelen :)
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=3259 , jaja de ps3 begint op gang te komen, je zult zien alles komt goed bij sony en de ps3
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey dude, ik vroeg gewoon wat zijn mening van home is. Dat mag toch nog wel he? Meer takt. Man, van u verwacht ik helemaal niets. Je verdraait mijn zinnen continu(of neemt het anders op), maar swat...
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, alsof jij degene bent die altijd 100% objectief tussen X360 en ps3 staat. ;) Lok het gewoon niet uit, zeker niet tegen iemand die zijn mening ook onderbouwt, al zei het met een voorkeur.
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de eerste post even gelezen en die kan wel een update gebruiken. ;)
    Over de PS3 is wat meer bekend (er komt geloof maar 1 versie, de dure), het kopje ''inhoud'' mist bij de PS3 en Xbox.

    Hier een link naar de hardware van de Wii, de oude werkt niet meer nml:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Wii#Technical_specifications

    Ben overigens erg benieuwd hoe de PS3 het gaat doen hier, vind zowel de 360 als PS3 erg interessant op dit moment.
    Wii valt voor mij helemaal af.
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog sceptiesch maar maar home heeft zeker potentie.
    Als ze het goed uitvoeren lijkt het me fantastiesch om geen menu te hebben maar gewoon in je huis belanden als je je console aanzet. Dat je naar een kast met je games kan lopen, naar de winkel op de hoe kan gaan voor nieuwe spullen (moeten de personages wel snel genoeg bewegen want anders wordt het heel snel niet leuk meer), ergens op een videoscherm nieuwe trailers kan kijken en natuurlijk nieuwe mensen ontmoeten.
    Misschien ook gamerscore gebruiken als geld om huizen en dergelijke te kopen. Zo kunnen de fanatieke gamers ook echt status verwerven.

    Ik ben misschien aan het dromen maar als het hier naar toe gaat ben ik voor :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina