Dat is de Hardcore Mode, zoals Arjan al aangeeft worden de autokarakterstieken realistischer van.
Maar je hóeft hem niet te downloaden natuurlijk.
Ja maar dat is natuurlijk ook in het echt, want klassieke auto's die hebben ze niet zo en-twee-drie.
Dat laatste is bij de Rturbo in elk geval goed, maar ik vind het erg jammer dat hij zo onderstuurt en zo middelmatige handling heeft
, de RGT en Rt12 rijden zo lekker kartachtig.
Het zijn er zeker meer dan 40, ik schat ongeveer 55 in totaal.
P.S.: Heb nog steeds hetzelfde huis, maar in de garage staat nu:
Spyker C8 Laviolette (Zilvergrijs, magnesium 19 inch donkergrijs veelspaaks wielen, eerste kleur beige interieur)
Chevrolet Corvette C1 1957 (Rood met witte zijstrepen, standaard chromen wielen met rode rand, grijs interieur)
Allebei niet getuned.
Fantastische auto's! Ik moest voor de Spyker veel moeite doen omdat de 180 mph steeds mislukte, maar toch gelukt! I love Spyker!
Nog zo een beetje de enige échte Nederlandse autofabrikant, Donkervoort is Nederlands maar eigenlijk een kopie van Caterham en Lotus, en Daf maakt alleen nog maar vrachtauto's.:{ Ik zie in die Spyker showroom ook zo'n C8 Spyder staan, ik hoop dat die snel komt!
En die klassieke Corvette, ook een schitterende wagen!
Ik heb vanochtend, toen ik de Ferrari F430 nog had, die tocht opnieuw geprobeerd, ik kwam tot vlakbij de Truimph dealer, toen raakte ik een auto per ongeluk 2 keer, dus 1 schildje, kwam er een politieauto op me af
, kwam ik tegen een lantaarnpaal aan, dus ik was busted. Ik had nog $75,000 op zak, dus ik dacht dat ik het kon betalen.
Maar de boete:
$266,000!!!!! Dat is precies hetzelfde als die lange 3 schildjes achtervolging gisteren!! Een bug dus!!!
Teringzooi...Klik om te vergroten...