xbox : (forza 1)
deel 2 echt veel mooier, kwa weerspiegeling.
en bij deel in lag er helemaal geen gras maar was het gewoon plat, deel 2 is kwa omgeving ook vooruit gegaan
wat ik ook hoop in deel 2, is dat je banden kunnen knallen na te veel slipen of bij te hoge temperatuur, en dat gewoon je hele wiel met rem en vering en al er af kan vliegen
[/QUOTE]De screens van deeltje 2 zien er inderdaad een stukje gelikter uit ja
Maar aan de andere kant laat dat screenshot van FM1 ook wel zien hoe de screens vertekenen en een veel beter beeld kunnen geven dan het uiteindelijke spe l- want écht niet dat FM1 er zo gelikt uit ziet...
En het enige dat van je auto kan vallen zijn bumpers/spiolers en spiegels. Verder breekt het glas van de ruiten en de lampen en komen er krassen op de auto maar dat is zo'n beetje de enige zichtbare schade die je auto oploopt. Wel kunnen intern de motor/aandrijving/stuurinrichting/remmen beschadigen. Banden slijten wel maar die zullen hoogstwaarschijnlijk ook niet klappen. Net als dat je geen opgeblazen motors en over de kop vliegende auto's hoeft te verwachten. Tis wel spijtig maar ik denk dat dat vooral met licenties te maken heeft.
[quote="dromped, post: 2249538"]ik hoorde dat er verschillende regio's zijn. en dat je alleen via de marketplace van het spel zelf andere auto's kan kopen klopt dit?
en ik neem dan aan dar de regio's verdeelt zijn in america, europa en azie?[/QUOTE]Je start inderdaad in één van de drie regio's die je noemt. Gaandeweg kun je net als in deel 1 zo'n beetje alle auto's vrijspelen in het spel, als je level 50 bent kun je dus alle auto's sowieso kopen. Als je andere auto's van een andere regio nog niet hebt vrij gespeeld en wél eerder wilt hebben kun je die altijd via het Auction House kopen. Auction House is een veiling waarbij iedereen zijn auto's te koop kan zetten en waar je dus auto's met bijvoorbeeld mooie paintjobs of goede setups van andere spelers kunt kopen voor ingame credits.
Daarnaast wordt op deze veiling door de developer Turn10 nog een heel klein aantal auto's aangeboden die uniek zijn en op geen enkele andere manier te verkrijgen zijn dan de veiling te winnen door meer ingame credits te bieden dan andere gamers.
Klik om te vergroten...