Worms is op dit moment best populair onder de arcade games. Dus ik dacht laten we een tournooi houden. Ik zat even te denken hoe we het beste konden doen en dacht dat 2 vs 2 de beste optie is. Het is ook mogelijk om vier verschillende mensen tegen elkaar te laten strijden maar dan heb je mensen die steeds samenwerken en op één iemand gaan.
Wat moet je doen:
-Zoek iemand die je een coole kerel vind. En vraag hem of hij samen met jou het Worms tournament wilt spelen.
- Geef je groepje (dus 2 personen) op in dit topic.
- Ik of eventueel iemand die wilt meehelpen zullen je hier in de startpost zetten en een planning maken welke teams tegen elkaar mogen strijden.
- Kijk wanneer je moet spelen.
- Zoek naar de lobby van de gene waarmee je speelt, invites en friendrequests zijn wel zo makkelijk. Zo kan iedereen elkaar vinden. Het maakt niets uit wie er host. Host voordeel is er niet.
- Je kan het best een playermatch kiezen en een private match starten.
- Na de rondes geef je scores door in dit topic. En doe dit eerlijk.
- Ik zal ze proberen bij te houden.
De regeltjes
- 2 vs 2 dus teamkill is mogelijk!
- Gebruik de standaard wapens! (moet zelf even kijken welke je kan kiezen: beginner...etc..edit ik later moet zelf nog kijken)
- Je speelt 3 rondes. Je mag zelf bepalen wie er host en welke map je speelt.
- Geef je de scores fout door of hou je je niet aan de regels dan mag ik je uit het tournament verwijderen.
- Je hebt live nodig en mag niet met splitscreen meedoen.
De Teams:
De mensen met de blauwe kleur zijn eens met deze teams. De mensen met nog een zwarte kleur moeten nog even reageren ofdat ze deze teams goed vinden of iemand anders willen.
Team 1: Gold Rush NL & Gold Style NL
Team 2: Basovich & Michael Bond
Team 3: Ninetales NL & gustavo nl
Team 4: TpA Wooly RhcP & ViPeR NL
Team 5: DRC JeePee & DRC Stoeptegel NL
Team 6: Frozen NL & Holyboy 6
Team 7: qG I BaRaKa & qG I DesmonD
Team 8: Red Dagger & Lix Pherenda
Teamloos:
Joene90
xG0Dx SupremE
Laatst bewerkt: 23 mrt 2007