Hmph, in January beweerde hij nog nr.1 van Nederland te zijn. Maar die ego zijn we inmiddels al wel van hem gewend. Dat is het punt niet. Ik erger me gewoon aan je uiterst overbodige slordigheid. Ik waardeer je enthousiasme iets nuttigs bij te dragen aan dit forum, maar probeer het op z'n minst met ABN te doen.
en jij maakt nooit een typfout. statistisch gezien in het onvermijdelijk dat er af en toe een typfout gemaakt wordt gezien het aantal woorden dat we typen op een dag. echt stelletje forum nazis hiero, verschrikkelijk
ik denk niet dat Glyx een Nazi is hoor want hij zei tegen mij dat hij een officieel een alochton was maar dat hij int echt een nederlander was en dat hij vett vell met alochtonen omgaat enz...........en van Krye denk ik het eerder niet want hij ziet er inidergeval niet zo uit...maar ja wie boeit dat nou.
huh, ik had t over forum nazis, zeiken over typfouten en topics in het verkeerde gedeelte. niet over racisten lol
lol ik wist niet wat forum nazis betekende...ik dacht dat je gewone nazies bedoelde... hahahaha.........dom
Yo mensen, Ik hou een DOA 4 Tournament over 2 weken en als je zin hebt om mee te doen moet je ff hier kijken: http://heestersgamesst.eamped.com/post135.html EDIT: Kan iemand dit bericht in het toernooien forum zetten aub?
Ik heb Dead or Alive 4 maar weer eens opgepakt, blijft een leuke game, zeker tegen vrienden.. Alleen dat counteren blijft lastig, slaan counteren gaat me prima af maar een schop counteren wil niet echt lukken, omdat ik vaak al op de grond lig eer ik door heb of ik nu midden of hoog moet counteren..
Countere is idd makkelijk in deeltje 3 was het nog makkelijk toen kon je mid kick ook nog met de punch counter counteren. (dus <-X countere kick en punch) Alleen counters die sterkere van Bayman en leifang zijn wat moeilijker .
counteren is niet zo moeilijk, tis alleen moeilijk om van de wat betere spelers te voorspellen wat ze gaan doen. ik was echt verschrikkelijk slecht na een paar maanden niet serieus gespeeld te hebben maar heb deze week weer geoefend en nu ben ik maar een beetje slecht haha.
vanavond ff gespeld met dragonsoul, was wel lache maar ik werd hard geowned. had wel 1 match bijna gewonnen maarja toen kwam ie terug lol. ik was wel ok met elliot volgens hem
Ik vind counteren zelf ook niet moeilijk. Maar ik zie nooit wat voor aanval iemand inzet. En ben nooit snel genoeg. Als iemand steeds dezelfde aanval doet kan ik no problemo counteren.
Ja dat snap ik ook dan is counteren easy maar ja je weet van te voren niet precies wat iemand gaat doen, als iemand blijft slaan dan heb ik hem snel genoeg gecountered maar als iemand alles afwisseld wordt het lastiger..