Morgne is er een conference van Miyamoto op de GDC! Zal vast geen nieuws komen, maar ik hoop toch dat het op google video komt.
Ik heb vandaag in de V&D in Haarlem 3 Wii's gezien... En er is op vrijdag geloof ik koopavond daar dus je zou het iig morgen kunnen proberen!
Het nieuws valt me eigenlijk wat tegen inderdaad. Wel een nieuwe trailer, wat grapjes van Miamoto en wat leuke informatie om te weten (zo is bijvoorbeeld het Mario 128 project uiteindelijk Pikmin geworden).
http://www.jeux-france.com/downloads7527_video-super-mario-galaxy.html Wel een nieuwe trailer van Galaxy Halotrooper was me echt net voor.
Ik weet het niet zeker... Ik weet dat er in Hoofddorp wel op vrijdag koopavond is, en dat is ook Haarlemmermeer... Dus misschien wel... Nieuwe VC games: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2247939&postcount=132
GDC Trailer No More Heroes De style spreekt me wel aan moet ik zeggen. Doet me erg denken aan Killer 7 wat overigens niet echt een goede game was. Maar hopelijk wordt No More Heroes dat wel
ben ook nog steeds op zoek naar een wii om de rede dat dragonballz 23 maart uit komt maar ik heb ook nergens een wii gereserveert weet iemand wanneer er weer nieuwe wii's worden uitgebracht voor de winkels?
Anders moet je alle winkels langsgaan, en kijken waar de kortste lijst is niet dat dat altijd helpt. Ligt er ook aan hoevaak ze leveringen krijgen.
toch blijft het schandalig, zeker als je de situatie bekijkt in omringende landen. Wedden dat het straks makkelijker is om op 23 maart zonder pre-order een willekeurige winkel binnen te lopen en en ps3 mee te nemen, dan dat je een Wii weet te bemachtigen waarvoor je al sinds januari hebt ingeschreven.
Bij mijn lokale gamesboer ook nog steeds een redelijke wachtlijst die je niet meer zou verwachten zolang na de release, maar het is niet anders. Vind het eerlijk gezegd toch wel een beetje een slechte zaak van Nintendo
ze doen hun best. probleem alleen is dat er meer mensen zijn die hem willen dan dat er wii's zijn. Dus ze gaan snel op.