1: In je huis
2: Selecteer Trade
3: Selecteer Sell
4: Selecteer Cars als je een auto wilt verkopen, of Bikes als je een motor wilt verkopen
5: Selecteer de auto/motor die je wilt verkopen
6: Dan kan je kiezen tussen 'Put up for Sale' of 'Direct Sell'
Met Direct Sell kan je ze offline verkopen. Dit is een probleem waar ik ook veel last van heb gehad, omdat dat Direct Sell wegvalt tegen de achtergrond.
Om auto's in een dealer te verkopen moet je óf niet genoeg geld hebben óf niet genoeg plaats in de garages meer hebben.
In die oude post van jou stond op het eind ook hoe je de laatste wegen moest ontdekken. Maarja, nu heb je he ook uitgelegd.
@ Volkswagen: Misschien kan je beter eerst een stuur kopen, en daarna de hardcore mode downloaden. Zeker als je momenteel niet genoeg MS points hebt.:b:
P.S.: Ben nu echt helemaal back to basics gegaan, en heb mijn huis geruild voor de Ala Moana House (dat was mijn beginhuis!) in Honolulu. Leuk huis, vooral omdat het op loopafstand van de Alfa Romeo dealer ligt! Ik heb de Maserati 3500 GT nog steeds, verder heb ik alleen een Lotus Elise R en een Alfa GT. In de garage staat dus nu:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur)
Maserati 3500 GT (Paarsrood, standaard chromen wielen, zwart interieur)
Lotus Elise R (Solar Yellow, Lotus 6-spaaks wielen, zwart interieur)
Alledrie geweldige auto's! Het is ook een heel divers setje auto's, de een is een sportief comfortabele coupe, de ander is een schitterende Italiaanse klassieker, de ander is een supersportief bergwegracertje. Allemaal niet getuned trouwens...
Laatst bewerkt: 10 mrt 2007