Quote: Als iemand bij Ic3 moet komen.. maar goed ik snap waarvoor je dat d8 :b: en ja Aridity wie gaan er bij jullie mee spelen. en is qG I Dizly dizzydanny ?? van NOOBS^FTD ?? GoW toernooi 3.0 vandaag inschrijven ??
die qG I Diszly z'n vorige gamertag was volgens mij I IT I Diszly , maar ik weet niet of ie daarvoor weer dizzydanny was
Locust heeft ruzie met hem ofzo, hadden om het uit te vechten een 1op1 gedaan op Canals. Diszly z'n host. Locustgod had met 5-2 gewonnen. Maar hij is ook gewoon gruwelijk goed op die map.
haha ja je moet Locustgod niet in een map plaatsen met 2 longshots dan weet je gewoon dat je gaat verliezen\o/ en It I Dizly is dan Dizzydanny aan gezien dat qG Shocker ook in die clan zat
Diszly is sindsdien veeeel beter geworden. Maar locustgod had op danny zijn host 5-1 verloren. het is gewoon wie host klaar. Maar Majin/Exp/Ik/ nog iemand gaan spelen
Niemand die wilt weten wie er bij Ic3 Cold gaat spelen ?? MiCr0 Nano LuNaTiC Negativ eigenlijk vaste spelers later
Ok goed 4 vs 4 heb ik ook weer een vrije avond . Maar aan bovenstaand leid ik af dat je er nooit wat van hebt begrepen. Met dan willen wij locustgod. Goed ik leg het later nog wel een keer uit... Dat komt hier vanzelf te staan (op het forum). Er zullen zoveel mogelijk berrichten worden verstuurd via xboxworld en mogelijk via live. Ikzelf stuur naar iedereen in me list gewoon hetzelfde berricht.
Hou gewoon allemaal op met vragen over de inschrijving. Het komt vanzelf allemaal wel. Three Kings heeft het domein net besteld, en ZO snel ben ik nou ook weer niet. Alle informatie die jullie nodig hebben komt vanzelf wel.
Heeft er niemand van Ic3 of qG een capture card of dvd recorder? Zou vet zijn als de match werd opgenomen. (Sorry als dit al eerder was gezegd)
Zou inderdaad dope zijn, wat nog doper zou zijn is als de match zonder problemen zou verlopen. En wat Owner BB en Nemesis zeggen: 3.0 wordt aan gewerkt en gaat zeker komen, maar heeft zeker zo'n 7 dagen de tijd nodig.
Hoop dat het vet wordt, Gow toernooi 3.0. Ben echt benieuwd of er veel sponsors en shit zullen reageren.
Mike! he doesnt need his name up in lights he just wants to be heard whether its the beat or the mic he feels so unlike every body else, alone in spite of the fact that some people still think that they know him but Fuck em he knows the code: its not about the salary, its all about reality and making some noise making the story making sure his clique stays up that means when he puts it down, tak's pickin it up BTW finale is nu aan de gang
Fort Minor Ik hoop dat het opnemen een beetje luckt bij Experience, zou zeker vet zijn als we allemaal de match kregen te zien