The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jeps, ik betaal liever 30,- voor een DVD dan 30,- voor 1GIG aan ruimte weg... Probleem is alleen dat je 't dan niet kan combineren. Want als je dan een DVD koopt, moet je die alsnog installeren op je 360. Of 't moet Oblivion zijn met daarin Shivering Isles, waarbij je personages van de gewone Oblivion gewoon overgezet worden. Voor 30,-!
     
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    @willem: nee want dan koopt niemand meer de gewone oblivion voor 60 euro...
    en die ene gast als je je save wist of je hDD gaat eraan kan je hem gewoon OPNIEUW GRATIS downloade:)
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dus als je geen xbox live hebt dan kan je deze niet eens verkrijgen? wat een belachelijke zet
     
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    wie heeft hier morrowind? want ik heb hem net gekocht voor een prikkie omda ik oblivion zo gaaf vond,maar nu bij morrowind wanneer krijg je het elder scrolls te pakken ik snap er geen donder van, en ik sla 1 op de 10000000000 keer raak :confused:

    PS ik heb hem ook gekocht omdat heel veel mensen zeiden dat hij beter was dan oblivion maar nie qua grapichs:9
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jep daar hebben ze voor een ander vechtsysteem gekozen van dat je soms raak slaat en soms niet :confused: is niet bepaald leuk maar wat snap je er dan niet aan?
    en chill dat heb je bij alle andere uitbreidingen ook dusse dat lijkt me logisch en zou ik maar een account aanmaken (silver kost je helemaal niets)
     
  6. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik snap niet hoe die quests gaan,ik heb dat logbook wel enzo maar ik weet niet wat ik met die quest moet doen bij oblivion was alles duidelijk enzo...oke hij is een paar jaar ouder maar uitleggen heeft er toch niets mee te maken?
    en hoe kan ik het snelste een beetje mijn weg vinden?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    tsja eehhm heletijd al niet meer gespeeld :9 maar ik heb me nooit met quests bezig gehouden alleen maar beetje gekloot en welke weg bedoel je? :9
    als je gewoon beetje door natuur heengaat kom je wel leuke dingen tegen en misschien moet je eens op google zoeken naar een morrowwind forum ;)
     
  8. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je eerst Oblivion hebt gespeeld en nu Morrowind dan is het inderdaad echt wennen. Zoals ik al eens eerder heb aangegeven is Oblivion een geheel verzorgde campingvlucht, Morrowind is een survivaltocht met alleen een tent en een paar droge sokken. Daarom vinden veel mensen Morrowind beter. Het vechtsysteem is ook volledig gebasseerd op ervaring. Zolang je skills laag zijn zal je bijna niks kunnen.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nou ik vind dat vechtsysteem maar zuigen :mad: echt irritant dat je niets kan raken
     
  10. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dat is je 1000ste post! Yay! Plus alle posts die niet meetelden dan he!

    :thumbs: Ole!
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :9 heb je zeker bij gow topic gelezen ?
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    iemand een idee hoe je kan blocken?? ik heb al een schild (dit vind ik ook wel raar er is geen enkele block button wtf:confused:) en bij oblivion kon je ook blocken met een schild marja..
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    LT trigger ;)

    ik ben nu bezig met een quest, waar ik een black soul gem voor nodig heb, maar waar de fack vind ik zo een ding??? iemand enig idee..?? alvast bedankt
     
  14. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    geen idee maar left triger is jumpen tog?
     
  15. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet een grand empty soul gem hebben en dan naar een fort met een een of andere kist ervoor als je er een paar uur (in-game) wacht komt er een straal om de kist en dan moet je de grand emty soul ge erin doen weer wachten en het is een black soul gem:)
     
  16. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    nee y is springen.:+
     
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    gast we hebbe het over morrowind
    clowntje trug :+
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar hebben ze de volgende oplossing voor 'bedacht':

    Bron
     
  19. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    2400 points? waarom niet 2100 GVD moet je 2 point kaarten kopen wil je die fockin shivering isles hebbe...wat een onzin:mad:
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe precies ;)

    Hmm... €50 aan punten kopen, of dadelijk voor €50 á €60 de nieuwe X360 versie van Oblivion halen? Dan doe ik het laatste wel, tel uit je winst ;) (als je nog niet alle content hebt gekocht tenminste)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina