Nintendo DS (lite) - Deel 4

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, is legaal. Ik gebruik het zelf ook. Dan kan je dus gewoon applicaties op je DS draaien, die daarvoor geschreven zijn.

Enkele voorbeelden:

MSN (dmv Beup), werkt erg goed
    Organiser functie, met zelfs de mogelijkheid om spullen rechtstreeks te downloaden met je DS, waar het dus gaat om Demo's enz.
    DoomDS, doom spelen op de DS.
    En natuurlijk de mogelijkheid om films en muziek te bekijken, danwel te beluisteren.

Er zijn erg veel applicaties geschreven voor de DS. Kijk hier maar eens: http://www.dev-scene.com/NDS/Homebrew_Catalog

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Maar wat heb je dan allemaal nodig en hoe duur is het bij elkaar?

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb er nu ook een aangeschaft via samenkopen, hoop dat hij een beetje snel op m'n deurmat ligt maar hoorde dat het waarschijnlijk einde van de maand wordt.

http://www.samenkopen.net/action_products/726990

Versie 5 aan te raden, en dan nog een MicroSD van een gig + verzendkosten. Reken maar uit.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    In diezelfde actie wordt ook de meest geschikte Micro SD van 1Gb aangeboden. Kingston gemaakt in Japan. Met dit kartje kan je alles probleemloos draaien.

Totaal (excl. verzendkosten) zou je op 45 euro komen. Niet erg veel als je bedenkt wat je er allemaal mee kunt doen.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    plus nog eventuele verzendkosten.

Voor de geinteresseerden: 20 maart stuurt hij weer een lading rond, dus wees er voor die tijd bij.

6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    wow, nog nooit van gehoort homebrew. Dus ik heb homebrew en een Micro SD 1GB nodig? Homebrew is dat een software?

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Trouwens, er komt ook weer een nieuwe pokemon uit. :p Niet dat ik de pokemon zelf leuk vind. Maar gewoon, het spel! :) Ze het overigens Pokemon Pearl en Diamond. Ik vraag me af waneer de release is. Ik had gehoord iets in juni of zo. :)

8. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Homebrew omhelst gewoon alles wat door mensen zelf geschreven is. Het zijn dus programma's die je doormiddel van een flashcard op je DS kan draaien, en sinds kort ook zonder iets aan je DS te moeten veranderen (voorheen moest je hem flashen).

Kijk anders hier eens: klik.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb ook de EZ Falsh 5 + 1gb MicroSD besteld. €45 om van je DS Lite een movie- en mp3speler te maken is geen geld imo :)

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Maar ik hoorde dat je ds ook kapot kan gaan en kan je ook nog steeds online gaan en ik heb gehoord dat er een doom online is en is er ook een quake online?

11. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Met de EZ Flash 5 kan je DS niet kapot gaan omdat hij niet gefashed wordt. Met de EZ Flash 5 kan je de online Wifi functie gewoon gebruiken met elk spel.

Er is wel een doom voor op de DS, maar geen quake.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Oh, dus als ik, wanneer ik de EZ Flash 5 binnen heb, Pokémon Diamond zou downloaden, dan kan ik gewoon de online functie van die game gebruiken? Is uiteraard een hypothetisch vraagstelling.;):+

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds een paar dagen Final Fantasy III en moet zeggen dat het er erg leuk uitziet :) Ben nog niet zo ver, maar tot nu toe is het al erg leuk :D

14. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dit werkt perfect. De reden dat elk spel met Wifi werkt is omdat de combinatie van het spel en de DS een code krijgen toegewezen. En deze code is dus op elke DS anders.

Hij is trouwens alleen nog maar in het Japans uit.

15. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit filmpje zorgt ervoor dat ik ook een DS voor mezelf wil! Tot nu toe speel ik alleen regelmatig op die van m'n zusje, maar dat is ook niet alles. Zij is namelijk helemaal verslaafd aan Mario 64 & Mario Kart en ze is er dan ook nauwelijks van af te slaan.
    Ik ben er over aan het denken om me een DS aan te schaffen voor de zomervakantie. Er zijn reeds genoeg spellen uit die ik absoluut zou willen spelen en de releaselijsten voor de komende periode zijn imo het beste van alle consoles.

Het enige waar ik nog over twijfel, is dat ik bang ben dat er binnen nu en niet al te lange tijd weer een nieuwe handheld uitkomt.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Hoe zit het eigenlijk met de Nes emulator op de DS? Draait SMB 3 een beetje goed?

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb niet de moeite genomen om me hierin te verdiepen omdat ik gelezen heb dat saven niet mogelijk is.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Saven in SMB 3 is sowieso niet mogelijk :+

Ik zal het zelf dan maar binnenkort proberen

19. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, daarom, ik hou daar niet van :cool: .

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waar is de DS Lite (of zelfs de gewone DS) het goedkoopste te krijgen?
    Ik zit de hele tijd met een prijs van €119 in mijn hoofd, maar bij bv. de wehkamp is ie 149 :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina