Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik had er ook geen kaart bijzitten, ik heb later de prima guide gekocht, daar zit wel een kaart bij. :)

Even naar options gaan, display en dan metric. ;)

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Over die map, hier is een link: http://www.highwaydevil.com/GoT/TDUMAP.jpg

Print die uit met een laserprinter op A3 of A2 formaat. :)

De bste auto vind ik voor races enz toch de RUF Rt12, als je wat minder geld hebt is de Corvette ZO6 heel goed.:)

Of je het spel ook op KM/H kan instellen is een zeer bekende vraag, maar hier toch het antwoord:

Doe hem ingame op Pause, selecteer Options, dan Display, dan Speedometer, dan op Metric zetten.;) Het kan ook in het Pause menuy bij Game Options, selecteer dan Units en dan op Metric zetten. :)

@ Sinnerz: Die Ferrari zit in Pack 2. Ik heb in totaal nu ongeveer 20000 KM gereden, waar kan je het aantal gameuren zien? :)

Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  3. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    OK, deze RUF zit standaard in het spel, of moet ik dan die update 1/2 hebben?

Enneh, die kaart zit die nou niet origineel bij het spel?

Van dat metric had ik wel gezien, maar had niet in de gaten dat je dan KM/h krijgt... lol

4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    De RUF Rt12 zit in Carpack 2.:)

Die map zit niet standaard bij het spel, alleen voor de eerste kopers denk ik, maar dit spel werd gereleased in September, dus _0/ map...

En trouwens, in elke racegame staat Imperial voor MP/H, en Metric voor KM/H. :)

Zo, en nu lekker TDU spelen!:)

5. pboy007

pboy007 Game-freak

Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal,
    ik hoop dat ze er een keer een subaru impresa in stoppen
    of een mitsubishi evo.
    en als motoren een crosser omdat je toch over het gras en de bergen kunt.
    :thumbs: :)

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Aantal uren en andere gegevens kun je zien als je in een huis bent. Dan even naar news, en even naar beneden of boven scrollen. Daar zie ja allemaal gegevens. :)

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

idd dat zou ook een vette uitbreiding zijn. Zou ook graag een testarossa zien :D

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik denk dat de kans groot is dat die ook nog wel eens komt. Als je ziet hoeveel mensen echt uit zaten te kijken naar de F40 dan kan het niet anders dan dat hij er komt.
    Online zie ik ook continue die F40 rondrijden. Op het circuit zie je hem ook vaak. wel cool als je er 3 bijelkaar ziet die in groepsverband rijden. :)

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

jah die f40 is zo lekker, al veel me gereden :D rrrtt!!!!

10. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net Tour of the Island "uitgespeeld". Was iets van 190 KM, in <43 minuten gereden :D Vet rondje btw :thumbs:
    Heb toen gelijk die GRATIS auto (Alfa) opgehaald. Jammer genoeg weet ik niet waar (en of) ik die kan tunen....

Zelf vind ik tot op heden de Tuscan Sagaris (dichte TVR-versie) zeer lekker rijden. Heb hem getuned, en loopt tot +- 340 KM/h \o/

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dan liever de Impreza dan de Lancer, reden is simpel, Impreza is een legende en Lancer niet.:emo:

Is idd een leuke auto, mooi hoekige vormgeving, mooi geluid:). Ik zou nog liever de F50 en F50 GT (denk aan PGR3 ) in da game hebben.:b:

Hoeveel KM inmiddels op teller van F40?:9

Die Alfa 8c kan je tunen bij de Forza Tuner (Sector I-12 op deze map: http://www.highwaydevil.com/GoT/TDUMAP.jpg) , als ie niet getuned kan worden sorry maar dit is in elk geval de Alfa tuner.:b: Gefeliciteerd trouwens, met de Island Tour! :)

P.S.: Heb nu het huis de Laie House Of Paradise (Sector B-8, garage capacity 8 cars) gekocht, die andere heb ik ofcourse weggedaan.;) In de garage staat nu:

Volkswagen Golf R32 (Deep Blue, 18 inch Zolder wielen, zwart interieur)
    Spyker C8 Laviolette (Zilvergrijs, 19 inch magnesium donkergrijze veelspaaks wielen, eerste kleur beige interieur)
    Corvette ZO6 (Velocity Yellow, lichtgrijs aluminium dubbel-vijfspaaks wielen, zwart interieur)

Allemaal niet getuned, behalve het Golfje, op level 3, want daar is die auto toch voor.:b:

12. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je de island tour doen, en moet je daar iets speciaals voor halen of een speciale auto hebben?

13. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu eventjes wat hw maken, en daarna weer wat geld bij elkaar rijden voor de clubkas :)

14. jordy89

Leuk Bevonden:
    0
    haha ben bij de club geweest;).

15. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    oke als het nodig is stuur ik je straks wel wat geld, heb je trouwens al een headsetje ?

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Die zit op sector H-9 op die map volgens mij, om er toegang tot te hebben moet je minimaal Expert zijn, en er is geen vehicle restriction. Deze auto's raad ik aan voor de Island Tour:

Ford GT
    Viper Coupe
    McMerc8) SLR
    Enzo
    Gallardo
    Murcielambo8)
    Ruft8) Rt12
    Koenig
    M400
    Chevy SSR (grapje, lol;))
    MV Tamb.
    Kawa Ninja
    Duck8) 999R

Lol:)

17. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    vergeet de Saleen s7 twin turbo niet ;)

18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Nee de S7leen rijdt niet goed, slechte handling:{

edit: Oja en de Zorvette8) niet te vergeten.

19. jordy89

Leuk Bevonden:
    0
    oke dank je wel, heb deze week nog een headset ga hem van iemand even lenen, laat het je wel even weten. Hoelaat ben jij online?

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet eens Live Gold:emo::emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina