Kun je waarschijnlijk via de opties instellen, en anders biedt de Xbox 360 zelf er volgens mij een oplossing voor in het System blad in het Dashboard..
ook niet als je invert look uitzet?ik heb een paar weken geleden het spel gespeeld en daar ware de controls normaal zonder invert as ingesteld(ik haat dat ook zeer hard)
nu 2 dagen aan fear bezig. Het valt me tegen, slechte grapics (720P) en simpel en eentonig levendesign. HEt hele horror element voegt niks toe. Nee ik vind die andere game Condemned beter. (zelfde makers, zelfde enige)
Ben t btj met je eens! Heel veel skins zijn t zelfde uit condemned en zommige geluiden ook! bijvoorbeeld als je een vuilnis bak of flas omtrapt! ook sommige closets en bureau desks en noem maar op! Grapics vond ik ook minder! Hadden ze echt meer tijd in mogen steken! AI is wel goed! Maar het horror gebeure schiet te kort! Moet wel zeggen dat ik een paar keer ben geschrokken! Maar af en toe hoor je zown creapy muziekie die je vaak 1 level helemaal hoor, dan wordt je er wel een btj simpel van!
Ja! FEAR was er eerst. FEAR is trouwens een goed spel en er komt helemaal geen eentonig leveldesign in voor. Je loopt telkens in een andere omgeving.
Ik heb hem maandag besteld, hopen dat ie vandaag bij de post zit en dat de post een beetje vroeg komt.. Ik ga nl zo met vakantie
Ik ben van plan om F.E.A.R. te gaan kopen, maar ik wil eerst de demo proberen. Wanneer ik naar Marketplace ga, stopt hij en zegt can't download this item. Hebben jullie hier ook last van? Alle andere demo's kan ie wel downloaden
He heb jij meschien nog tips? Want ik krijg het maar niet voor elkaar bij die laaste level van Instant Action op extreme. Nadat ik die naakte babe (tussen haar benen) heb geschoten, krijg je die mannen met rocketlaunchers en daar gaat ik elke keer in één keer dood zelfs met 100% Healt en 100% Armor dus ik vroeg me af of jij meschien nog een tip heb?
Ik heb hem binnen! Gister en vandaag totaal een uurtje gespeeld ofzo, de sfeer bevalt me prima. Ben me nog niet rot geschrokken, maar het is wel lekker creepy
Kunnen sommigen misschien spoilers gebruiken, niet iedereen heeft hem al uitgespeeld Anyways ik ben behoorlijk tevreden over de game. Het is vooral de AI die echt ontzettend goed is. De tegenstander reageert echt op elke actie van jou. Wegduiken met een granaat, je proberen te flanken, ze springen over een hek als dat korter is en ga zo maar door. De omgeving klopt ook aardig, glas gaat stuk, kogelgaten blijven zitten en lichte dingen kan je ook omstotren. Wat dat betreft erg netjes. De sfeer is verder ook erg creepy. Echter de graphics zijn niet helemaal nextgen en dat stoort toch wel enigzins. Verder is de sfeer goed uitgewerkt, maar nooit echt doodeng; zonde. Ik hoop echt dat de producenten binnenkort een 360 exclusive maken, want de game loopt als een trein. Wat dat betreft kan alleen GoW zich daaraan meten.
het is ook geen next-gen titel het is een port om er nog wat geld uit te persen maar het blijft inderdaad een super game!
De makers hebben ook condemned gemaakt. Die ziet er beter uit en is (wat mij betreft) nog wat enger van opzet omdat je veel met handwapens vecht. Weet niet of je die al gespeeld hebt maar dat komt wel in de buurt van wat je graag zou willen zien als ik het zo lees
Condemned was inderdaad enger en duidelijk een next-gen titel. Met F.E.A.R. heb ik me ook best vermaakt, maar de eentoonigheid van de grauwe omgeving en de vijanden vond ik toch wel iets minder. Super AI, dat wel.
Weet iemand hoe je online je statistieken kan bekijken? Dus hoeveel kills je met elk wapen hebt gemaakt? Net even online gespeeld, en dat is erg vet. Jammer dat die A2G2 (oid) zo sterk is...
Ik zit vast in Interval 3.. Op dat stukje dat er een mijn voor je neus ontploft waardoor je niet meer door de deur kan ivm elektriciteit. Ik ben er al helemaal omheen gelopen, maar aan de andere kant kan je natuurlijk ook niet door de deur heen. Help please!
Haha lol ik heb gisteren het spel weer eens een keer gepakt want ik zat daar ook vast!! Maar wat je moet doen, je moet dus inderdaad helemaal omlopen en daar hangt dan ergens vlakbij een schakelaar. Zet die om en het stroom valt uit. Schiet dan de mijnen kapot en je hebt dan geen last meer van het stroom.
Idd, ik had het vanavond nog een keer geprobeerd en zag dat ding (weer) hangen.. Ik dacht eerst dat het niks uitmaakte, maar de vorige keer kwam er opeens zo'n handje in beeld.. Voelde me best dom