1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jet Set Radio Future

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 9 mrt 2007.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    JSRF is 1 van de launch titels op de xbox en is eigenlijk mijn favo game. Veel mensen zullen het misschien wel een rot game vinden. Maar tot nu toe zie ik geen topic hierover en voor veel oude xbox gamers hebbe volgens mij deze game gespeeld of zelf het vorige deel Jet Set Radio. (wat na mijn mening ook een top game is)

    Laat je horen of die game nu echt zo bagger of zo perfect is ;).

    Hijs trouwens nog niet backwardscompatibel or w/e dus das wel bagger ¬_¬.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Jaja dit was zeker een topper, heb ik me uren mee vermaakt heerlijke game:)
     
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb me er ook tijdje mee vermaakt. maar op een gegeven moment zat ik vast ergens en ik wist niet hoe ik verder kon komen. heb het toen opgegeven.
    in het begin lijkt het een beetje kiddy maar valt reuze mee.
     
  4. born2Bwild

    born2Bwild XBL Hardcore gamer

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook gehad, ik kan niet meer herinneren waar het over ging :$
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gelukkig zijn er nog maar 16 threads over dit spel :+
    Erg graag gespeeld dit spel (kreeg hem bij mijn xbox samen met gt2002)
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :p ik heb gezocht hoor en kon geen actueel topic vinden xD.
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb hem nog steeds, idd vermakelijk spel en zou hem graag weer spelen maar mn xbox360 slikt hem niet :mad: hopelijk fixt MS dit even
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Een toppertje. Ik vond dit spel zo orgineel!
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb erheen gemaild niks van gehoord erg zonde persoonlijk vond ik het naast ninja gaiden de beste xbox game.

    Deel 1 heb ik helemaal kapot gespeeld mijn eerste reden voor een xbox was eigenlijk JSRF maar waren ook genoeg andere games.

    Er is jammer genoeg nog niks bekend over een vervolg of dat er 1tje zal komen...
     
  10. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel op het begin gespeeld, en snel weggesmeten, later door mijn ziekte(ik WIL alles uitspelen) heb ik het spel toch weer gepakt en ben volgens mij best ver gekomen, vond het ook een erg leuk spel, en ik denk dat als ik weer verder ga ik het wel ga halen. Ik was namelijk vastgelopen op een stuk waar ik verschrikkelijk ver moest grinden en dat lukte me niet dus kwam ik niet verder. Ik denk zelf dat ik als ik mijn xbox terugkrijg (X1 uitgeleend) ik er wel een keer mee verder ga. Maar eerst nog Riddick/the suffering/god of war en gta LCS uitspelen:p

    greetz wooly
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er waren idd stukje bv, in the sewers waar je 25 wallrides moest maken om helemaal boven te kome etc. (of die met de timer waar je binnen zoveel tijd een bom moest deactiveren)

    Best pittige stukjes kan ik me herinneren. xD
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kreeg destijds het "Sega Pack", met daarin een racetitel (ben de naamkwijt, maar het was een sort Grand turismo) en natuurlijk JSRF ! Ik heb deze game ook altijd super cool gevonden :9 De muziek en het sfeertje in de steden maakte het echt een appart geval !

    Het was voor mij best een moeilijk spel, zelfs op de laagste moeilijkheidsgraad, maar als mij Xbox het nog zou doen, zou ik het zó weer ff willen spelen :D
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    €379 euro destijds :) Samen met het xbm, dvd kit, controller en jurassic park 3 :) (mijn pakket dan :))

    Heb hem wel uitgespeeld maar bevatte wel veel fouten. Bijvoorbeeld langs een muur grinden en dat je een grijs vlak in beeld zag omdat de camera niet goed mee ging, wel jammer maar absoluut een goede game.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb hem ook bij dat pack gekregen maar met halo xD maar dat boeide me toen nog niet.

    Zelf heb ik heb uitgespeeld en alle chars uitlockt, gravity, en alle stunts.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik vind dit nog steeds een geweldige game! Een van mijn favorieten op de oude Xbox, samen met Shenmue 2 (eigenlijk een Dreamcast game). Toevallig zijn beide games van Sega afkomstig :+

    De stijl van de game is geweldig en ik vind de gameplay en vrijheid ook wel wat hebben. Helaas heb ik hem nog niet uitgespeeld, aangezien ik bij dat gedeelte met die bom ben en dat me niet lukt.

    Deze moeten ze echt snel BC maken, want ik MOET hem weer eens spelen.
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Topspel :) Soms wel ff frustrerend, maar toch uitgespeeld uiteindelijk.
     
  17. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg hem ook bij de sega pack samen met Halo. Eerst Halo gespeeld, daarna ff gekeken naar Jet Set en daarna heb ik JS toch vaker gespeeld dan Halo. :D
     
  18. Cybercon

    Cybercon Guest

    De game die shell-shading introduceerde :)

    Heerlijke game was dit inderdaad :)
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ook, vond het fantastisch. Ik zelf heb de originele versie, dus niks geen segapack. Ik was al eerder geïnteresseerd in Jet Set Radio door een review in de PU. Toen Future een launchtitel was op mijn xbox, heb ik die dan ook vrij snel gehaald.
    Wat een game. \o/ Ik zou nog steeds een vervolg willen.

    Ik heb zelfs nog wat muziek uit de game, btw. :cool:
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij ligt volgens mij nog voor 15,- of 10,- in de intertoys :D dus voor de gene die het nog nooit hebb gespeeld voor die prijs heb je een top game.

    Alleen doet ie ut niet op de xbox 360.
     

Deel Deze Pagina