May the best team win persoonlijk hoop ik op USC waar Mysterio inzit dus suc6 man @mysterio ik had wel aangevraagd of Ic3 mee mocht doen maar we zijn te laat volgende keer beter
Pool 2 team5 = xHLHX team6 = USC 2 team7 = xGODx team8 = FU'S Add USC Baby Jano maar. hij si de leader van team 2 pool 3 team9 = PU united team10 = USC 1 team11 = xG0Dx team12 = perfect legends Add USC Headshot maar ik ben leader van team 1.
ik ga nu AK47 en dutchnightbringers mailen, want ik weet namelijk niet hun vertegenwoordiger. als deze niet reageren dan heeft micro ice geluk en schrijf ik zijn teams in speel alvast door!
Ok leuk de poules zijn er, 1ste 2 door? Ik wil wel eerst ff dat andere toernooitje afmaken als je het niet erg vind.
Oke Sep bedankt, hoop dat het lukt. Ic3 team 1 gaat niet spelen wij concentreren ons op het GoW live Toernooi 2.0 + 3.0 Als Ic3 2 mee kan spelen ziet het er voor ons zo uit: Leider: CarboN Ic3 Co-leider: LaGacY Ic3 Alpha Ic3 bleeding h3art en ik wens alle teams veel suc 6
ja srry USC Team 2 doet niet meer mee vanwege problemen met de members dyus team usc 2 is zowizo eruit usc 1 doet nog mee
Ik kan nog wel voor een xG0Dx 2 Team zorgen..Of ic3 doet gewoon mee, maar als de kwaliteitsgamers ook niet meedoen heb ik nog wel een 2e team klaarstaan ...
Ja laat Ic3 mee doen dat zou wel fijn zijn thnx @ timbo bang dat we jullie al eens 2-0 hebben verslagen wil het nog wel eens doen....just ask me
Uhm, bij on staat dat Pu Duded de vetegenwoordiger is, maar dat ben ik dus.. --> The_Yakuza Dit is de 1e keer dat we meedoen aan een toernooi btw, dus weet niet wat ik nu precies moet doen...
ja nieman doet nog mee volgens mij in het toernooi. heelveel mensen die denken er zelfs niet meer aan.