Het is toch Croquette en niet Kroket?
Damn wat een wezenloze discussie. Mannetjes die elkaar af gaan zeiken om spelfouten.. hoe oud zijn we nou jongens? 14 en 15? Kennelijk is dit forum toch niet de juiste plek voor jullie leeftijdsgroep. Meld je anders aan op
http://forums.xboxworld4kids.nl En ga daar verder met foodfights.
En dan de discussie over de verhaallijn: Het is gewoon een feit dat de Halo reeks de meest diepgaande verhaallijn heeft ooit in een
shooter vertoond. Als je kijkt naar shooters als CoD, GRAW, GoW, UT en zelfs klassiekers als CS en HL dan is er geeneen die qua verhaallijn aan Halo kan tippen (als er al een verhaallijn is dan). Ik heb het hier dus niet over andere type spellen aangezien de gemiddelde RPG al een beter verhaal heeft dan de Haloreeks, puur omdat dit soort games het juist meer van die verhaallijn moeten hebben.
Ik heb het dan niet over eenieders individuele mening over die verhaallijn van Halo. Je kunt hem mooi vinden of niet, maar feit blijft dat hij heel wat uitgebreider en diepgaander is dan die van iedere andere shooter die ik kan bedenken.
Dan de gameplay. Daar moet je van houden of niet. Je hebt voor- en tegenstanders over de manier waarop Halo (en dan met name Halo 2 speelt.) Er zijn hordes mensen die een game als CoD veel fijner vinden spelen puur omdat het op realisme gebaseerd is. Een headshot is dan gewoon een kill, terwijl je bij Halo met de meeste wapens een halve clip op iemands hoofd moet legen voordat hij sterft. Daar kun je voor zijn of tegen zijn.
En nou weer aardig doen tegen mekaar
Klik om te vergroten...