Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel goed te spelen naast Rainbow Six Vegas??
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    is heel goed te spelen naast rainbow , ze hebben veel van elkaar weg , rainbow is hoofdzakelijk in de stad en gebouwen , ghost meer in de bossen en dat soort shit....
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar 5.5 uur in singleplayer is wel kort :eek: Ik heb nog nooit GRAW gespeeld en de demo van deeltje 2 vond ik kut... Maar zit toch te twijfelen...
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    de demo geeft een zeer beperkt beeld van de het volledige spel......

    ik ben niet echt onpartijdig maar toch......mensen die hem in 5,5 uur uitspelen raggen er gewoon door heen en doen geen secondary objective's......

    daar bij komt dan ook dat je een spel niet alleen voor de single player moet kopen.....vind ik tenminste
     
  5. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel punten heb je nodig om een rank omhoog te gaan?? En zijn er ook nederlandse ranked servers??
     
  6. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Magneto, je heb me overtuigd. Binnenkort heb ik hem ook:)
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt er geen spijt van aangezien je nogal een xbox live speler bent.....:thumbs:
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Ik heb alles gedaan Magneto, en ik heb er niet doorheen geragt. Ik zweer je. Gewoon 5,5 uur over gedaan.
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het knap , dan respect.....ik heb er zelf 9 uur over gedaan....

    nu nog de elevated risk he......moet die zelf ook nog
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  10. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    5.5 uur of 8 uur; het is en blijft een zeer korte periode, zelfs op Elevated Risk. En spelers die bekend zijn met GRAW, kunnen GRAW2 zonder problemen op Elevated uitspelen in de genoemde tijd.

    Ik geef je gelijk wat betreft de secondary objectives maar sommige objectives zijn erg snel verdwenen (zoals Fleeing Vehicles) die even heng-heng de weg uitrijden en tot zover de mogelijkheid voor je secondaries. Desondanks kan je later via Quick Mission deze alsnog voltooien.:)

    Het enige waar ik tot nu toe echt lol mee heb, en wat ook moeilijker is om te doen, zijn de 6 Co-Op waar je zeker goed moet letten op je orders en niet blind naar de markers rennen en gaan schieten.

    *edit*
    Zelf hoef ik nog maar 7 achievements in single-player waarvan 2 "gratis"... Ik vermoed minder dan 10 uur rustig en verstandig gamen en klaar. Sommige multiplayer-achievements zijn trouwens ook een eitje, heb ik gelezen, maar eigenlijk te lame voor woorden als je weet wat je moet doen (zoals de Ultimate Defender).
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Hm k. Over GRAW 1 deed ik een half uur langer, lol. Maar goed, elevated risk, daar ben ik mee bezig. :cool:
     
  12. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er ca. 2 uur op zitten op het moeilijkste niveau, en ben op het punt dat je half dood uit die jeep wordt gesleept door één vent waarmee je zonder helm en dus zonder de volle crosscom een dorpje in moet trekken...

    Hoever ben ik dan in het hele spel / hoe lang denken jullie dat ik dan over het hele spel ga doen?
     
  13. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermoed nog een uur of 4 zolang je niet te vaak voor je kop wordt geschoten.

    In dit dorp moet je zoveel mogelijk de linkerkant aanhouden en gebukt blijven!
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben met je eens dat de single player weinig voorstelt in vergelijking met Graw 1......

    echter de multi player is moelijker en zeker meer plezier aan te beleven.....

    daarbij mag ik hopen dat je een spel niet alleen koopt voor de achievements.....

    heb op 1 na alles van Rainbow maar het blijft een hele grote favoriet....
     
  15. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat klopt. Ik koop een spel niet alleen maar om zo snel mogelijk 600, 700 of 1000 punten te "winnen". Wel is het zo dat ik gaarne moeite doe voor een x aantal punten en dat voel ik niet met GRAW2.

    De multi is wel moeilijk; we zijn al dagen bezig met de co-op en gemiddeld halen we maar 1 missie per avond (3 tot 6 uur) omdat het aantal tegenstanders en AI hoger is dan op sommige punten in de single campaign.

    Player/ranked matches speel ik met FPS-games liever niet maar misschien moet ik het toch eens proberen omdat de handling van bepaalde wapens in GRAW2 wel verbeterd is ten opzichte van GRAW1.
     
  16. basovich

    basovich Guest

    heb het spel vandaag gehaald:)..gelijk ff map gedownload, dalijk ff spelen!
     
  17. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een game wil hosten in multi, dan moet je wel ff DLC uitzetten anders kunnen mensen zonder die extra map (of je die nou wel of niet speelt) niet connecten!

    DLC uitzetten via "Multiplay" => "Edit Identity" => "Options"
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  18. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zien hoeveel procent je in je rank bent. Als je dat wil zien moet je naar leaderboards gaan en dan staat er onder aan je scherm hoeveel procent je hebt in je rang.
     
  19. basovich

    basovich Guest

    oke bedankt voor de tip:), neem trouwens wel aan dat iedereen hem heeft, aangezien hij gratis is:9.
     
  20. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, er zijn volksstammen met mensen die het teveel moeite vinden om zich te registreren bij Ubi en dus de map niet downloaden...:):
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina