Nummer 238 a 245 waren de kakashi gaiden, dus rond 250 zijn ze nu. Dus voor alle duidelijkheid ze zijn nu met de anime bij de manga chapter 250.
Alleen de stukjes met de Akatsuki, in de manga sloegen we bijna het hele gevcht met Sakura en Naruto met Kakashi over en werd alleen het einde in beeld gebracht. In de anime hebben ze om tijd te rekken een heel deel bij het gevecht erbij verzonnen(alsmede de vele flashbacks). Niet dat het een slechte ep was though, enjoyable nontheless.
. . . Dat wilde ik doen Shinobi of the Wind Maar ik had m wel ff voor je gevonden! Ma ii, Als jullie je vervelen en je wilt nog humor van naruto zien, hier nog een mini-serie: http://www.youtube.com/watch?v=U8hpYnhx0aw (let vooral op sakura *rofl* ) dit is deel 1, er zijn op het moment 21 delen, en ik vind het persoonlijk hilarisch! xD (=_= natuurlijk ga ik niet de hele serie hier zo neerpleuren, maar je wordt meestal zo verder verwezen naar het volgende deel na het kijken, en bedenk anders...iedereen kan tellen! )
Maakt het nog geen filler...als ze echt alleen material van manga zouden gebruiken zouden we over 2 maanden weer een jaartje moeten wachten voordat er nieuwe episodes zijn...dan zul je weten wat fillers zijn Nieuwe Ep is echt vet btw
Deidara is goed met exploderende klei, hmm. Hij weet er wel een knallend gevecht van te maken, hmm. Hij heeft ook een bepaald trekje, hmm. Alleen ben ik vergeten wat het nou was, hmm. (weet iemand nog leuke sites voor gifjes van naruto? heb narutokun en animekun al gehad...)
God, wat fucked up hè stond dat bij de vorige ep? dat ie pas volgende week komt? Ik zie net: http://www.narutocentral.com/news/
De volgende ep komt volgende week, ja. Toch is die YHBT best cool om te downloaden. HEt is een wat suffe anime, maar qua beelden echt geweldig
Wel duh, beelden van 5cm/s als ik de torrent zo bekijk. Het nieuwe werk van Shinkai Makoto, dus de animatie en achtergronden zijn sowieso het beste wat op het moment mogelijk is. Download de eerste ep van de film maar, die kwam eerder uit. Superieure beelden, geweldige directing en erg ontroerend. Alleen al in dit eerste gedeelte moest ik al wat traantjes wegpinken. Byousoku 5cm - Oukashou dus. En zijn andere werken zijn ook erg aan te raden; Hoshi no Koe en Kumo no Mukou, Yakusoku no Basho.
Deze troll was Oukashou en ik vond het erg mooi. Het is een soort film begrijp ik dus? Ik hoorde dat er 3 gedeeltes zijn.
Film ja, eerste van de 3 gedeeltes ervan werd op inet gestreamed en is een gesubte torrent van beschikbaar, de andere 2 delen ervan nog niet.
Begint spannend te worden in de manga XD . Manga spoiler Spoiler Vraag me nu echt af wie nu wie is ik denk dat sasuke het echt is want dan kan hij zijn wraak krijgen. Alleen orichimaru is wel een hele grote persoon.
Wat een machtig slecht chapter was het, niet eens een gevecht of moves gezien. Die willen ze dus duidelijk geheim houden tot de ontmoeting met Naruto of Itachi.
Ik vond het ook een zeer goede chapter . Manga Spoiler Spoiler Had Sasuke hiervoor al de May-whatever sharingan (gebruikt)? Ook lijkt Sasuke de May... sharingan te moeten gebruike (als dat wel genoeg was geweest) terwijl Itachi de gewone sharingan leek te gebruiken... . /Mod Eventjes erbij gezet dat het om de manga gaat. -Conquistador
Manga spoiler + img Spoiler Ik kan daarvan weining hieruit opmaken met die ogen maar het was zeker iets wat ik niet verwachte. Gewoon dat 1 van die 2 gasten er niet meer is is best wel een grote stap zeg maar