Heey, Is er iemand die een programma weet waarmee ik het geluid kan filteren van een filmpje, ook bij een site als youtube?
Wat bedoel je met filteren??? Als je opnemen bedoelt sja dan is Replay Music wat voor je. http://www.applian.com/replay-music/demo.php?demo=1 (kan je 25 muziekjes met de trail rippen... weg gooien en opnieuw op je pc installeren en je kan weer 25 muziekjes rippen) En anders moet je even op www.download.com kijken daar staan bergen met rippers.
Ik luister vaak streams van Innercity, kan ik deze ook zegmaar; opslaan? Ik had het geprobeerd met een progje maar die liep steeds vast dus ik werd gek
Ja kan je gewoon opnemen met Replay Music! Super simpel programmatje, alleen jammer dat het een trail is maargoed...
Uhuh je kan gewoon 25x 3uur en 22minuten rippen hoor daarna even van je pc verwijderen en weer opnieuw erop zetten.
Alstu, je moet alleen even wat tijd besteden aan het instellen op het juiste volume, althans dat had ik. Aan het begin stond het volume te hard en was het geluid overbelast, maargoed als je even een beetje met het volume speelt is dat ook zo opgelost.
Dat is zoooooooooo makkelijk! Download: Audacity --> gratis en spyware free via GOOGLE (via soundrecorder kan het btw ook) En volg dan de instructies van het volgende plaatje. Zo kun je met msn btw ook goede VoiceClips maken van je muziek! Tnx 2 PIMBECH bezoek ook www.purbak.nl