Armored Core 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 11 mrt 2007.

1. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    jah cker...vraag me af of er nog martplaats producten komen zoals nieuwe gear om je mech mee uit te dossen ofzo

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou wel chill zijn maar zie chromehounds volgens mij kun je daar ook geen nieuwe gears downloade.

3. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    jah dat is waar
    nja ik hoop iedergeval dat t snel uitkomt...dan vinde we t antwoord vast wel op mn idee ;)

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zie XBW pagina armored core 4 komt niet in de EU uit wat denke jullie hiervan?

5. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    hmm zat er toch niet op te wachten maar voor de weinigen die er op zaten te wachten.. jammer.... gewoon uit amerika of japan over laten vliegen.....

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    alsie regio vrij is?

maarja mech games lopen toch nooit lekker in NL.. dus voor ons maakt het niet zoveel uit.. misschien voor die 5% die het wel speelt..

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Als ie regiovrij is is het beter ja maar das nog niet zeker >_<.

8. Rugduckie

Rugduckie Guest

Wat een achterlijk gedoe dat ze die game niet hier uitbrengen.
    Ik ben al jaren fan van de serie... dit is gewoon dikke BS

9. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Tegenvaller! Ik keek hier al een tijdje naar uit. Weer eens wat anders maar nee. Het mag niet zo zijn. :mad:

Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  10. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Belachelijk :mad: Ik zat echt te wachten op deze titel en nu komt hij hier niet uit. Stelletje prutsers :mad:

11. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Zat ook te wachten op de game. Als hij voor de xbox 360 niet regio vrij is dan koop ik hem wel voor de PS3 wat wel regiovrij zal zijn.

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Misschien wel leuk voor de liefhebber, binnenkort komt er een Armored Core 4 bouwdoos uit, al in kleur en geen lijm nodig, onderdelen uitwisselbaar onder verschillende kits.

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wel leuk ja meer voor hardcore fans niet?

Anyway iemand nog anders de demo gecheckt er zijn allemaal nieuwe beelden op gametrailers.

Ook leuk om te zien is het verschil tussen de xbox 360 en de ps3 versie ik vind persoonlijk de xbox 360 er beter uit zien op het einde na daar is het net wat té donker.

Staat nog niks op : http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dh-77-1-49-en-15-armored+core+4-70-1sns.html

over dat ie PAL ondersteunt...

Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    alleen nog maar NTSC idd, terwijl de PS3 versie wel region vrij is.
    Als ze het slim hadden gedaan hadden ze het gewoon region free gemaakt zodat de fans in europa het spel alsnog kunnen importeren.

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Pff Sega zegt dat de europese consument niet staat te wachten op een mech-game waardoor ze de xbox360 versie niet in de EU uitbrengen maar ondertussen is de PS3 versie hier vanaf de 27mei wel te krijgen...

Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    komt toch in europa uit... ik begrijp waarom ze eerst twijfelden dit in europa uit te brengne..
    dit lijkt me toch een gare game...

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is al een tijdje uit maar eh? Is het nog wat? lijkt mij wel een vette game

18. Soladrin

Soladrin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem al tijdje, tis een geweldig spel, en je krijgt r makkelijk gamerscore mee ;P had na 5 dage 950/1000 gehaald ^^ anyhow, dit spel leeft vooral op de customization en online play, the singleplayer is vooral om geld en parts te unlocken zodat je welke mech dan ook maar kan maken, hoe jij wil. daarna is t gewoon vol op mechs bouwen en ze online uitproberen.

ff wat pro's en con's over t spel ^^

Pro's:
    -Lekkere snelle mechs(een van me mechs haald makkelijk de 1000km/h met wat boosten)
    -De gameplay is ENORM snel, vooral door de nieuwe quickboost functie. (ik als UT speler vind dit een voordeel :p, zal niet iedereen t mee eens zijn en het is toch wennen)
    -Je kan echt iets unieks maken, dat nog functioneert ook.
    -Leuke singleplayer.
    -VEEEEEL meer mogelijkheden om je mech te customizen.
    -Plesant voor het oog ;)

Con's:
    -Minder verschillende parts tegenover de oude games. (maar, je kan de parts ieder apart nog customizen)
    -Besturing is heeft toch wel paar dikke uurtjes spelen nodig voor je er aan went.
    -Sommige missies zij onmogelijk zonder een guide (en dan nog bijna niet te doen, maar je kan ze overslaan en later nog opnieuw probere :) )

Twijfel gevallen:
    -De toevoeging van het PA (Primal Armor) een schild om je mech waardoor je minder schade krijgt, maar als t weg is lijk je van papier te zijn.
    -Stablizers, door deze kun je je mech nog meer customizen, maar t kost nogal wat verdieping er in om er achter te komen wat voor effecten het heeft, is ook niet nodig voor de singleplayer, is puur voro die kleine voordelen die je online net de overwinning kunne behalen. Het heeft gelukkig een AUTO functie waarin de cpu het automatisch verdeelt zodat het neutral is.

Deel Deze Pagina