Sagaris is de beste C klasse op stage 3 getunded. Dat is ook de enigste C klasse auto waar je zowat de Island Tour mee zult halen. Ik had het gewoon met een ongetunde Enzo gehaalt in het begin.
Nu denk je w00t!! 1 miljoen of 1,5 miljoen! Maar dat valt later nog wel mee.
Als je de rank Champion behaalt, komt er een race vrij waarbij je 180mph (290km/h) moet rijden voordat je het hebt gehaalt. Je wint hiermee 70,000 en je doet er minder dan 20seconden over. Dus dat betekent dat je in een minuut 140.000 wint inclusief laadtijden. Dit een stuk of 22 keer herhalen en die Mclaren F1 GTR is van jou!! (Als je hem wilt natuurlijk.
)
En die challenges waarbij je (oude) auto's mag wegbrengen heb ik altijd geweldig gevonden, losgaan met een Enzo of lekker cruisen met een oldtimer die je dan weer mag vervoeren!
Gistern maar weer eens gecruised met mijn Ninja ZX-10R en ik moet zeggen:
De motors rijden nu veel en veel fijner nadat ik er zowat de hele tijd mee rijd, echt super hoe snel ze optrekken! En de wheelies en stopies zijn ook erg gaaf, lekker tussen het verkeer door sjeezen is natuurlijk gewoon állés!! Plus het "feit" dat hij er gewoon geweldig uitziet met een super geluid!
Klik om te vergroten...