openingsscherm XP

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door auke, 12 mrt 2007.

1. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn pc opstart, zet ik hem aan, dan moet ik op gebruiker klikken maar ik ben de enige gebruiker. Bij een andere PC hier thuis hoef je niet de gebruiker aan te klikken, daar gaat het automatisch. Ik wil even weten hoe je dat moet instellen, ik heb al bij gebruikeraccount gekeken maar daar kan ik het niet vinden. Iemand die dit weet?

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Staan er bij je gebruikeraccounts misschien meerdere accounts? Die zou je dan kunnen weghalen, dan zou het ook opgelost moeten zijn.

3. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Configuratiescherm----->Gebruikeraccounts---->De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen---->Het welkomvenster gebruiken uitvinken----> en dan op optie toepassen klikken ;)

4. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat dan veranderd is dat het afsluiten anders wordt en ik moet dan mijn wachtwoord invullen, dus dat is het niet.

Edit:mad:S1nn3rx
    Er staat nog een gebruiker "ESP.net" maar ik weet niet wat dat is, dus ik weet niet of ik het kan verwijderen.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  5. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik ook toen ik .NET Framework 1.1 had geinstalleerd
    maar het is weggegaan toen ik die had geupdate naar 2.0
    hij is nu tegenwoordig op 3.0
    probeer Windows Update

6. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan zal jij wel een andere versie van windows hebben want bij mij werkt het wel :thumbs:

7. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan die ASP.net gebruiker verwijderen, die wordt (werdt) alleen gebruikt om ASP te maken. Dan zou je weer gewoon direct aangemeld moeten worden.

8. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt allemaal het is gelukt.

Deel Deze Pagina