Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Woow echt te erg met mij. Ik kan het spel echt helemaaaal niet meer. Net gewoon best veel rondes gereden en een 1:07:49 neergezet ofzo waha... echt te slecht voor woorden. Ik heb er echt geen gevoel meer voor. Ik wist eerst wel waar je moest remmen nu rijd ik vaak te hard door de bocht en knal ik weer eens tegen de muur. Echt dramatisch hoe ik nu rij. Ik moet weer meer online spelen het is en blijft een vet spel natuurlijk.

2. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    1.04.90 maar slaat nergens op die tijd... ik reed de eerste keer toen dit toernooi was een 1.03xx of laag 1.04xx beetje racegevoel kwijt denk, minder beters :+

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Idd, zonet ook eventjes geprobeert. En ik reed constant iedere lap een 1.05 laag of 1.04 hoog, echt zo'n brakke rot tijd is het. Kan maar geen goed rondje aan mekaar vast maken.

Al tig maal 1.04.6/6 gereden en me snelste staat nog steeds op 1.04.63 :'-(

4. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gasten, ik heb een vraagje, want ik rijd namelijk een 1.06.. en vond dit opzig niet slecht.ik denk zelf nog wel een 1.05xx te kunnen rijden, alleen heb niet meer gereden. Ik vraag me dan alleen af, hoe jullie dan egt 1 a 2 sec sneller zijn, nemen jullie de bocht echt zo anders? of doen jullie een soort glitchj ofso :9

5. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Je kan voor de grap wel de Shift Glitch gaan uitvoeren, daar win je een paar tienden mee, dit doe je bij het opschakelen, normaal zou je alleen B indrukken maar nu druk je dus A + B. Dus bij het opschakelen van elke versnelling, A + B in rammen en je ziet dat je sneller schakelt :)

Ik zal wel een filmpje maken als me camera het doet, en als jij er belang bij hebt :)

6. JeePee

JeePee Guest

En Ch0mpr en Yggdrasil zullen ook een aantal wallbashes gebruiken...

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hmm ja, 3 :{

8. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    dat vind ik toch wel zo fop.. koop dan destruction derby op de ps1 ofzo8)

9. flitzio

flitzio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weer niet gelukt om te kwalificeren in een tournooi.

Mijn beste rondtijd (1.06.54), maar om te kwalificeren moet je 1.05.17 halen en dat wordt elk uur aangescherpt met 10den van een seconde...

Ben al 2 avonden (ruim 8 uur) bezig om al 1.06.00 te halen en zelfs dat is mij niet gelukt.
    Ik krijg wel het idee dat ik telkens een stukje beter wordt, 8) , maar vraag mezelf wel af hoeveel tijd het nog moet kosten om die 1.06.00 te halen!?

Als er nu eens een video is waar ik kan zien hoe die bochten nu echt genomen moeten worden dan zou het wel eens kunnen zijn dat..... Ach wishfull thinking =(

10. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    30x30 tegel fix ff een filmpje voor die jongen :9

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    haha jij met je 30X30 :cool:. Ik zal wel ff een rondje neerzetten zo, voor u :)

1.05.08
    Balle ronde 8) Maarja, krijg je een indruk hoe je het moet doen. En nu zie je ook wat ik constant rijdt, echt zo irritant.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  12. flitzio

flitzio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de eerste tussenstand scheelt het met mij al 1 seconde. :)
    Bij de tweede tussenstand scheelt het al 2 seconden. :'-(

Daarna is er weinig/geen verlies en kom ik dus uit op 1.06.xx. 8)

Wat mij opvalt is dat jij een andere view hebt dan ik. Ik zit achter de auto (de dichtsbijzijnde) en jij zit "op" de track.
    Is dit omdat je dan beter de bochten kunt inschatten?

Wat mij betreft een goeie rond hoor, voor mij nog even oefenen dus.. :confused:

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Mmja ik vind het fijner rijden omdat ik er anders niet echt controle over heb. Iig blijft oefenen en je zult vanzelf resultaat boeken :)

14. JeePee

JeePee Guest

Nee, juist niet. Daarom is Mark ook zo sloom 8)

Nee, 3rd person is de meest populaire onder de toppers. Gebruikte die zelf ook altijd tot ik een stuur kreeg, en ik nu dus ook op de bumper zit.

15. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik denk ik kijk effe bij PGR3 topic. Toernooitje in Las Vegas:) Ga ik ook effe kwalificeren want normaal is het altijd Tokio en kan ik niet laden wegens scratch disc.

EDIT: Wat een hoerenkut xbox zeg, ik kan Las Vegas niet laden in tournament maar wel in RATC.... baggerzooi. Ik ga NU mijn disc insmeren met tandpasta, zoals die gast bij Kassa had gezegd, ik ben het spuugzat :mad:

EDIT2: WTF, hij doet het gewoon weer8) Een beetje aquafresh erop smeren met een washandje, goed inwrijven. Dan effe met een beetje water schoonmaken, afdrogen en je disc is zo goed als nieuw:D Ongelofelijk!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  16. flitzio

flitzio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, en 3rd person is dat je je hele auto van dichtbij ziet?

17. JeePee

JeePee Guest

Jup.

18. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net effe met mijn geschraapte/gefixte disc wat rondjes geploeterd. Kwam tot een 1.05.40, 88e van de wereld. Van de week nog maar is proberen, dit is beneden mijn stand 8)

19. Insane/Erret

Leuk Bevonden:
    108
    zelfs voor jouw is dit niet best nee haha :+

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb binnen week ook PGR3 en Forza1+ Live weer, dus kzal ook weer eens wat van me laten horen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina