Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, mijn trilt echt alleen maar en heeft verschillende center-spring sterktes. Maar meer is het dan ook echt niet. En het ms stuur stuurt in ieder geval wél sterk tegen enzo.
     
  2. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn zeker geen mensen in de gelegenheid om een 1 op 1 test te doen met beide stuurtjes, was al op internet aan het zoeken naar een dergelijke review maar kan niet echt wat vinden.

    Dan kan er eens goed gekeken worden naar het verschil in sterkte en hoe de feedback vertaalt wordt.

    Maar inderdaad is het toch echt feedback met de Logitech, je voelt duidelijk weerstand in de bocht en als de banden het niet meer aankunnen zit je in het kuchtledige te sturen.
     
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    "nevermind"Vaag filmpje, zie ergens in het donker aan de linkerkant een hand, overtuigt niet echt of dan het stuur zorgt voor die wilde beweging van het stuur of dat de persoon die het stuur vast houdt nog wat extra draaimomenten geeft."nevermind"

    Ik ben bijna in staat om nu naar de winkel te lopen en een MS wheel te halen om die te vergelijken, damn wil het weten ook! :mad:

    Zijn er geen winkels die een setup hebben staan van beide stuurtjes?

    Snike ik wil je echt wel geloven maar ik mis nog de overtuigende factor(oftewel moet MS stuur hebben)

    ff de helderheid op 100 gezet voor dat filmpje en ik zie nu wat je bedoelt, dat doet de FX niet. Het lijkt er wel op dat het MS stuur tov de FX anders met zijn data omgaat.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  5. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al een pre-order pakket gezien van het stuur met fm2?????

    En is het nou echt waard om het stuur te kopen of is het geen goed stuur.

    Grtzzz Jesse
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Voor de PS2 is exact hetzelfde stuur te koop... de Drive EX. De grip is blauw en er zit geen guidebutton op, maar de case en pedalen zijn exact hetzelfde. Wat staat er op de doos? Force Feedback. Waarom geen Axail? Omdat het geen concurrent is voor Microsoft en zij daar dus niks over te zeggen hebben.

    Overigens dat filmpje... dat is ook té zwakke FF. Je legt je hand erop en je overmeesterd de Force Feedback. Man do I wish dat de G25 compatible was :9
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Zal er binnekort geen pakket komen met Forza Motorsport 2 ?
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel mooi zijn :D heb PGR3 nl al :9 heb er alleen nog niks over gehoord... ben benieuwd!

    1000e post!! \o/ \o/ \o/
     
  9. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag hopen van wel. Maar ik denk dat het wel zekers is. Dat stuurtje is eigenlijk hoofdzakelijk gemaakt met Forza Motorsport 2 in het achterhoofd.

    Daarom zou het zeer verstandig zijn om een pakket uit te brengen met Wheel + Forza 2. Zal hoogstwaarschijnlijk alleen dan iets meer kosten dan het huidige, wat logisch is uiteraard, denk rond de 150 ipv de 130 die het nu is met PGR3.
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Zal mij een worst wezen hoe duur die is :+
     
  11. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij rijd hier alleen nog maar langzaam over het gras, hij zei dat als je tegen een muur aan rijd met 1 kant, dat het stuur heel er sterke stoot naar de andere kant geeft.
     
  12. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is dan het nut van een pack? :+ Met een pack wil je toch voordeliger uit zijn en daarom denk ik zelf niet dat die er komt, en zeker niet voor e150.
     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je zo'n hanssysteem kan bestellen, volgens mij is de site uit de lucht en op marktplaats kan ik niks vinden.
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
  15. eC l Crysis

    eC l Crysis Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop echt dat er voor dit stuurtje een pack met forza 2 uitkomt
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was van plan om deze week het microsoft racing wheel te kopen, maar na het lezen van deze thread ben ik toch gaan twijfelen aangezien jullie zeggen dat de de logitech driveFX (die bedoelen jullie toch) even goed is.

    ik vroeg me alleen af of die van logitech ook schakelflippers heeft?

    PS: ik zie net dat dit een dubble post is, sorry.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  18. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    MS stuur kopen, die van Logitech heeft namelijk geen Force Feedback.
     
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    maar volgens een paar mensen hier werkt het precies hetzelfde.

    ik ben alleen bang dat het niet met forza 2 werkt

    zou iemand een filmpje kunnen maken van een stukje door het gras rijden met de driveFX, dna heb ik wat vergelijkingsmateriaal :)

    EDIT: snikke ik zag dat je je driveFX verkoopt, waarom doe je dat?
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  20. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Mr.Elk

    Ik zou mij geen zorgen maken dat FM2 niet het FX stuurtje zou ondersteunen.

    De makers van FM1 hadden of al een stukje code voor FF orgineel in FM1 zitten, of ze hebben het bij het backwards compatible maken dit erbij gevoegd.

    Ik zit heel FM1 opnieuw te spelen met FF, en wel zo relaxt dat als ik vergelijk hoe ik in het verleden soms niet opschoot in FM1 op de oude box met controller, ik nu met me vingers in de neus alles win.

    Daarin is de FF de guide tot het juist doseren van het gas bij het uitkomen van bochten, je voelt heel duidelijk wanneer er een slip ontstaat, of dat je vol gas kan door drammen.

    Nu heb ikzelf geen videocamera, maar met me Pentax fotocamera kan ik wel 30fps filmpjes schieten, ik zal eens kijken of ik wat duidelijk bewegend beeld kan posten van FM1 met FX stuur.

    PS
    Niemand in de mogelijkheid om eens de 2 sturen naast elkaar te vergelijken?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina