Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Juich niet tevroeg straks doen ze zoiets hier :p En een pet lijkt me best wel stoer :p Helemaal als hij gaat groeien namate hij beter word en dat je opeens zon wolf naast je hebt lopen 8)

2. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het ook erg jammer dat de japanse stemmen eruit worden gehaald.Had liever Japans gezien met eventueel engelse ondertiteling.Ahja ben al blij dat hij deze kant uit komt.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dan was die game nu eigenlijk al af geweest.

Alleen interface menu etc moet nog engels dan.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zoals jullie misschien weten is er ook een faceplate van Blue Dragon (ik heb 'm zelf ook O-) ) en die was alleen in Japan te krijgen. Ik keek net op Marktplaats.nl en daar zag ik dat die faceplate werd aangeboden. Huidig bod: €15,- (10-03-07, 17:21). Da's echt weinig, want ik heb al bedragen van bijna €100,- voorbij zien komen voor deze faceplate. Ik dacht ik meld het even! ;)

Link: http://computer-hardware.marktplaats.nl/spelcomputers-xbox-360/81208943-xbox-360-faceplate-blue-dragon-limited-edition.html

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Misschien want ie gewoon lelijk is?:) ;)

En hopelijk krijgen we hier een nicere faceplate erbij.

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik vind het echt wel een van de vetste faceplates, maar goed...

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij was die faceplate al te koop op playasia.com maar die faceplate van blue dragon is zeker chill :cool:.

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, is nooit te koop geweest op Playasia. Waarom die daar op staat is mij een raadsel, want je kreeg die faceplate alleen in Japan bij een speciaal Xbox 360 pack met ook van die action figures erbij.

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb ergens gelezen dat er toch nog wat gewerkt wordt aan de VS/EURO versie. Volgens mij werd de framerate verder geoptimaliseerd en werden enkele gameplay features getweaked. Niets schokkends, maar wel meegenomen. Volgens mij heb ik dat in het Gamespot of IGN artikel gezien.

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Owh okè nou'ja das dan wel weer beter dat het niet alleen de voices etc wat er veranderd wordt.

Hij staat er nu niet meer op maar ik weet 100% zeker dat er een blue dragon faceplate op playasia stond.

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, klopt. Maar is nooit te koop geweest net zoals die van Dead Rising. Het zijn gewoon lokkertjes, want die van Blue Dragon kon je niet los kopen. Die was alleen te krijgen in Japan bij een special Xbox 360 Pack. ;)

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nog even terugkomend op je bericht. Jij vind dit dus een lelijke faceplate? Moet ik een dokter voor je bellen? 8)

13. zoals posten op dit forum :thumbs:

14. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer het spel in Europa uitkomt, is ook nog onbekend. Blue Dragon is al wel in Japan te koop en daar is het spel de best verkochte Xbox 360 titel.

Hij wordt echt vet gaat zeker op me most wanted lijstje

deze ga ik zeker uit amerika halen..:) kan nie wachten

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Amerikaanse games draaien correct en op volledige snelheid op de Europese 360?

16. Cybercon

Cybercon Guest

Ze hebben ook zoveel keuze hé :emo:

17. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    het is tog allemaal hetzelfde...? ofniet...?

18. Ashavan

Ashavan Guest

Dit is 1 van de verwachte RPG's die me over hebben gehaald om de 360 aan te schaffen.

De Japanse RPG's zijn lekker kleurrijk, sfeervol, goede verhaal met personage uitdiepen, fantasievol...kortom gewoon geweldig om te spelen. En ze duren meestal wel wat langer dan 10-20 uur dan menig game tegenwoordig.

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hijs idd lelijk:) Maja over smaak valt niet te twisten ofzo, lopen tenslotte ook mannen met gouden kettingen op deze wereld:+ ;)

20. Ashavan

Ashavan Guest

Ik deel die mening Grave.

Ten eerste staat zo'n donkere faceplate op een witte machine om te beginnen al niet.
    Ten Tweede vind ik die opdruk niks.
    Ten derde zou zo'n faceplate enorm schreeuwerig staan in me woonkamer.

Geef mij persoonlijk maar iets rustigs en licht van kleur wat enigzins past bij het interieur en kleurenschema van mijn woonkamer.

Deel Deze Pagina