Worms HD

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 28 feb 2007.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nou met al die super wapens zou het juist te makkelijk zijn imo, dan blaas je gelijk het hele level op...

    Vandaag maar ff challenge 19 en 20 doen

    En geen wapens als DLC, bron svp? Wat moeten ze anders beschikbaar stellen als DLC.. zit toch echt een knop voor in het spel.

    Stemmetjes zijn trouwens precies hetzelfde als de pc versie.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik kom niet voor bij challenge 13. T_T
    Kan niet iemand een filmpje maken hoe die moet :9
     
  3. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg hoe ben je zover gekomen.. :'-( Ik kan niet eens voorbij nummertje 6 komen.. Daarvoor schieten die computer-worms te perfect..:x
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Vond je dat al moeilijk. :eek:
    Ik vond het pas moeilijk na 10.

    Ik zou zo wel kijken hoe je 6 moet doen voor jouw. :)
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hehe over die heb ik ongeveer 2uur of meer gedaan :9

    En over 14/15/16/17/18 samen nog geen 2 uur 8)

    19 is wel weer kut:+
     
  6. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij twee levels wat problemen gehad, de laatste met twee teams tegen (welke dat mag zijn) en 19 de andere waren allemaal in een keer te halen. Met het nodige geluk natuurlijk dat bij worms hoort:D
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zometeen lekker weer wat challenges doen!! Ben nog niet verder dan 5, maar ga nu proberen tot 10 te komen.:b:
     
  8. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ben (al) bij 12 tot nu toe geen problemen gehad
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Challenge 6:
    Met je eerste poppetje pak je je jetpack en vlieg naar die 3 gasten die daar staan, (kelly, coco, charlie) drop een dynamite en vlieg daar boven op die 2 speren. Dan met het 2e poppetje, schiet je O'Reily met de shotgun er af naar die andere gast, als hij niet er heen vliegt, maakt niet uit dan schiet je hem dood met het 2e schot van de shotgun.
    Vlieg met je 3e gastje naar die bobo en sla hem er af met FirePunch.
    Met je 4e beurt doe je airstrike op die Heike (druk wel een keer op Y anders vallen de bommen verkeerd).
    Dan ben je weer aan de beurt met je eerste poppetje. Pak die HomingMissile en richt hem op dat poppetje. En klaar is Banzaiaap.

    Bij mij schoot dat laaste poppetje zich zelf dood xD dus misschien ook wel bij jouw.

    En als mensen meer guides nodig hebben, ik kan ze wel geven t/m 12. :9
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Jij moet je grote mond houden, een beetje respectvoller praten tegen je mede members mag wel. Waarom zijn wij gelijk zeikers? Eerst betalen voor een game en daarna voor geld zeker nieuwe wapens kopen? Alsof die paar extra wapens zoveel productiekosten geeft.

    Maar denk voortaan een beetje na voordat je die toon tegen ons opzet.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Rustig man, er staat toch een knipoogje (;)) na die zin..
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Magk die van 12 dan, wordt er nogal naar van...
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Mijn reactie komt misschien een beetje fel over maar je mag wel iets respectvoller tegen medemembers zijn.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Worms reageren niet altijd hetzelfde dus bij jou kan het heel anders verlopen..

    Heb ook al eens gehad (in c14 geloof ik) dat een worm 3 anderen opblies...
     
  15. fullterminator

    fullterminator Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Licht het aan mij of zijn die wapens zo super slap? Met de Bazooka moet je iemand wel 3 keer vol raken wil je hem dood krijgen. :mad:
    Ik mis die superwapens echt, dat is nou juist het leuke aan worms, gewoon raggen met bommen en granaten tot er niks meer van de map over is. Nou vind ik 'geen superwapens' geen reden om hem niet te kopen, maar als die gewone wapens nou zo ongelovelijk slap zijn vind ik het niet zo'n leuk spel. Ik hou van korte rondes met veel knallen, dan maar het ronde aantal wat omhoog, of een 'superwapens aan/uit' functie.

    En over al die patches en downloadable content met deze wapens waar zo over gediscusseerd werd, de makers wisten heus wel dat het zo'n succes zou worden (vorige delen op de computer heeft iedereen wel een keer gespeeld), en productiekosten? Het is een mega simpel spel met amper progamering en graphics die voor kosten zouden kunnen zorgen, gewoon even de computer versie naar de 360 vertalen en klaar is kees.

    De makers zijn natuurlijk niet op hun achterhoofd gevallen en zullen deze wapens zo snel mogelijk ter beschikking stellen voor een aantal MS points. Je koopt het spel dus voor ongeveer €9,30 , dan blijkt het heel erg leuk te zijn maar beginnen de wapens wat te vervelen, snel even wat nieuwe erbij kopen dus, elk wapen €0,50 , niemand wil achterblijven op XboxLive dus kopen moet wel.

    Nog één ding: Ik gebruik alleen de eerste 7 wapens, meer niet. Waarom zoou je? ze zijn bijna allemaal voor close-combat en dat maak ik toch nooit mee. Vind wel de 'kamikaze' aanval tegenvallen. Als opoffering van een hele worms zou je die ander toch ook wel dood verwachten, of niet? Maar nee, slecht 30 puntjes damage, waarom dan niet gewoon een shotgun/uzi/firepunch/dragonball?

    Sorry voor m'n lange verhaal hoor... :)

    PS: Kun je die 'grirders' ook kantelen of alleen horizontaal plaatsen?
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    jups, je kan ze kantelen, met Y als het goed is, als het die niet is, moet je ff wat andere knopjes checken, maar je kan ze wel kantelen
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    2 beurten met shotty en je hebt ze dood, dynamite doet 65damage, bazooka max 50 ofzo.

    Maar je moet juist proberen om "combi's" te maken, dat ze op mijnen knallen enzo, haal je makkelijk 150health er af (meer dan genoeg dus)

    En met Y kan je de grinder kantelen en timer op grenades etc veranderen ( 1 t/m 5 sec)

    Tijdens hangen aan een touw of jetpack: x om iets te droppen zoals een nade/dynamite etc
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat kan je met een grinder?
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    bruggen/verdediging bouwen
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oh die 12 had ik met geluk gehaald, want eentje deed zelfmoord door een kistje te pakken:p
    Challenge 12
    1e beurt, Gooi een dynamite bij 2 wormen en zorg dat ze naar die blauwe gast vliegen.
    2e beurt, gooi met een granaat die blauwe er af zodat hij bij die andere 3 komt.
    3e beurt, ga met je poppetje naar die 4 gasten naar beneden en doe een sheep op hun. Als het goed is heb je 4 kills dan.
    4e beurt, Doe firepunch op die Cassidy.. ah kut hij valt er niet af:p In elk geval probeer iets om hem er af te laten vallen.
    5e beurt, Leg een mijn bij die Ghengis
    6e beurt, Pak met die worm alle kistjes en en doe Zon doel zoekend raket op die Wyatt.
    7e beurt, schiet de dichtbezijde worm dood.
    8e beurt, leg een mijn tussen het vat en worm.
    9e beurt, Schiet Ghengis dood (was bij mij nog niet dood door de mijn als hij dood is schiet die Hollyday, nu nog steeds niet want ik misde:p)
    10e beurt, schiet Ghengis dood of probeer hollyday te raken
    Hollyday deed een telepoort.
    11e beurt probeer hollyday te raken. ik deed zelfmoord:p
    Hollyday schiet 164 op mijn worm heb nog een worm over.
    12e beurt, raak hem met airstrike.
    Doe ergens tele heen of probeer hem te raken...
    Ben nu dood want naartuurlijk staat de wind helemaal naar mij toe.. Echt genaaid.. precies staat de wind volle kracht naar mij toe

    Je kan ook je granaat bij die 3 wormen te gooien, dan zijn ze ook alle drie dood als het goed is.

    Hopelijk heb je hier wat aan :9
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2007

Deel Deze Pagina