Ugh ik heb een zwaar luxe probleem. Ik ben een persoon van het kaliber "nieuw=hebben" en in het geval van 360->PS3 gaat dat zeker op. Ik heb alles van Sony thuis, maar heb sinds launch van beiden een Wii en 360 staan.
360 bevalt me goed, aardig wat spellen die me wel trekken, Live werkt lekker. Maar PS3 is gewoon.. beter alleen dan zonder de spellen. HEt verstandige is om te wachten, op een paar andere toppers naast MotorStorm (wat op zich geen systemseller is), maar de 2e generatie spellen laat nog wel op zich wachten denk ik. Ik ben achteraf wel blij met de late launch van Europa, want in feite hebben we niets gemist.
Blu-Ray trekt me echter enorm, ik ben erg op zoek naar een HD speler, zij het HD-DVD of Blu-Ray. Stel er was een zwarte 360 met geintegreerde HD-DVD en HDMI dan was deze discussie overbodig. Maar ik wil gewoon een alles in een apparaat en ik neig toch nu meer naar de PS3. De HD-DVD add-on is echt zo eurm addonnerig. Een soort van slap aanhangsel en ik vind het niets.
Ik kan hem er natuurlijk ook bijnemen maar dat vind ik zo zonde. Ik heb liever gewoon een 360 of PS3 voor HD-spellen en Wii voor de fun-factor. En gezien het feit bijna elke 3rd party non-exclusive op zowel PS3 als 360 komen maakt dat het niet echt makkelijker.
Ik weet geheid dat de PS3 over een jaartje een waardige opvolger is van de PS2, maar op dit moment is het t gewoon net niet. En toch blijft het me trekken voor de nieuwheidsfactor. Vandaar het luxe probleem. Ik denk dat aardig wat meer mensen dit hebben. Wie is zo geduldig om te wachten, of zijn er al veel overstag gegaan en hebben hun 360 op marktplaats gedumpt.
Ik wil gewoon 1 topper en 1 kut console
Dit is zwaar lastig.
Klik om te vergroten...