lol die heb ik nog steeds liggen voor de gamecube die eerste def jam, die is inderdaad wel geinig maar om on-topic te blijven : deze game is voor mij geen 60-, waard omdat er zoveel goeie games uitkomen dan haal ik hem later uit de budget bak ofzo voor een prikkie met aankomende titels als :assasin's creed, bioschock, masseffect, GTA, ABP, Two Worlds etc. Of ze hadden gewoon een verbeterde versie met meer modes van ffny neer moeten zetten of in een ander jaar want ben bang voor EA dat deze game niet veel verkocht zal worden.
Ik HOOP dat deze game niet veel zal verkopen, zodat ze zien wat voor een fout ze hebben gemaakt, en hopelijk binnekort met een betere versie komen die meer op DJFFNY lijkt.
Sorry maar hoe kan je zo'n focking geweldige game zo hard verneuken. Op de ouwe box heb ik hem helemaal kapot gespeeld. En was ook wecht van plan om deze te halen. Maar na het zien van de filmpjes en spelen van de demo ga ik deze echt skippen.
Hmmm koop hem toch wel..... zal wel zien wat ik ervan vind... als ik het kut vind ruil ik hem wel, simple as that!
ja jippie, maar ik vond worstelen met reppertjes en schreeuwende achtergrondjes net iets meer jottem... roerbakmie, jouw post voegt veel toe, zullen we zeggen.. ik geef toch gewoon mijn mening.
Ze voegen toch wat toe .... ze geven hun mening. En voor alsnog ben ik het met ze eens Maja we zien wel als de final versie uit is.
De game is wel aardig ! ..niet zo goed als het vorige deel ..de snelheid is er een beetje uitgehaald , wat ik persoonlijk erg jammer vind ..en voor de rest de Graphicss PFFF echt mooi hoor ! Als je de controls een beetje onder controle heb is het best een vermakelijke game .. maar ik ben bang dat dit een game word die eventjes leuk is en om af en toe met je vrienden te spelen ..best jammer als je het vergelijkt met het vorige deel !
deze def jam titel wordt de eerste die ik haal, simpelweg omdat ik genoeg heb van die arcade vechtspeletjes als tekken of soul calibur. buttonbashen kan ik iedereen (en je kunt WEL door buttonbashen winnen en om dat tegen te gaan moet je weken oefenen en daar heb ik geen zin in, want er zijn meer goeie titels). bij def jam icon moet je je tegenstander in de gaten houden en door dat tempo gaat dat realistisch. dit is de eerste titel die het hele hip hop genre eindelijk zijn waarde geeft en dat is muziek. alles draait erom, en ook hoe die levels in elkaar zijn gezet...echt respect. ik zou zeggen, speel de demo (nog ns) en check een paar videoreviews op sites, dan weet je wat ik bedoel denk ik zo. ik weet zeker dat je dan 180 graden anders tegen deze topgame aan gaat kijken. de eerste keer toen ik de demo speelde vond ik het niks, dus gooide ik het eraf. erna ging ik toch kijken hoezo sommige sites dit spel wel een 8 of 9 gaven door videoreviews te checken en downde ik de demo opnieuw en nu speel ik bijna niks anders, omdat ik het spel eindelijk snap. ik haal m wel en ik hoop dat ze deze vette stijl lekker blijven doorzetten ipv de zoveelste zelfde fighter uit te brengen
neej idd, niet alle sites geven m n slecht cijfer, desondanks is het wel ff wennen. je moet gewoon op de beat letten en dat maakt het spel zo vet. die kick als je iemand ergens heen gooit en dan die beat erin knalt, heerlijk haha
Soms is dat wel erg leuk en soms overdreven. Maar ik heb de game zelf nog niet gespeeld, als hij me bevalt ga ik hem misschien eens halen omdat de story en het vechten me gewoon weer vet lijken.
jah, overdreven, het is maar wat je ligt he. ik had al eerder een discussie over nba street en daarin vind ik dat overdreven gedoe niet zo gaaf. in def jam icon vind ik het juist vet
check gwn niet de demo!! want die is bar slecht en mensen gaan dan denken dat het echte spel ook kut is maar das nie waar
ik vond de demo 10x niks maar heb hem toch gekocht kreeg hem vandaag binnen \o/ straks ffjtes spelen en nba street ok
iemand die deze game heeft vertel ff wat jullie ervan vinden. Mijn mening: Ik vind em erg tof alleen jammer dat er niemeer van die blazing moves inzitte,die mis ik nu heel erg en de bestuuring vind ik nog wat te ingewikkeld.. maar voor de rest is ie wel geslaagt