1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gesloten berichten kerkhof

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Gerjan, 9 mrt 2007.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Rare titel misschien, maar is het geen idee om een sub forumpje te maken waarin alle gesloten flut berichten worden gegooit zodat ze de andere fora niet vervuilen?

    Neem bijvoorbeeld Xbox 360 Algemeen/Hardware

    3/4 van de berichten zijn gesloten postings... Erg onoverzichtelijk in mijn ogen, en het staat slordig.

    Zoveel moeite is dat niet denk ik. Ik begrijp wel dat in subfora zoals de GM die berichten snel wegzakken, maar toch.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Op zich geen slecht idee om voorde reguliere fora's daar de overbodige threads naar toe te sturen ... een soort hall of shame :eek: ... maar ik denk dat er dan ook bij de topic starter mogelijk onduidelijkheden onstaat
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Is er geen hack voor vBulletin dat automatisch alle gesloten topics naar onderen verplaatst? Ik zie dat op meerdere fora en dat lijkt me een iets minder drastische, maar wel handige oplossing.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ken ook een forum die een subforum heeft voor gesloten topics. Zo kunnen ze wel worden ingezien. Dat lijkt me wel wat, misschien dat we daarbij kunnen afspreken dat we de verwijzing (die je krijgt na verplaatsing) standaard één week of zelfs nog minder laten staan.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Great minds think alike 8)

    xbox-scene heeft het ook, maar ook 333233 registered members 8)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vooral voor de bazaar uber, zakt mijn thread ook niet meer af omdat iemand het in zijn hoofd krijgt ff al zijn threads te sluiten :thumbs:
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer het gewoon uit en als het niks is doe je het niet
     
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een goed idee.. erger me af en toe bestwel aan al die gesloten topics die in de weg staan...
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    We stappen weer over op het modereren van threads in dat forum gedeelte. Dat wil zeggen; men maakt een nieuwe thread aan, die komt in een wachtrij te staan. Vervolgens kijkt een mod ernaar, en geeft handmatig toestemming of de thread wel/niet gepost zal worden.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja zo kan het ook idd. Als je thread wordt afgekeurd krijg je daar dan ook een melding van?
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgens mij wel. Je kunt als mod een opmerking toevoegen en degene van wie ik gisteren een thread afgekeurd had, deed precies wat ik in die opmerking had geschreven.
     

Deel Deze Pagina