Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

    Zal zo eens even kijken of er nog veel online zijn
     
  2. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Er zijn over t algemeen nog veel mensen online hoor ;)
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik heb net een deal gesloten met iemand hier op het forum Hitman: Blood Money tegen Call of Duty 2, ik vraag me af: is het nog een beetje een goeie game in vergelijking met CoD3 en zijn er nog veel mensen online, ook nu nog? Aangezien deze thread al 2,5 maanden dood is?
     
  4. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik heb ze beiden, eerst CoD2 beviel me zeer goed alleen multiplayer is het niet echt druk meer dus heb ik cod3 er ook bij gekocht.
     
  5. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, cod2 begint weer helemaal te levenomdat de meeste mensen terug komen van cod3 gezien dat veel minder is(naar mijn mening). Ook ikzelf speel nu weer cod2 en heb het er weer super naar mijn zin.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ok mooi dan, morgen heb ik hem binnen waarschijnlijk
     
  7. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes! ik hoop dat je er net zoveel plezier van zal hebben als ik ervan had en nog steeds heb.
     
  8. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb call of duty 2 nou een paar dagen, en ik doe steeds gewoon resume game als ik verder wil.
    maar ik snap werkelijk waar geen HOL van dat mission select gebeuren. er zijn verschillende missies, dat weet ik, maar iedere selecteerbare missie is geloof ik ook weer onderverdeeld in kleine missies die je niet kan selecteren... ligt het nou aan mij of IS het ingewikkeld?
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon resume match doen... Hakuna Matata ;)
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Als je de plaatjes onder in de tijdlijn bedoelt, dat zijn de 3 of 4 missies van de persoon die je speelt (rusland, engeland en amerika). Als je op de missies klikt dan kan je de bepaalde checkpoints kiezen volgens mij. Heb al heel lang geen singleplayer gespeelt.

    Als er nog mensen zijn die dit online spelen voeg mij maar toe dan want ik speel het nog altijd:cool:
     
  11. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het soms maar ik ben jou al tegengekomen :) Ben er wel niet echt super in :cool:
     
  12. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nou uitgespeeld op het hoogste niveau en ik was er eik best snel door heen, en als je hem op het makkelijkste speelt ben je er helemaal in een paar uur doorheen. ik vond hem wel leuk maar eik best een kort spel...
     
  13. Shizzel

    Shizzel Guest

    Als het goed is deze game dinsdag binnen, samen met DoA4.

    Wordt het nog veel online gespeeld of niet?
     
  14. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja wat kan ik zeggen, ik speel het nog veel en dan puur om even in een lobby te gaan en een stel noobs te ownen, maar naar zo'n 4 potjes wordt het bij mij weer saai omdat het geen uitdaging is.
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Shit! Het allerlaatste level van de Britten is op Veteran echt klote|:- Ik ben er al een uur mee bezig en het lukt me maar niet. Er zijn gewoonweg veel te weinig checkpoints. Je loopt daar en dan komen eropeens duitsers aangewandeld en ergens in een raampje zit er ook weer een. En die klotegranaten steeds.

    Morgen maar weer proberen, maar tot nu toe het moeilijkste en stomste level van het spel.
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    opzich is het normaal dat je er zo lang over doet.
    had soms ook dak 3 dagen lang niet verder kwam.
    (denk nu niet dat ik 72 uur heb zitten proberen heh ^^)
     
  17. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil er hier een keer een 1 vs 1 op vossenack????
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh jeah net CoD 2 binnen gekregen via een Bazaar deal voor 15 euro. Ben benieuwd ik ga straks spelen!
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Net tijdje gespeeld. Ik moet zeggen dat het echt een leuk spel is. Heb Singleplayer en multiplayer gedaan. Ik vond mezelf eerlijkgezegd niet een zo slecht de 1e keer. Zelfs paar keer gewonnen. Mja je leert het spel dan ook vrij snel denk ik. Zijn er trouwens maar 10 levels in de singleplayer? zou wel weinig zijn dan.

    Edit: Ik zie mensen zeggen ik ga van punt F naar G en dan naar B. Waar vind je die maps?
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net binnen, ben al bijna klaar met de Russische campagne.
    Ook even online gedaan, werkt prima.
    Heb de GOTY versie, met bonus dvdtje.
    Demo overtuigde niet echt, maar het spel zelf is super. _O_
    Zijn er nog mensen die het wel eens af en toe online doen?
     

Deel Deze Pagina