Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    jep;)

Ik vindt de beste nog steeds numero 2, maar deze HEEFT WEL DE F40 whoei leuk bakkie:b:.

2. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel joinen , hoe kan ik dit doen?

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik moest trouwens een nieuwe update downloaden. Iemand enig idee wat die update inhoudt?

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bron :)

5. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    weet je wat wel vervelend is, dat je sommige wagens niet meteen kan kopen ( out of stock ) nu moetik nog maar 2 missies doen, maar kan ze niet halen omdat ik de geschikte auto niet kan kopen, jahoe!! er zit niets op dan wachten!!! :)

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dank je!

Net weer even free ride gedaan! Toch wel lekker! :)

7. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net 50 autotjes gekocht, heb nu ook die achievement puntjes :) nu door om alle huizen op het eiland te krijgen, heb er nu 20. iemand enig idee hoeveel er zijn ?

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wat is er trouwens mis met die nieuwe RUF, ik vind hem best goed rijden eerlijk gezegd. :{
    Wat hebben die anderen wel wat deze niet heeft? Meer vermogen of ander geluid?

9. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    is er geen xbw club in test drive ? anders wil ik hem wel beginnen :)

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb een tijd geleden al een club gemaakt waar een aantal members zitten, dat is alleen geen officiele xbw club.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zit in Most Wanted NL. Dat is wel een chille club. :)

12. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    oke, dan maak ik er wel geen :9 gewoon me eigen clubje :)

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ jackie, hmm alle huizen bij elkaar zijn er toch wel 40+. Dus dat word veel en veel sparen als je ze allemaal persee wilt hebben.

14. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de Hardcore Mode, zoals Arjan al aangeeft worden de autokarakterstieken realistischer van.:) Maar je hóeft hem niet te downloaden natuurlijk. :)

Ja maar dat is natuurlijk ook in het echt, want klassieke auto's die hebben ze niet zo en-twee-drie.;)

Dat laatste is bij de Rturbo in elk geval goed, maar ik vind het erg jammer dat hij zo onderstuurt en zo middelmatige handling heeft=(, de RGT en Rt12 rijden zo lekker kartachtig.:thumbs:

Het zijn er zeker meer dan 40, ik schat ongeveer 55 in totaal.:)

P.S.: Heb nog steeds hetzelfde huis, maar in de garage staat nu:

Spyker C8 Laviolette (Zilvergrijs, magnesium 19 inch donkergrijs veelspaaks wielen, eerste kleur beige interieur)
    Chevrolet Corvette C1 1957 (Rood met witte zijstrepen, standaard chromen wielen met rode rand, grijs interieur)

Allebei niet getuned._O_

Fantastische auto's! Ik moest voor de Spyker veel moeite doen omdat de 180 mph steeds mislukte, maar toch gelukt! I love Spyker!:thumbs: Nog zo een beetje de enige échte Nederlandse autofabrikant, Donkervoort is Nederlands maar eigenlijk een kopie van Caterham en Lotus, en Daf maakt alleen nog maar vrachtauto's.:{ Ik zie in die Spyker showroom ook zo'n C8 Spyder staan, ik hoop dat die snel komt!:) En die klassieke Corvette, ook een schitterende wagen!:thumbs:

Ik heb vanochtend, toen ik de Ferrari F430 nog had, die tocht opnieuw geprobeerd, ik kwam tot vlakbij de Truimph dealer, toen raakte ik een auto per ongeluk 2 keer, dus 1 schildje, kwam er een politieauto op me af:mad:, kwam ik tegen een lantaarnpaal aan, dus ik was busted. Ik had nog $75,000 op zak, dus ik dacht dat ik het kon betalen.:x Maar de boete: $266,000!!!!! Dat is precies hetzelfde als die lange 3 schildjes achtervolging gisteren!! Een bug dus!!! Teringzooi...:mad:

Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Oei, dat is vervelend. Gelukkig kun je snel geld verdienen door die 180mph race te doen. Anders was het wel heel erg klote geweest.

Vreemd trouwens dat je vanuit de cockpit view van de Mercedes CLK-GTR niets kunt zien in de buitenspiegel aan de bestuurderszijde. Kan me niet voorstellen dat dat in het echt ook zo is. :{
    Hij rijdt trouwens wel erg goed. De Audi S6 vond ik dan weer een beetje tegenvallen. Jammer ook dat ze die wagens begrenzen op 250kmh net zoals in het echt.

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    In de CLK GTR kan je, als je achterom kijkt, niks zien, net zoals in de Maserati MC12. Irritant, zeker met een stuur omdat een stuur geen thumbsticks heeft.:mad: Ik vond de CLK GTR lekker rijden, net zoals de Audi S6. Vind jij ook dat de Caddy CTS-V en de nieuwe RUF Rturbo ook zo kut rijden?:)

En over die begrenzers op Duitse auto's: Da's idd vervelend, in het echt kan je die begrenzer eraf halen zonder hem te tunen, in da game kan je hem tunen, op level 3 halen elke begrensde Duitse auto's in het spel (Audi, Volkswagen, Mercedes) 275 KM/H.;)

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja klopt ja, dat viel me ook al op. Zit je tegen donkere bekleding aan te kijken.
    Die Ruf vind ik dan wel weer lekker rijden, al heb ik niet met de eerdere modellen gereden dus ik kan het niet echt vergelijken.
    Die CTS heb ik nog niet gekocht, ik ben constant aan het cruisen geweest met de f40, de ruf en de clk gtr.
    Zijn die eerdere downloadpacks een beetje de moeite waard? :)

18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker!!:thumbs: Pack 1 is leuk, maar Pack 2 is nog veel beter!! Ferrari 612 Scaglietti, RUF Rt12, Alfa Brera, enz...:emo::emo:

Ik vind het bij die nieuwe RUF zo jammer dat ie niet zo lekker kartachtig rijdt als de twee voorgaande...:'-(

Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  19. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er standaard een road map oid bij het spel zit? Heb hem 2dehands overgekocht, maar er zat geen kaart bij jammer genoeg.... Mocht iemand hem hebbe, heb wel interesse :D

Enneh, wat is de beste auto zo'n beetje voor TDU?
    Wat kun je verdienen bij die Route around the Island of iets dergelijks (118 mijl).
    Kun je het spel ook instellen op Km/h?!

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Zat te twijfelen of ik hem zou nemen, die Ferrari uit het eerste pack leek me ook geweldig om cruises mee te maken.
    Maar de RT12 is de beste RUF?

Nu totaal 124 uur gespeeld.
    Mijn langste rit was 407,64 km (zullen wel heel wat rondjes op het circuit bijzitten)
    Totaal 11509.25 km gereden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina