[PC] [PC] Crytek's Crysis

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 24 jan 2006.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd op welke reso ik um kan draaien, met alles maxed out en een fatsoenlijke framerate. Niet de native reso van mijn scherm ben ik bang :eek:

2. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Framerate ben ik ook benieuwd naar, velen zullen het niet maxed out met een goede framerate laten draaien. Als shooters schokken is het gewoon niet leuk. Ze moeten soepel lopen. Crysis is toch een zwaar spel en de meesten draaien het niet soepe met maxed outl. De meesten zullen sowieso een nieuwe computer aan moeten schaffen willen ze al een kans hierop maken. En of Z3RO-P4R4DOX het haalt met een fatsoenlijke framerate & maxed out.. ik vraag het me af. Veel succes iig:) 1600-1200 + alles maximaal bij crysis is lood en loodzwaar. Vraag me af welk systeem je daarvoor nodig hebt.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  3. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En dan te bedenken dat Zero's scherm tot 1920x1080 gaat. :cool:

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    1 8800 GTS zal al goed genoeg zijn om die game op 1600 te spelen, misschien zelfs hoger. Bij hogere resoluties zal een 8800 GTX wel voldoen. Verwacht wel niet dat je dan nog met 6xAA gaat kunnen spelen :+.

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Correctie : 1920x1200 ;)

Nee maar ik zie wel hoe ie loopt, en op welke reso....is moeilijk om daar nu al iets over te zeggen. Maar hij zal vast wel redelijk draaien :cool: :+

Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

En dat is het belangrijkst. Men, wat heb ik een zin in Crysis.

7. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook wel benieuwd hoe hoog ik hem kan spelen?

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, we zullen het allemaal gaan zien. Van mij mag de game weleens een keer gaan uitkomen ofzo :cool:

9. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een demo zal een ideale uitkomst zijn om je systeem te checken.Volgens de makers draait de game met een 3500+ en een 7900 al aardig goed.We zullen zien.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat ze die dan op z'n minst eens uitbrengen :cool:

11. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de GDC is duidelijk te merken dat Crysis steeds soepeler loopt,dan een aantal maanden geleden.We wachten af....

12. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zit dit ook bij de game, of is dit alleen een demonstratie van hoe de makers het met dat programma maken? want dat ziet er wel vet uit. _O_

13. Dioxic

Dioxic Guest

Kom er net achter dat 3 turkse broers Crytek begonnen zijn, best cool. Maar ik volg deze game dus zo af en toe en hij ziet er ziek uit, hebben jullie allemaal leet game pc's of zo.

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Komt bij de game, is een verbeterde versie van de editor die bij Far Cry zat (welke al zeer goed was) :).

15. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen snap ik niet waarom ze de specs niet bekend maken?Je kan dan toch zeggen van: De computers bij die shows draaide daarop met die processor kracht en die grafische kaart.Dan weten de mensen ongeveer wat voor specs er nodig zullen zijn.

16. Cybercon

Cybercon Guest

Welke specs bedoel je?

Overigens heeft Crytek al aangegeven dat PC's van twee tot drie jaar oud ook voldoende geschikt zijn. Maar dit spel ziet er echt retestrak uit zeg :eek:
    Zonder twijfel de meest indrukwekkende game van dit moment _O_

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de ontwikkelaar zou zijn eigen ruiten ingooien door het spel alleen speelbaar te maken voor mensen met een echte gamerig.
    Anyways, ik wil een demo ! \o/ :cool:

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    1. Die systeemeisen zijn een schatting van een half jaar geleden.
    2. Zoveel zwaarder dan bv. Oblivion is dat niet (of GRAW en R6V).
    3. Crysis zal nog "lichter" worden aangezien ze nog velen maanden hebben om het spel te optimaliseren :). Doch om het op high te spelen zijn die recommended specs wel minimaal nodig dunkt me.

19. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de specs zijn dan ongeveer:
    -Een dual core
    -Een vrij high-end videokaart(1900 of 7900 series)
    -En 2 GB werkgeheugen

Maarja we blijven afwachten,maar toch smak ik naar een demo.Heb nu wel een 8800 GTS kaart,maar toch wil ik zien,of je net zo mooi beeld krijgen dat we nu konstant zien.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    En volgens mij ook een kaart die Directx 10 kan draaien, en dat zal mijn Geforce 420 niet kunnen :+ denk zo ie zo dat 1gb RAM het minimale is. Hoewel FarCry ook niet super veel nodig had om op high te draaien.

Deel Deze Pagina