Hmm we moeten ff recruiten jongens, dus als je iemand ziet met skills vraag of hij clan zoekt en laat hem contact opnemen met mij.
Dus jullie leven nog? Ik zou btw maar wel gewoon op gamebattles inschrijven en daar beetje bekendheid opbouwen en een mooie streak maken, paniczoom duurt namelijk eeuwen. Succes verder
Jo gasten ik hoorde dat jullie clanmembers zoeken ( ook mensen die jullie niet kennen maar wel skills hebben ) ik heb wel een mannetje voor je hij zoekt een clan zn Gamertag is: Dutchviper Wij zouden hem in de clan nemen maar 8 is wel effe genoeg. Hopelijk is hij een aanwinst greetz Nano
Zn gamertaG is ongeveer dutchviper maar hij heeft sommige letters veranderd en omdat ik hem niet in mn friend list heb staan weet ik het niet exact voeg: en dit is wel goed gespeld, LaGacY Ic3 toe hij is een goede vriend van dutchviper Later
He pine hoe is het met het zoeken van de gamer met de Xbox-factor? Koop ook ff GRAW2 ( Moeten wel een allround-clan worden ) Prodke en ik missen je online met GRAW2 ,GOW-noob Staan weer ff bovenaan in het forum!
Ik denk dat D2 even een grote winterslaap gaat houden, want ik ben te lui om te recruten en wars te regelen. Ik wil denk ik gewoon bij een clan die actief is en veel wars speelt zodat ik beter word met schieten/teamverband/clanmatches. Edit: Dit betekent niet dat D2 dood is maar dat het een hele tijd niet GoW gaat spelen...