dat kan door: - Street fighter > Harde klap - Martial artist > trap via de muur - Kickboxer > hem hard vastpakken en dan heleboel keer meppen en schoppen - Wrestler > Hard grapple - Submissioner > arm/been/nek breken
ben ik dan de enige hier die er wel op zit te wachten... heb de demo gespeeld en vond het eigenlijk helemaal niet zo slecht.... ik heb zo het idee dat de controls in de daadwerkelijke game eerst worden uitgelegd? dus nja.... ik zie het wel.....
volgens mij de 15e maar ik kan het ook fout hebben In Amerika in ieder geval vandaag uitgekomen..... weet iemand waar ik een review kan vinden?
Mweh, na die review heb ik er al helemaal geen zin meer in. Ze hebben de serie lekker verneukt, da's duidelijk. Als ze nu gewoon voor DJ:FFNY met next-gen graphics & physics, een uber aantal vechters en een ziekelijk aantal nieuwe moves waren gegaan was ik heel tevreden geweest. Nee, in plaats van iets wat zo gigantisch vet was enigszins proberen te verbeteren, verzieken ze het met deze belachelijke shit. Wat een afknapper, niet normaal.
Valt nix meer te zien, de demo was kut, de reviews zijn ook niet al te lovend. Maar ja have fun verder, als je em toch wilt halen
Op gamespot zijn ze toch aardig positief met de review (8,1: Great) En de reviews van gamespot zijn meestal wel geloofwaardig
Whatever, ik heb genoeg gezien om de game waardeloos te vinden. Mensen die DJ:FFNY intensief gespeeld hebben snappen dit wel.
Gisteren ook even de Review op gametrailers.com gekeken wat ook een erg goede site is op het gebied van trailers, info, reviews etc. Design: 7,6 Story: 7 Gameplay: 6 Uitendelijk cijfer: 6,3 Het vechten is anders en slomer dan in DJ:FFNY, en dat scratchen waardoor al die gekke bewegingen gebeuren is ook drie keer niks. (iemand ligt bij zo'n muur en dan trillen die speakers bijvoorbeeld keihard en dan vliegt die gast weg. Vind ik wel erg jammer).
Ik heb DJ:FFNY hier thuis liggen vind het een geweldige game ben weer eens overnieuw begonnen Dus dat insentief spelen zit wel goed. Ik zeg ook niet dat deze net zo goed word als FFNY maar vast goed genoeg om er heel wat lol mee te hebben.....
zo, met de SP van FFNY ben je wel 1 hele avond mee bezig \o/ gewedige game hoor, maar vooral door zijn party gehalte
De eerste vond ik ook super vet, ik zat deze altijd met mijn vrienden te spelen op donderdag ochtend, dan hadden we de hele ochtend vrij en bij deel 1 was het zo dat je ongeveer een kwartier bezig was om een mannetje te slopen. Maar het mooiste vond ik altijd om het poppetje van je maat telkens in zn zak te schoppen. Dat was een goede oude tijd.