[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Canyon Drift ook veel makkelijker dan Circuit Drift.:)

    @ Sinned26: Sorry die online spelen vragen moet je ook niet aan mij vragen... Net zoals AntraXxX heb ik geen Live Gold.:{
     
  2. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan moet ik zelf maar ff kijken hoe het zit, bedankt in ieder geval ;)

    Die Canyon Drift race is toch gelukt en net heb ik eindelijk ook die twee gold politie races (1 waar je 12 minuten op level 5 moet blijven rijden en 1 waar je 30 politie auto's uit moet schakelen) gehaald. Die waren erg irritant zeg. Maar goed, nog een achievement waar ik trots op ben ;)

    Gold Challenge Series Champ
    [​IMG]
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ah , gefeliciteerd dan met je achievement + voltooiing van Challenge Series! Canyon driften is echt wel gaaf omdat je dan echt die berg af kan "driften", dan verlies je wel zowieso, maar het is toch wat meer realistischer dan altijd maar een railing die je toch wel binnen de race houd.
     
  4. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    @ SiNNeD26: Ook gefeliciteerd! :)
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: Ik had onder andere de Koenigsegg en Pagani gedownload, maar waarom kan ik die niet in Career gebruiken?:confused:


    :)
     
  6. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat ze waarschijnlijk niet in de garage te koop zijn en je het zelfde verhaal hebt als bij audi le mans qautrro / de firetruck / dumptruck

    heb gister maar is carbon terug gestuurd naar bol.com in de hoop dat ze nu een fatsoenlijke cd rom terug leveren die het langer volhoudt :cool:
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar waarom zijn ze dan niet in de garage te koop!?:confused::confused::confused:
     
  8. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet je denk ik aan EA vragen. Er zitten wel meer rare dingen in het spel (zoals de Free Roam Challenge achievement die niet werkt). Ik had ook graag de BMW gebruikt in Career maar helaas :mad:

    Thanks :thumbs:
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt gelijk:thumbs:


    Ben EA zo langzamerhand een beetje zat aan het worden. Weet niet of ik na Carbon me weer laat overhalen om een NFS game te kopen.:mad: Wil zo graag dat de NFS reeks terug gaat naar de roots van de serie (NFS1, NFS1SE, NFS2, NFS2SE) ...:emo:
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jammer dat de Koenigsegg de Pagani niet gewoon in career gebruikt kunnen worden, hij zal vast en zeker ook bij Special cars staan (waar ook R8 en M3 staan), en ik denk dat je hem alleen kan gebruiken met quick race. :9
     
  11. freeze66

    freeze66 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een andere kwestie. Het geluid valt weg bij het opstarten van het spel. En dit gebeurd alleen bij Need for speed Carbon. Heb tevens de dvd al omgeruild.
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan dat alleen maar een defect van de 360 zijn, bel de helpdesk of vraag/zoek het op op xbox.com. :)
     
  13. freeze66

    freeze66 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen dat het niet een probleem van de xbox is maar van de dvd.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kijk eens of je vlekken of krassen op je dvd hebt zitten?
     
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0

    Da's raar als je hem al een keer omgeruild hebt, zonder beter resultaat.:confused: Misschien ligt het aan je TV?:)

    En trouwens even iets anders tussendoor: De winkel waar ik Carbon kocht (de Dixons in Soest) had zowel de gewone als de Collector's Edition, op de gewone was een prijskaartje geplakt van 65 euro, en op de Collector's Edition eentje van 70 euro.:{ Ik had het geld bij me, dus ik kocht de Collector's Edition, maar toen ik afrekende hoefde ik maar 65 euro te betalen!!:confused:
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook problemen met t spel! De helft van de keren dat ik m opstart staat er: 'Please put this disc in an xbox 360 console' En dat heb ik alleen bij dit spel. Maar verder is t een lekker spel...gewoon 3 careers bijna uitgespeeld8) Dat geluid van die Porsche Carrera GT:eek: Heerlijk:+
     
  17. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    he een vraagje als ik NFS:C online wil spelen op mijn xbox zegt die dat ik mijn gamertag moet linken aan mijn EA account dat probeer ik maar die zegt dan dat ik eerst een EA game online moet spelen.
    maar DAT LUKT NIET.
    bij need for speed zegt ie dat je minstens 13 moet zijn voor een EA account terwijl ik 15 ben
     
  18. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hetzelfde (alleen geen 18) ik snap er echt geen zak van weet iemand wat je dan moet doen????????????????????????????????????????????????????????????????????
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij nog een EA game dan? Qua EA games heb ik Carbon en Burnout Revenge, die laatste hoefde ik vreemd genoeg niet online te spelen om Carbon online te spelen. Als ik je goed begrijp tenminste.:)

    Je zal het ook wel aan mijn handtekening zien, ik heb geen Live Gold, ik kan wel online inloggen en Carbon opstarten maar ik kan geen online races doen natuurlijk.:{
     
  20. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dezelfde spellen als jij maar bij mij doen ze 't allebij niet online moet je eerst iets doen of downloaden ofzo.
    please als je iets weet TELL ME PLEASE .
    wil die game zeker online spellen is een tegekke game
    ( mijn gamertag is "bartlegian" voor wie wil )
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2007

Deel Deze Pagina