[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, je bent onkwetsbaar zo lang je geld hebt, daarna loop je alsof je Iron Boots draagt en ben je gewoon kwetsbaar. Ook, wat misschien niet helemaal duidelijk is, ipv dat je schade op loopt aan je health gaan je rupees ook sneller naar beneden. Dus het armor loopt sowieso al op rupees, maar als je geraakt wordt krijg je nog een extra inbreuk in je portemonnee.
     
  2. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    cker bedankt ;) ik heb nu veel motivatie gekregen om verder te spelen ^^
     
  3. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    succes er mee :thumbs:

    voor mij is er niks meer te ontdekken aan TP. Ik vind het ook maar een karige game in vergelijking tot Majora's Mask (_O_ ), te weinig sidequests. Ik vind het jammer dat er in zo'n grote wereld zo weinig te beleven is.
     
  4. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    ja miss heb je wel gelijk. Majora's mask is wel pittig :| :eek:
     
  5. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    MM staat inderdaad bol van de sidequests. Helaas vinden veel mensen hem niet zo goed. IMO een beetje onterecht, want ik vind het een steengoede game die OOT op sommige vlakken zelfs overtreft.
     
  6. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    OOT was een geweldige game. Ik vond MM alleen leuker, natuurlijk door alle side-quests dat maakt zelda zo vet die mix van verhaal en de leuke sidequests (vooral MM). OOT was laat maar zeggen de revolutie, het was de eerste 3D Zelda, MM kon dat effect natuurlijk niet overtreffen. Bij TP zijn er weinig sidequest en het zoeken van die beestjes en spookjes vond ik zelf behoorlijk irritant sommige waren zonder hulp van anderen echt niet te vinden. En voor de rest was er niet echt veel te doen. De wereld is zo groot dan had ik gewoon meer verwacht.
     
  7. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    MM leeft imo ook meer als je het vergelijkt met TP wat het alleen maar nóg leuker maakt. Dit komt volgens mij door het gebruik van die tijdseffecten, waarop goed te zien is dat de bewoners van de stad echt een doel hebben. Bij TP is er gewoon geen zak te doen in de stad Hyrule. Je kunt net met 10 mensen praten wat overigens bij 9 mensen geen nut heeft omdat ze toch maar wat onzin te vertellen hebben :).
     
  8. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    klopt eigenlijk wel wat jullie zeggen over oot en MM en zelfs tww was imo beter en vetter dan TP (alhoewel LTTP de beste blijft)
     
  9. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja the windwaker was ook zeker vetter dan TP totdat je die triforce stukjes moest zoeken |:- , nog nooit is een game zo snel van leuk naar saai en irritant veranderd.

    Het is aan de ene kant wel apart, want ik heb wel 70 uur in TP zitten dat is veel meer dan bij the windwaker bijvoorbeeld, maar toch voelt het aan als een lege wereld.

    Veel tijd van TP zit in het zoeken naar sidequests die er niet zijn=(
     
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    nou, naar het zoeken wel, maar niet naar het uitvoeren van die quests.
     
  11. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk alleen nog maar TP gespeeld (lees:aan het spelen) dus ik heb geen ervaring.Dat magic armor lijkt me wel vet om aan te doen,net een echte held :p.De temple of time is vett,want voor die poort zie je enkel een ruine en een trap die is afgebroken,maar als je de poort door gaat,zie je de oude tempel weer (vandaar dus de temple of time haha had ik niet door) Ik ben er nog niet hoor ik heb het enkel gezien op filmpje :p Mijn vraag is nu voor degene die het spel uit hebben:Kan je zonder door die poort te gaan (dus naar de ruine gaan),kan je daar rondlopen?
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  12. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    (dixitfreak: spoiler anyone?)
    wat bedoel je eigenlijk met: ik heb nog geen ervaring. terwijl je daar net zegt dat je alleen nog maar TP hebt gespeeld. Bedoel je dat dit je eerste zelda is ofzo? :p
     
  13. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ok srry voor die (niet)spoiler.En ja dat bedoel ik.Dit is mijn eerste zelda,dus ik heb het spelpuzzle principe nog niet onder de knie,maar als OOT uitkomt op de virtual console van de wii neem ik hem meteen,zijn er nog vele tooper zelda games buite MM,TP,OOT en TWW?
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.700
    ALTTP _O_

    Die moet je zeker voor de Wii downloaden (is ie er al?)
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij issie er nog niet nee.
     
  16. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    OOT is toch al uit op de Virtual Console?
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wel ja.
     
  18. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    TP staat bij helaas al weer een kleine 2 maanden stof te happen. Toch wel jammer eigenlijk. Ik had namelijk gehoopt dat ik er toch wel een tijdje zoet mee zou zijn net zoals bij OOT het geval was toen ik er zeker een maand of 5 over gedaan heb om Zelda te redden van Ganon.
    Ik denk dat dit grotendeels te maken heeft met het feit dat ik het spel als 9 jarige kocht, en mijn Engels nou niet echt op het niveau lag dat ik het kon lezen. Dus elke keer als ik ook maar iéts verder gekomen was, moesten mijn ouders weer als tolk optreden omdat ik er anders helemaal niks meer van begreep.

    Ach.. Die mooie oude tijden :+
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.700
    wel in de VS (sinds januari)

    @ azoo: Met die mooie oude tijden bedoel je toch de tijd van de NES? :+

    Ik weet het nog wel... met vrienden TMNT 2 spelen in co-op modus. _O_

    Maar dat was ff offtopic
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    @ azoo : Whehe, nu je het over stof happen hebt....ik ben nog steeds in de watertempel blijven steken. Van de week nog een poging gedaan tot serieus verder spelen....het was geloof ik de 2e of 3e kamer van de watertempel, dat ik er al geen zin meer in had 8) Oke, ik geef toe dat ik op dat moment onder invloed was en dan heb ik meestal niet zo heel veel zin om na te denken O-) Ach ja, uitspelen doe ik hem geheid....alleen de vraag is wanneer :+

    @ Modder-Eter : Klopt.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007

Deel Deze Pagina