Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit anders wel van een erg subjectieve bron afkomen, er staat 1 citaat over het home in, dat Nintendo hier ook over nagedacht heeft, en dan iets over Mii's zonder betrekking op home. Een beetje fanboyachting geschreven. En over originaliteit gesproken, ik vind het een prachtig idee en vind het ook mooi uitgewerkt, maar krijg toch wel heel erg een habbo-hotel gevoel.
     
  2. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een beetje goedkoop van Sony en MS om zowel het Besturings principe en het mii gebeuren te jatten.
     
  3. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    gister de ps3 draaiende gezien bij de MM, jezus wat een sexy apparaat en wat is ie stil! niet normaal vergeleken met de 360, dat is dan echt gewoon een gare rammelbak!
     
  4. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik vind het niet zo heel gek dat de playstation betere is op bepaalde vakken dan de 360, ze hebben er dan ook ruim de tijd voor genomen om dat ding te maken vergeleken met de 360. Bijna iedereen heeft al een 360 en komt nu pas die PS3. En die PS3 is ook veels te duur. Zoveel beter vind ik hem niet dan de 360.
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, maar ik vind de ps3 geen voordelen hebben ten opzichte van de 360 (voor mij dan).
     
  6. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    De een doet een haast klus met alle gevolgen van dien(veel defecten, te veel herrie, krassen, geen hdmi, geen hd-dvd en een te kleine harddisk)

    De andere wacht een tijdje en........eerst ff zien hoe dat loopt, maar het product lijkt wel beter in elkaar te steken


    En de PS3 is niet veel duurder als de 360.......koop bij je 360 maar eens een HD-speler en een jaar xbox live(blue ray en gratis online included by Sony)........hoeveel ben je dan kwijt?

    MEER!

    Niet dat ik de 360 nou helemaal afval, maar het lijkt wel of niemand echt objectief hier naar kan kijken. Zodra je een bepaalde console hebt is de rest per definitie slechter ofzo..............fanboy bullshit.
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    GDC 2007: PS3 Not Enough for GTA IV
    Phil Harrison offers one reason why new GTA isn't a PS3 exclusive.
    by Hilary Goldstein


    March 8, 2007 - Speaking at a Sony bloggers' pow wow, Phil Harrison offered a very candid response to concerns that PS3 doesn't have enough third-party exclusives. When asked if it was concerning that a game such as Grand Theft Auto IV was being released simultaneously on PS3 and Xbox 360, Harrison did not appear worried.

    He stressed that third-party exclusives would come in good time. The newly-announced PlayStation Edge toolset is expected to help ease development for PS3, particularly for cross-platform titles. Titles using PS Edge could come as early as this fall, because the tools are "simple to implement."

    As for losing GTA IV, Harrison said that the PlayStation 3 was not suitable to be the exclusive home of Rockstar's upcoming title. "I don't think PS3 has the install base to support Rockstar's investment in GTA IV on its own," Harrison told the assembled bloggers. The first next-gen Grand Theft Auto game likely cost Rockstar considerable money and development time. That being such, it couldn't have sold enough copies on PS3 alone to make exclusivity worthwhile. In the future, as the number of PS3s in homes grows, it should become easier to nab major exclusives.

    IGN

    Eerlijk antwoord van die vent.
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Phil is een van de weinige mensen van Sony die eerlijke normale antwoorden kan geven. Als ik Sony was liet ik hem al de PR voor zn rekening nemen.
     
  9. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik vond het wel slim van microsoft, ze wouden de 360 voor hetzelfde geld verkopen als ze hem maakten en winst maken met xbox live en andere spullen. Aangezien het internet op de 360 best uitgebreid is is het ze aardig gelukt. En er komen mischien krassen op de CD's maar dat maakt niks uit, ik heb nog nooit een verhaal gehoord dat een cd het niet meer deed vanwege teveel krassen omdat hij het spel tevaak gespeeld heeft. Herrie valt ook mee, en wie heeft er tegenwoordig geen dvd? Dus waarom zou je er nog 1 op je xbox kopen. Ik zie geen 1 voordeel met die PS3. Ben trouwens benieuwd hoe sony het doet met hun online gebeure.
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox 360 hoorde je ook niet in de demopods.
    Dus als de Ps3 ook buiten de pod staat, dan kan die ook wat ''herrie'' geven.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Phil Harrison echt een goede kerel. Die draait niet rond de pot, of liegt niet hoofdzakelijk. Kan het ook goed uitleggen. Snap niet dat ze soms Kaz Hirai shows laten geven, want met die kerel is onmiddellijk de fun eraf...
    Edit: hier nog een filmpje van little big planet:
    http://www.newscore.nl/nieuws.php?id=1758
    Dit is echt megavet gewoon! Met live arcade heb je allemaal gekende games. In principe heb je niet veel originele games. Maar met little big planet zie je dat er aan gewerkt wordt, dat is echt een vette arcade game gewoon. Alles is top, graphics, gameplay, co-op,...
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  12. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Little big planet is wel wat meer dan een arcade game hoor. De games van live arcade zijn zo rond de 8 euro. Het zal me niks ver bazen als lbp een full price game wordt.

    Ik moet trouwen wel zeggen dat phil harrison wat moeite heeft een aantal dingen toe te geven. Dat ze online nog niet op orde hebben en dergelijke. Maar hij is inderdaad beter dan de meeste game bobo's
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    bij mm staan geen officiele sony pods hoor, maar staat de ps3 gewoon openlijk op een geimproviseerde plek. Je kan hem gewoon aanraken en zelf de spel eruit halen en jatten(als je wilt) O-)
     
  14. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt hij stond gewoon open en bloot(erg sexy ;) ) op gesteld op een plank met daaronder een ubergeile 102cm sony full hd lcd van 2300 euro!! en heb echt goed staan luisteren, je hoort echt niks...

    Vind de prijs ook wel meevallen, bij MM kost een 360pakket met hd-add on ook 580euro geloof ik.
    Ik ga er echt wel ff voor sparen, 360 zal ik nooit wegdoen eerlijk=eerlijk MS heeft zich voor mij vanaf de xbox duidelijk bewezen, nintendo komt er bij mij in ieder geval deze next gen-ronde niet in...
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  15. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou ook kunnen zeggen dat ie compleet open deuren intrapt, conclusies trekt waarvan echt iedereen al op de hoogte was en dus een totaal nutteloze opmerking maakt. Het is maar hoe je het bekijkt.
     
  16. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle negatieve dingen die ik tot op dit moment over de PlayStation 3 heb gezegd neem ik zonder twijfel terug. Home lijkt me gewoon geweldig. Dat word dus sparen voor mij. :x :)
     
  17. Cybercon

    Cybercon Guest

    Bron

    De ontwikkeling loopt niet echt naar wens dus :emo: Silicon Knights heeft inmiddels wel een reputatie met het tig keer uitstellen van games, want veel grote titels staan er niet echt op hun naam. Nee ik heb niet meer de vertrouwen in een goede afloop =( Jammer want deze titel leek me wel wat.....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2007
  18. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ag wat boeit dat kleine beetje geluid nou, als ik een spel speel heb ik geen last van dat geluid.
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 maakt ook een beetje geluid als je een spel speelt :+
     
  20. Xearo

    Xearo Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ps3 controllers net k*t blijven als die van zijn voorgangers, dan blijft sony buiten.... krampachtige bewegingen om bij de triggers te komen....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina