Crackdown [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Die gaat inderdaad wel hard jah :cool:!

    @ Smokey

    Net al de Volk Bosses uitgemoord?!
    Ik moet er nog 2, en heb dus ook een Filmpje van ze gekregen.
    (krijg je als je in de buurt van ze bent toch? :))

    Maar vervolgens ze niet kunnen vinden. Ze zijn ook niet op de MAP verschenen, zoals voorheen.
    Dit is normaal ofwat?
     
  2. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op begeven moment ongeveer 130 hidden orbs, toen ben ik er een map bij gaan houden om af te strepen welke ik al had. Nu ben ik bij elke hidden orb op de map langs gegaan (niet elke keer kunnen vinden) maar mis ik er nog 23, dus ik kan weer een hele lijst afgaan.

    Moet nog maar 2 agility orbs.
     
  3. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet er nog 8... En ik voel er eigenlijk bar weinig voor om een map met 500 orbs af te gaan om er 8 te zoeken..:mad:

    Zijn er trouwens agility orbs die ín gebouwen zitten, of iig niet op het dak?
     
  4. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms op een rotsblok langs de kust maar volgens mij wel altijd op het hoogste punt.
     
  5. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer 2 gevonden in de shaigen torens. Maar hoe meer ik er vind hoe moeilijker het wordt :mad: Ik denk dat ik nog effe die co-op missies doe en dan nog effe 100 autos jat en dan vind ik het wel goed. Of ik moet echt die orbs tegenkomen maar ik heb echt geen zin om 4u te zoeken naar 1 zo'n kk ding.

    Trouwens, als je co-op doet en 1 iemand heeft de orb al wel maar die ander niet. Kan die ene m dan nog wel zien zeg maar zodat hij aan kan wijzen waar er nog zitten? Want dan kun je co-op door die stad heen gaan en 2x zo snel zoeken zeg maar :)
     
  6. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    diegene die m heeft ziet m niet meer
     
  7. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Baggerrr
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hmm vreemd...
    Je hoort ze inderdaad op je map te zien als je in de buurt bent.
    Zelf niet meegemaakt.
    Probeer het anders later nog eens,mischien werkt het dan.

    :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  9. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand vanaaf coop?

    Mijn Gamertag is Peter M06

    Voeg me maar toe! :)
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, soms zijn ze te vinden op reclameborden of uitsteeksels (randen, reclameborden) aan de zijkant van gebouwen. Dus niet altijd persé op het hoogste punt van een gebouw.

    Dat maakt het nogal vervelend want ik moet er ook nog 10 of 11 =(
     
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Net alle hidden orbs gevonden\o/ En moet nog maar 18 agility orbs alleen zijn die zo kut om te vinden:mad:
     
  12. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Net alle agility orbs gevonden \o/ En moet nog maar 22 hidden orbs alleen zijn die zo kut om te vinden:mad:

    lol, Ik heb nu 850/900
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    hahaha na-aper:+ Hoe heb je die agility orbs gevonden? Gewoon zoeken of een map gebruikt. Hidden orbs zijn egt kut om te vinden ik heb et met een map gedaan maar soms dacht ik echt zo van: "die vind een normaal mens nooit door gewoon te zoeken." Ach jah ik ga gewoon elke keer dat ik speel die dingen rustig aan zoeken. Ik moet toch nog een aantal andere achievements.
     
  14. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Die agility heb ik zonder map gedaan, de laatste gevonden op het gebouw bij die clobal impact bal.
    De hidden orbs doe ik met map, maar die map heb ik er pas bij gepakt toen ik er al zo'n 130 had, dus ik heb niet alle afgestreept en ik weet nu dus niet precies waar ze liggen. Ik heb zeg maar voor de 22 orbs die ik nog moet +-80 mogelijke plekken.
     
  15. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ben je tog zo wel mee klaar dan. Ik deed ongeveer 100 tot 120 plekken checken per dag dus heb er in totaal 3 dagen over gedaan. Alleen zie ik echt op om die agility orbs te gaan zoeken. Ik wil niet dat ik er nog 1 moet en hem dan niet kan vinden dan word ik echt gek. Ach jah zal binnenkort wel lukken maar dan nog. Maar auke zijn die hidden orbs nog de enige die je moet of welke moet je nog meer voor alle 900 achievement points?

    \o/ \o/ 100e post trouwens\o/ \o/
     
  16. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen nog de hidden orbs. Klik maar op mijn gamertag. Al die plekken checken is niet zo erg maar sommige vindt je gewoon niet makkelijk en omdat er misschien op 1 van de 3 plekken een orb ligt ga je al snel door naar de volgende.
    Over het zoeken naar de agility orbs heb ik niet lang gedaan. Na alle achievements (behalve de hidden orb) had ik al zo'n 470 agility orbs. Tijdens het zoeken naar hidden orbs heb ik er nog veel gevonden en net even een uurtje rond gesprongen voor de laatste 2.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Weet iemand hoeveel Agility Orbs op elke eiland zit? Zodat ik een beetje kan bij gaan houden hoeveel ik op elk eiland vind om zo niet op het eind elk eiland moet gaan zoeken naar de laatste die overal kan zijn. 8)

    Ik heb geteld en geteld maar ik bleef maar komen op:

    The Agency: 6
    Los Muertos: 211
    South Volk: 157
    Shai-Gen: 123

    Maar als je dit allemaal optelt kom ik aan 497 dus ergens mis ik er 3 maar ik heb heel vaak overgeteld en kom er maar niet uit. :+
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem!

    Zullen we anders morgen samen zoeken?

    2 vinden meer dan 1!

    Zal ik je even toevoegen? :):
     
  19. Green

    Green Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke baas staan 200 van die mannetjes voor die achievement??? Ik heb wang van shai gen net verslagen alle mannetjes vermoord en ik dacht zijn er wel 200 maar nee hoor zijn der geen 200 en wie valt er weer van een gebouw af en gaat dood juist ik
     
  20. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    rofl @ green :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina