Vreemde geluiden uit mijn speakers

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door manolo ribera, 8 mrt 2007.

1. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

wat ik ga zeggen is geen grap ofzo. of verbeelding.

al een paar dagen heb ik dat er stemmen uit mijn speakers komt en vreemde geluiden, ik hoorde bijvoorbeeld eens uit me speakers komen. hallo hier ( de naam van diegene) uit nederland. en voor de rest hoor ik allemaal vaag gepraat met een dreigende toon. wat ik niet goed kan verstaan omdat het kraakt. dit gebeurd alles waneer ik geen muziek luister of op een website zit. het gebeurd gewoon waneer mijn speaker aan is. ik lag gister dus bijna om half 1 snachts te slapen totdat ik het weer hoorde ik schrok me dus de lazeres zoals je kan voorstellen. erg vreemd allemaal. nogmaals dit is geen bullshit. ik hoop dat iemand een verklaring kan geven hiervoor:)

2. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    omg, klinkt scary...

Speakers uitzetten? Misschien is het iets van spyware, of een programma wat nog aanstond, maar het klinkt vaag:)

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Het gebeurd wel is vaker dat speakers de radio oppikken, dus dat zou het heel goed kunnen zijn.

4. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik van gemerkt heb. word er ook hele tijd hetzelfde gezegd. dus op dezelfde toon. echt tering creepy ik hoop dat het radiogolven zijn want tis echt creepy, het gebeurd circa 2 a 3 keer per dag

Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien is het gewoon ruis, maar maak je er in je hoofd iets heel engs van. Of het is de radio, of het is magnetische storing van bijvoorbeeld een machine in de kamers naast je of een zendmast ergens dichtbij. :)

Gewoon je speakers uitzetten als je ze niet gebruikt. Dan is je probleem per direct voorbij! (test ook voor de grap eens of andere speakers het ook hebben)

Succes!

6. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    pff ik zou gek worden..

7. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    zou het kunnen dat mijn speakers als een scanner figureert? dat het walkie talkie signalen opvangt ofzo?
    en als het blijft voordoen. reken maar van yes dat ik andere speakers ga kopen:)

8. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik stel voor eens de speakers op een andere PC te testen, want spyware, virussen, trojans is heel goed mogelijk. Is het op een andere pc ook, dan kan het zijn dat het opgevangen radio-transmissies zijn. Het is namelijk mogelijk dat metale onderdelen deze opvangen. Ik kon bijv. bij mijn oude tv zonder dat er een kabel inzat of antenne de duitse zender 1 ontvangen.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2007
  9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Woon in een straat met een aantal Johnny's die regelmatig aan het spelen zijn met een piratenzender.
    Dan hoor ik soms dagen achter elkaar piratenmuziek uit mijn speakers.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En als het blijft doorgaan.. Dumpen die handel.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Zijn het draadloze speakers?

12. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    nope gewoon met draden. ik heb tot nu toe niet meer gehad:) dus wie weet is het over;)

13. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan misschien een radiosignaal zijn ofzo. Toen ik nog in een bandje speelde had iemand ook ontvangst vanuit zijn versterker. Met een bepaalde richting van zijn gitaar, kreeg je ook stemmen ( wij dachten Japans).
    Misschien als je je speakers anders neerzet dan kan het weggaan. Als dat niet zo is dan zou je de Ghostbusters eventueel kunnen bellen.

14. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    hahah ik denk eerder dat het radio was;) me boxen heb ik een stukje verschuift en nergens meer last van_O_

15. Dioxic

Dioxic Guest

the matrix is coming for you

16. jorritnl

jorritnl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eeee ik heb ongeveer hetzelfde
    als ik mij geluid van mij labtop helemaal uit hem en dat van mij speakers ook hoor ik ook stemmen... dit zijn engelse stemmen het lijkt van een talkshow ovzo maar k kwam er achter dat ik singiaal ontvang van een of andere engelse radio. alemaal heel vervelent maar je kan er niet veel aan doen, gelukkig heb ik er geen last van als ik mijn muziek aan heb. als ik ga slapen zet ik gewoon mij boxen uit:p ohja trouwens soms is het geluid zo ook maar weg maar dit is van korte duur meestal komt het snel weer trug

17. auke2810

auke2810 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had same probs

Jow, ik heb een tijdje hetzelfde gehad.
    vaak was het een radiozender die ik hoorde, in het begin wist ik niet eens dat het mijn speakerset was, maar dacht ik dat de buren de muziek hard hadden staan.
    1x heb ik zelfs een paar zinnen gehoord van een F16 die overvloog, maar de kans dat dat nog een keer gebeurt lijkt me sterk.

het zijn dus inderdaad radio signalen, ook ik heb speakers met draad, valt niks tegen te doen. het is wel raar dat ik het nu een jaar al niet meer gehoord heb.
    later!
    auk :thumbs:

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Anders kick je even een post van 8 maanden geleden... :+
    En nog je eerste reply ook in ruim een jaar!

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ja... hij loopt bijna een jaar achter, dan mag dat, he ;)

Deel Deze Pagina