Hulp nodig bij GR:AW

Discussie in 'Algemeen' gestart door sjoertje, 9 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjoertje

    sjoertje Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    He,

    Ik heb GR:AW maar weer eens uit de kast gehaal om deze op Veteran uit te spelen.
    Maar nu zit ik vast en ik weet niet wat te doen.
    In het level "bulldog"(dat je het convoi moet helpen)ben ik bij de tweede weg versperring.Als ik de twee mannen die daar staan neergeschoten heb, verdwijnt dat gele ding niet.Als ik dan dus verder loop "leave ik the battle zone".

    Heeft iemand die eerder gehad? of weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

    Alvast bedankt...
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Dit zou in de eerste instantie een dubbele thread zijn, maar voorzover ik weet is er geen thread meer van GRAW 1.:{ Er is er wel een van GRAW 2, die staat nu vrij bovenaan de lijst van threads. Misschien kun je het daar vragen, daar zitten denk ik veel mensen die bekend zijn met GRAW 1. Of gebruik anders even de zoek optie.:)
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Thread van GRAW 1 ;)

    Edit: jij was degene met de laatste reactie in die thread :+
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    jaha klopt slimpie cookiex...:) Maar ik kan die thread nergens meer vinden, toen ik hem voor de laatste keer zag stond ie bijna onderaan pagina 3 van alle threads.;) Hoe kom je dan aan die link? Bewaard in Word ofzo?:confused: Thanks anyway :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  5. eww

    eww Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem gehad tijdens die missie ik denk dat het een foutje in het spel is naardat ik de gehele missie opnieuw ben begonnen was het probleem namelijk ineens weg,

    misschien dat het iets heeft te maken met het verplaatsen van je tanks maar dat weet ik niet zeker.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    we gaan hier verder
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina