Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    :x
     
  2. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    gompy zeker een goede vriend van je ? :+
     
  3. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister dat mijn hele team achter een muur bleef hangen ik kreeg ze daar niet weg. Dus ik gooi een granaat op hun ik heal hun en dan beginnenze weer tegen de muur aan te lopen.
     
  4. pascal717

    pascal717 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb ik ook eens gehad. het enigste wat ik kon doen was de missie herstarten.
     
  5. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig op 1 vastloper nog geen problemen gehad.....



    whahahahahahaha :


    Zondag 11 maart 2007 - Burgemeester Héctor Murguía Lardizábal van het Mexicaanse dorpje Juarez wil dat het deze week verschenen spel Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 verboden wordt in zijn land. Als redenen hiervoor noemt hij dat het spel het stadje economische schade toe zou dienen, de spanningen tussen Amerika en Mexico zou versterken en een slecht beeld van zijn dorp zou geven.

    Hierom heeft hij de Mexicaanse autoriteiten een verzoek gedaan om Ubisoft's nieuwste game helemaal in de ban te doen. Of een verbod op de game er inderdaad gaat komen blijft even afwachten, want de autoriteiten hebben nog niet op het verzoek gereageerd.


    Bron
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  6. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien hebben mensen het al aangegeven maar het spel is te simpel en al helemaal in vergelijking met deeltje 1... Zonder al teveel spoilers te spuien: alle single-player achievements (m.u.v. 6 de co-op's) zou je in een dagje doorbikkelen kunnen halen en op dit moment heb ik er al 400 van de mogelijke 630 in single-player.

    Ik weet nog niet hoe gezellig het gaat worden met mogelijke mappacks (en hopelijk daar dus extra achievements voor) maar anders verdwijnt dit spel uitermate snel in de verkoop zodra Forza 2 in de winkels ligt.

    *edit*
    De vastlopers in dit spel zijn inderdaad regelmatig. Het mooiste was wel de vastloper aan het begin van de eerste missie. Ik stap uit de heli in de Chihuahua Desert en die UH-60 landt voor mijn neus en tot zover GRAW2. Ach, in totaal heb ik er nu een crashje of 15 opzitten maar gelukkig allemaal net na een checkpoint of save-game.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  7. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al mensen die een clan hebben?
     
  8. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben al een eindje in act 2 en nog geen 1!!! vastloper gehad _O_
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    heb er zelf maar 1 gehad , denk dat het toch aan de xbox ligt van de vaak vastlopers.....

    misschien het soort drive wat een rol speelt...
     
  10. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als ik zo een beetje rondlees op het internet, maakt het geen klap uit welke drive je hebt. Meer dan gemiddeld hebben mensen last van vastlopers in GRAW2.
     
  11. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens Ubisoft ligt het aan het exemplaar van GRAW2 dat ik heb en ze adviseren me om naar de winkel te gaan en om te ruilen. Ben benieuwd hoe de ePlaza daarmee omgaat; ik ga zo eens langs ;)
     
  12. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eens kijken op http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/3291043913/m/3501026935

    Geen enkele duidelijke/officiele reactie van Ubi dat het aan de media ligt. Verder hebben verschillende mensen bij verschillende onderdelen van het spel problemen.
     
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Is het waard om deze game te halen jongens? Heeft deze een makkelijk besturing als Rainbow Six vegas (omdat het van de zelfde makelaar is).
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  14. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee.

    Lees mijn opmerkingen maar eventjes eerder deze dag.

    Qua graphics is het wel weer een stapje hoger op de ladder van de 360 maar voor de rest kan het spel mij persoonlijk weinig extra bekoren.=(
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    download anders eerst de demo's eens , dan krijg je een beeld van het spel.....en kan je mogelijk je iegen mening vormen.....

    personlijke meningen zijn geen goede leidraad.....de ene vind het een *@# spel , ik zelf vind hem famtastisch.....
     
  16. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ken de topics daar, heb er zelf ook in gepost. "Geen enkele duidelijke reactie" is onzin; als je belt word je gewoon te woord gestaan. Zo werd mij verteld dat ik het beste het spel kon omruilen. Ben er zelf ook huiverig onder, maar wie weet lag het inderdaad aan de dvd... we zullen zien of ik dit keer wél voorbij het betreffende punt in het spel kan komen... :) Mocht blijken dat ik er wéér niet voorbij kom; tja, dan zal het wel aan het spel liggen helaas...
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Mwah had hem gister alweer uitgespeeld..in totaal iets van 5,5 uur over gedaan ofzo..maar echt...

    FANTASTISCH!
    De allervetste singleplayer die ik ooit heb gespeeld, echt hoe dit speelt...ik vind het fantastisch. Ik was al een enorme fan van GRAW, en GRAW 2 is alleen maar vetter. Helaas dat ie nogal teringkort is, maar ik vind dat ik echt waar voor me geld heb gekregen..de multiplayer vind ik wel stukken minder en ik ging ook vooral voor die Singleplayer. Want die is steengoed. Ben nu bezig om em in Hard uit te spelen, niet al te moeilijk, want op Medium was ie veels te makkelijk.
     
  18. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem op normaal ook al uit.Zit nu in stage 3 hard.Vondt GRAW 1 toch pittiger.
     
  19. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Het probleem dat ik had (crash steeds op exact hetzelfde moment) is verholpen nadat ik op aanraden van Ubisoft mijn spel heb omgeruild voor een nieuw exemplaar! :)
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat andere veel vastlopers dan ook hun exemplaar moeten gaan ruilen.....

    wel beter in ieder geval , anders is het gauw einde met de speelplezier
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina