De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0

    waar zit de ingang van de tv kabel?
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Bovenste plaatje, helemaal rechts?
     
  3. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo nog een vraagje over de zichtbare beeld puntjes zijn die bij een 40 inch samsung lcd gewoon groter als bij een 32 inch? of zijn het er bij een 40 inch scherm meer om die oppervlakte te vullen?
     
  4. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb zelf een LE27S71B staan en nu wil ik voor de huiskamer ook een lcd aanschaffen..

    nu heb ik (Budgetgewijs) de keuze uit de Samsung LE26R72B (599,- bij Komplett) en de Samsung LE27S71B (579,- bij Komplett)

    Met de 2e ben ik bekend uiteraard en ben er wel tevreden mee, maar is het de 20,- meer waard om 1 inch kleiner te gaan en een R-serie aan te schaffen? (gehoord dat de R-serie veel beter is als de S-serie.. maar zelf geen ervaring mee)

    want dan komt deze bij mij en gaat de S-serie naar beneden.

    Andere suggesties in ongeveer dezelfde prijsklasse (tot max 700,-) zijn welkom.

    B.V.D
     
  5. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    wie weet of de oude NES kan worden aangesloten op antenne ingang van een LCD-tv? Doet de NES het ook wanneer je niet eens een tvkabel hebt?
     
  6. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet hem iig op de antenne ingang aansluiten.

    vervolgend zet je je NES (met game uiteraard) aan en ga je kanalen zoeken. als je je NES beeld hebt dan zet je het kanaal vast en kun je spelen.
     
  7. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    De Samsung Le26R72B (zelfde als de 71B alleen andere kleur) is bij de media markt vlakbij hoofddorp maar 500 euro zie pagina 63

    Edit: ik quote MikMakMan even.

     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  8. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat van de antenne ingang wist ik. vervolgens kun je de tvkabel weer aansluiten op de rf-adapter zodat je ook tegelijk tv kunt ontvangen. Maar ik heb hier niet eens een tv -kabel. Dus hoop ik dat een oude NES toch werkt!
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik zie nu ineens dat de Media Markt de Panasonic Viera TH42PV62 in de aanbieding heeft voor 999. Want als er geen denderend verschil is met de 42PV60 dan moeten we die nog snel ff proberen te annuleren. Iemand?
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Als beide schermen de zelfde resolutie hebben zij er evenveel beeldpuntjes dus die van de 40 inch zijn groter. Daarom wordt het hoe groter de tv wordt hoe belangrijker om een hoge resolutie te hebben. :cool:
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vond dit op een Noorse site.

    TH-42PV62 er identisk med TH-42PV60. Eneste forskjellen er modellnr som butikkene bruker i markedsføringen. På baksiden av apparatet er den merket med PV60. Sjekk derfor også priser på TH-42PV60 før du handler.

    Na alleen nog iemand vinden die het wil vertalen !!!

    Het lijkt mij dat de PV62 gelijk is aan de PV60.
    Tussen de speqs tussen deze 2 Plasma's ontdek ik geen verschillen.
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    blabla62 is identiek aan blabla60. Enige verschil is het modelnummer en behuizing(?)

    Voor zover ik uit de tekst kan opmaken
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de PV62 identiek is aan de PV60, op de kleur na :)
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat begreep ik er ook uit :)

    Als je met Google zoekt op PV62 , dan is er maar heel weinig info te vinden.
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook weinig info vinden over dat scherm.
    Maar hier staat de 42PV60, echt haarscherp beeld met digitale TV.

    2x HDMI
    3x Scart met RGB en Qlink
    1x Componenten
    1x VGA
    1x Audio-in
    1x Audio-out
    1x S-video
    1x Composiet
    1x Koptelefoon

    Meer dan de Samsung :+
     
  16. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ok thanx :)

    Ik vroeg het me af omdat ik de puntjes op de 32 op 60 cm kijkafstand al vrij goed kan zien, dus ik hoop niet dat ze van die 40 inch die ik dinsdag krijg al te veel groter zijn.

    Maar mijn kijk afstand is 210 dus dat moet dan eigenlijk wel goed zitten :)
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Bedankt voor de replies. Was ook al via google bij een thread van het tweakersforum uitgekomen en daar bleek dus iemand contact te hebben opgenomen met Panasonic. Die kreeg te horen dat de schermen identiek zijn, maar dat het een reeks is die er speciaal is voor de Media Markt. M'n vader zal dus ook morgen contact opnemen, en nu maar hopen dat ze er niet moeilijk over gaan doen. Scheelt toch weer een hoop geld.
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. ben heel tevreden met m;n scherm alleen sinds kort (althans dat denk ik, nooit eerder opgevallen iig) een soort van sissend geluid dat uit de TV komt. Heb een philips 5331/12 en hij doet het wel gewoon goed enzo.

    5 jaar garantie dus opzich boeit het me niet echt super, maar vraagje of dit normaal is?
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik heb dan wel geen HDTV, maar sissende geluiden uit tv's zijn over het algemeen niet echt goed :9
     
  20. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Legt eraan als je disssscovery aan het kijken bent een docu over slangen ofsssso :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina