Worms HD

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 28 feb 2007.

  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist. En daar moet je goed voor oppassen, en op tijd Teleport, Jetpack of Rope gebruiken!:9 Met die laatste kan ik trouwens niet goed overweg, kan iemand uitleggen hoe die werkt?:)
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Rope is niet zo als op pc dat je ergens op kan.. in elk geval dat is mij nog nooit gelukt.
    Maar je kan met rope snel van Links naar Rechts als er een dak op het level is.
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar hoe bedien ik hem:emo:
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    uhm mikken en schieten (a)... en dan gewoon met left stick sturen/langer-korter maken.

    En dan met x dynamite droppen en weg slingeren bijvoorbeeld
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wtf..
    Sinds waarneer hit de computer met airstrike 81. o_0

    Ben nu bij challenge 16 en die is best moeilijk. Maar in het begin weet ik nu hoe je meteen 3 poppetje uit schakeld.

    Gehaald:)

    YEAH met een granate: Scored a big fat 4 kills :p
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks:thumbs:

    Ik heb met Airstrike wel eens 84 gehaald, en toen kwam ie ook nog bij een landmijn terecht waardoor er in totaal dik boven de 100 afging...:emo::emo:

    Wat is touwens jullie hoogste damage in één beurt? Bij mij 154, eerst een dynamiet, toen kwam hij steeds weer bij een andere landmijn terecht zo'n 6 keer ofzo...\o/
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    mijne ook 154, dynamite, mine, mine ,mine :9 Volgens mij in 14 ofzo.

    eindelijk weer tijd voor worms, toch maar eens uitspelen. Al 2 dagen niet gedaan tsss 8)

    //edit zo c19 in 15minuten, maar wel in de 1e poging 8)



    kut 20 mislukt
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon het niet laten en heb dit grappige klassieke spelletje ook maar gedownload. Leuke game, ziet er strak uit....er hadden van mij alleen meer opties in gemogen als ik het zo op het eerste gezicht bekijk. Maar zeker een van de leukere XBLA games ! :)
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    :9:9:9;););)

    Ben nu bij Challenge 8. 7 gedaan, 8 mislukt, maar in Challenge 8 was ik aan de beurt met mijn laatste poppetje, en er was nog maar 1 tegenstander, die van mij had meer health dus ik schoot op hem met een bazooka HET SCHEELDE 1 MILLIMETER OF HIJ WAS RAAK EN IK HAD GEWONNEN maar toen was hij dus HIJ SCHIET OP MIJ EN IK BEN DOOD!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: KUT!!!|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:- *******zooi...:'-(




    edit sorry voor zoveel smileys.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    challenge 20 is pas frusterend! daar moet je gewoon te veel geluk krijgen, want die computer valt steeds verschillend aan, dan denk je bijvoorbeeld van, yes, heb nog 2 poppetjes van 100, en moet er nog 3 doden met weinig HP, en dan schiet die computer zo goed, dat jouw worm weer het water invalt :mad: te frustrerend
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    omg net challenge 20, sudden death, 1vs1 met allebij 1 health over dus...

    Ik helemaal stellage gebouwt om net iets hoger te kunnen komen dan hij (ivm stijgende water) en om met shotgun over een lange afstand te kunnen schieten. Want dat kan die shotgun best goed!

    Heeft die gast opeens weer een seeking missile..... En schiet hij gewoon op de wand, gaat er precies 1 bij mij af:9

    [​IMG]

    ff geen zin meer :D
     
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies hetzelfde had ik ook in Challenge 5.:b:

    Jezus, da's echt een kut geval! kan ik me voorstellen dat je geen zin meer hebt...:):
     
  13. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt volgens mij ook beter hun vast zetten, aangezien ze dan nogal eens geneigd zijn om zichzelf op te blazen of om al snel hun teleports op te maken.
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Bij mij ongeveer 105, maar dat was wel bij 3 gastjes te gelijk.
     
  15. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus had je gelijk die achievement.;)

    Ik had die Three Bagger in Challenge 4 gehaald.:b:
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    hehe i had in 1 keer de hele team dood:) ze waren allemaal het water ingevloge:)
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De achievements zijn ook best makkelijk te halen. Ik moet alleen die van de challenges nog, maar ik speel eigenlijk alleen online. Dat is leuker dan tegen de computer met zn hersenchirurg precisieschoten ;)
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja joh welke challenge of was het een quick game?
    Ja, die had ik meteen bij mijn eerste challenge. :+
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Zow:thumbs:

    Vind het wel meevallen. Heb er nu 7 van de 12, vind Training het makkelijkst, heb nu 90 Gamer Points in Worms.:) Ik heb geen Live Gold, maar dat hoef ik ook niet. Vind elke game offline leuk genoeg, en ja, ik hou niet zo van online spelen omdat... Ehhmmm laat maar...O-)
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou hoezo, daar ben ik wel benieuwd naar. Als ik online speel, zet ik altijd lekker een muziekje aan, hoef ik niet naar het slappe getaai van anderen te luisteren ;) Alleen voor Nederlanders maak ik soms een uitzondering, maar die ben ik nog niet tegengekomen met Worms
     

Deel Deze Pagina