Het kan idd trading zijn maar wie zegt dat het 1 persoon is? Het kan best een groepje van 5 zijn die samen alle spellen kopen en doorverkopen en die allemaal elke dag veel gamen op die ene xbox.
Die StripClubDj heeft quake 4 2x staan in zijn gespeelde games met twee keer verschildende score. Same goes with -eNCHANT arM- en Eragon. Ook zijn er twee verschillende Saints Row's aanwezig.
Alien Homid Complete Level 1-1 of the game. Eat 50 KGB Agents with the Yeti. Zijn simpel maar ik heb ze wel .
gister weer 3 achievements bij worms gehaald zonder dat ik er erg in had... Barrel Buster Blow up 25 barrels Body Count Kill 100 enemy worms Greedy worm Collect 50 crates weer 50G erbij nog 3 achievements en worms is alweer uitgespeeld
worms, waarom is er geen achievement voor eerste wedstrijd gewonnen ofzo.. de worms community had ik meteen de eerste online wedstrijd, zonder dat ik voor de achievement ging ofzo
Crackdown Free Runner 50G Collect 500 Agility Orbs Eindelijk gevonden! Heb nu 850/900 Alleen nog ring leader en road warrior..
o yeah\o/ o yeah\o/ o yeah\o/ Eindelijk in Worms HD die Three Bagger gehaald!! Was echt moeilijk. Bovendien had ik ook nog de Barrel Buster en Training gehaald, en dat allemaal in een kwartier! Sorry misschien staat het al in deze thread maar waar kan ik die achievement pics (zoals hierboven) krijgen?! Mijn gamerscore in totaal is nu 815 volgens mij (OFFLINE he.) .
Nouw nouw, niet over drijven dat was mijn eerste achievement. En als je ze wilt vinden: gewoon google: achievements, en dan kan je ze wel vinden denk!
Inloggen op xbox.com >> Profile >> achievements >> Naar de game die je wilt hebben >> Rechter muisklik op het plaatje >> Link kopieren >> hier plakken
bij test drive alle auto collectertors gehaald dus 3 ferrari's 3 bikes enz. ook nog 15 huisjes gekocht, en races gehaald dus daar ook weer een paar voor in totaal iets van 300 puntjes erbij