Volgens mij zeggen ze dit ook bij elk deel. Dit en ook nog dat het elk deel nóg realistischer is. Uitmelken, uitmelken en nog eens uitmelken.
Klopt, volle prijs. Ben de demo binnen halen. Kijken wat voor stadions ben benieuwd. Spel ga ik niet halen. Misschien van de zomer in de budget bak
Gewoon weer uitmelkerij is gewoon fifa 07 edit ofzo wat een kut game maar dat kan ook aan mij liggen ben nooit een voorstander van ea en voetbalgames
Demo gespeeld, is gewoon fifa, alleen dan met na elk shot irritante statistieken in je beeld... Fucked up dus! Leve PES
Demo gespeeld. Waardeloos. Grafisch echt slechter dan fifa 07 op de 360. ik blijf lekker fifa 07 spelen op de 360. al meer dan 650 games gespeeld Deze valt echt tegen. Avatar
Niet spotten met Arsenal fans hier he (hier spreekt een die-hard arsenal fan). Gefeliciteerd PSV-fans! Maarja, deze game is €60 gewoon niet waard. Dan kun je beter fifa 07 kopen!
WAARDELOZE GAMEPLAY. En dat schreeuw ik bewust. Ziet er leuk uit hoor, maar daar hou je mij niet mee zoet. Next.
Kvind m wel lekker spelen.. Voor een Fifa... Maar deze game biedt toch geen diepgang?? Je kunt er zelfs de UEFA Cup niet op spelen.. Ervaringen gevraagd?? Hij kost ook nog eens 60 euri :
Ik heb de pc versie mogen spelen en ik was echt verbaasd, De pc versie is compleet anders dan de 360 versie kwa gameplay. pc versie speelt gewoon zoveel lekkerder, passen is verbeterd en vooral het schieten is echt heel erg verbeterd(lastiger om te scoren en gewoon hoog en laag schieten in welke hoek je maar wil). Grafisch heeft de 360 wel meer dingen maar dat vind ik ten opzichte van de gameplay geen nadeel. Ik hoop dat de eind versie van 360 ook zo is als de pc versie want dan vind ik hem echt heel erg goed